ktore su podla vas lepsie HAYES-HFX9 alebo AVID-JUICY SEVEN?dik za vsetky rady majte sa
21.08.2005 - 15:31:04
00
jednoznacne AVID Juicy seven. ja ich mam a nedam na ne dopustit a viem o com hovorim nakolko som jazdil aj HFX-9 XC a stali za p... behom sezony tri krat reklamacia ze curali kvapalinu nakolko im staci raz dat dobre cez p... (myslim teplotu) a su hotove! a nehovorim o tom ako sa v nich rychlo opotrebovavaju oblozenia oproti avidu. a tie ich packy. no humus s tym brzdit. som velmi rad ze mi za ne vratili peniaze. Avid sa spickovo davkuje a Hayes lepsie kuse tak si podla toho vyber co chces. tie juicy som este nedokazal ani zavzdusnit od prehriatia tam kde hayes uz davno stracal dych.
21.08.2005 - 16:24:32
00
pocuj dik ale som sa pomylil su to juicy five
21.08.2005 - 20:57:09
00
tak juicy five five ?? hmm no malo by to byt porovnatelne....

inak tiez jazdim juicy seven...ozaj Bulf ake mas kotuce ???
ja mam vpredu 180 z mechanickych Avidov (lebo ten novy polygonalny mi vibroval tak mi z avidu zadara poslali dva kotuce z mechanickych)

inak musim sa pridat k bulfovi ze je to to najlepsie co sa da zohnat...akurat dnes som si dal taky 12 kilometrovy zjazdik s prevysenim skoro 1000m a sice na konci boli fialovo cierne tie kotuce....ani raz nepolavili...
22.08.2005 - 01:40:09
00
to geroy: nazdis kotuc mam vpredu 185 polygon a vzadu 160 polygon a nevybruju (ani som o tom nepocul)

to jeepers: je tam rozdiel minimalny par gramov a nie je tam moznost nastavenia dlzky kroku. ale ta kvalita je brilantna. ser na hayes v konecnom dosledku ta vyde este drahsie na udrzbe nakolko dost zere oblozenia a aj kotuce. menit oblozko po 1000 az 2500 km je dost drahy spas a chalani co maju avidi ich menia spravidla az po dvoch sezonach a nie su to vykendaci! ja som tento rok na nich spravil cca 5000 km a chyba z nich minimum a to ja rad brzdim na doraz a rychlost je moje druhe meno. a pri zjazde brzdia aj ked uz hraju vsakovakymi farbami.
22.08.2005 - 10:33:13
00
Avidy juicy five a seven brzdia rovnako. Je to prakticky to isté, iba seven majú nastavovanie dĺžky kroku.
Five a HFX 9 by mali byť na jednej úrovni, seven sú vyššie. Ale či sú na jednej úrovni si si prečítal predchádzajúce príspevky.
Mám seven, brzdia výborne, ale keď sa poriadne zohrejú zadná dosť píska.

PS: neviem ceny na Slov, ale v cykloshope ich mali niečo pod 5000 Kč (seven)
22.08.2005 - 12:37:38
00
tak to piska len preto ze sa spiekol povrch na oblozku ale to prestane piskat hned po prvych par metroch brzdenia. skus to iste na hfx-9 a za prve ta tie brzdy pustia a za druhe uz mas zaistenu cestu do predajne kde si si ich kupil pac si akurat upiekol tesniacu gumicku na piestikoch :-) takze curas kvapalinu :-(
22.08.2005 - 12:54:51
00
svata pravda Bulf kamos vymenil trikrat po sebe tu istu tesniacu gumicku na Hayesoch az kym si dal povedat a kupil si Hope...

inak k tym Juicy seven este treba dodat, ze dost piskaju ked ich namocis...ale to asi vsetky... a s tym piskanim pri dlhych zjazdoch to je iba vtedy ked brzdis vkuse ako lama ... pri dlhych zjazdoch treba brzdit intenzivne a prerusovane aby si neupiekol kotuc a nezdeformoval ho teplom :)

inak bulf radim ti vyskusat ten klasicky kotuc pre mechanicke Avidy... ja som s nim ovela spokojnejsi ako s tymi polygonovymi co som mal nahodene povodne...
23.08.2005 - 05:49:03
00
az ich zoderem tak to vyskusam ale zatial max spokojnost s polygonom. ale na rozdiel od inych roznych aj ked su mokre a piskaju tak ako vsetky kotuce tak aspon brzdia lebo to tiez nie vsetky robily co som zatial vyskusal. a nebolo ich malo :-)
23.08.2005 - 08:35:50
00
no to mas pravdu, ze brzdia za mokra lepsie ako hociktore ine...teda aspon hayesi a promaxy co som mal moznost vyskusat...
23.08.2005 - 08:48:11
00
geroy napísal/a:
-------------------------------------------------------
>
> inak k tym Juicy seven este treba dodat, ze dost
> piskaju ked ich namocis...ale to asi vsetky... a s
> tym piskanim pri dlhych zjazdoch to je iba vtedy
> ked brzdis vkuse ako lama ... pri dlhych zjazdoch
> treba brzdit intenzivne a prerusovane aby si
> neupiekol kotuc a nezdeformoval ho teplom
>
To je pekné. Ale keď máš taký kopec, že nemôžeš povoliť, ešte aj riť stískaš a prerušovane prakticky brzdíš iba prednou, aj to iba preto aby si sa neprevrátil na nejakom šutri.

Je pravda, že keď im dožičím trochu času na ochladenie všetko je OK. Podstatné je že brzdia. To pískanie sa pri tom brzdnom výkone dá prežiť.
23.08.2005 - 19:24:43
00
ooo dakujem za prispevky hned viacej viem a inac co je to nastavenie dlzky kroku?daju sa avidi servisovat po Bratislavskych servisoch lebo viem ze s hope to malo ludi vie:(inac PETRZALKA POSTUUUUPILA JUPííííííííííííííííí:))
23.08.2005 - 23:52:07
00
to mas to kde a ako maju zabrat ci budu uplne makunke alebo na 1mm kroku urobis salto mortale. a s tym servisovanim. TY VOLE TO JE AVID CO TAM CHCES SERVISOVAT???
ale ne v poho ona je nastastigro tak vycurane spravena ze ak aj nejaboze sa nieco na nej pokazi o com teda ja osobne dost pochybujem tak si ju zrepasujes aj doma a nakolko je to pod kridlami SRAM a oni tu maju aj oficialnu pobocku a autorizovany servis tak ti staci ju odniest tam kde si ju kupil a oni sa postaraju o zbytok. ale ak sa bude srat ako tie ich mechaniky tak na servis zabudni to neni hayes.
24.08.2005 - 08:02:35
00
TAKZE RADITE radsej tie avidky no dobre neviete nejaku stranku kde by som sa o nich dozvedel viac????
25.08.2005 - 13:34:12
00
jeepers napísal/a:
-------------------------------------------------------
> TAKZE RADITE radsej tie avidky no dobre neviete
> nejaku stranku kde by som sa o nich dozvedel
> viac????


Ak ti to pomôže, ale je to v angličtine


Avid starts with an open system, so there is no need to adjust the pads as they wear. It's pre-bled for easy installation. The system uses DOT 4 or 5.1 fluid, which is easy to find everywhere. The new Speed Dial pad contact point adjustment lets you dial things in by adjusting the starting position of the master cylinder piston, which in turn affects where in the throw of the levers the pads will contact the rotor. The reservoir is in a protected position, nestled under the handlebar, out of harms way. The inside of the reservoir has a unique shape that makes it virtually impossible for any air to work into the system regardless of how the bicycle is stored.

Most disc brake systems seem to have power OR modulation - the Juicy Seven has plenty of both, largely due to Avid's new low X-factor pivot design, which reduces the distance from the center of the handlebar to the center of the lever pivot. With the lowest X-factor of 39mm, the lever blade moves in the most ergonomic arc of any hydraulic brake, cooperating with the natural motion of the hand instead of moving in a direction the hand was never designed to go. Perfect for one or two finger braking! The lever also offers a simple reach adjustment, so they can be used even by folks with smaller hands. Finally, the lever is of a "flip-flop" style, so you can easily setup your system to operate either brake with either hand.

Avid didn't skimp on the caliper design, either. It offers a "rotating banjo" design, so that the housing can be routed in the cleanest way possible. (No more unsightly and snag-prone loops of hose hanging out near the caliper). With Avid's unique screw-on syringes and integrated shutoff valves, you'll finally be able to bleed your brake without getting fluid everywhere.

The rotor uses Avid's "clean-sweep" serpentine design, with strategically placed holes that clean the entire pad surface while aiding in cooling. The Juicy Seven's pads are interchangeable with the popular Avid mechanical disc brake, so they'll be readily available. Pre-bled system.
Weight: 410 grams
Cables: Appropriate hydraulic brake lines are included
Compatibility:

Forks and frames using the International Standard (IS) disc mount

.
.
Still have a question about this product? Call us at 1.888.880.3811.
.
25.08.2005 - 16:06:54
00
keyboard_arrow_up