Povedal by som že to všetko záleží od predavača v obchode.
Ja som napríklad reklamoval aj
tlmič aj vidlicu a na obe reklamácie mi stačila kópia bločiku a kopia záručného listu bicykla.
Vidlicu som dokonca posielal rovno do Čiech do záručneho servisu RockShox - Cykložitný a nebol problém, reklamáciu mi vybavili bez jediného zaváhania.
Tlmič FOX som reklamoval priamo u p.Šatku a taktiež mi stačil odfotený záručnák z biku a kópia bločku od bicykla. Nikto nerobil žiadny problém...
A prečo som sa neobrátil na predajcu bicykla? Nuž hlavne preto, lebo on
servis ani opravu neurobí, taktiež by to posielal tým ľuďom ktorým som to poslal ja a celé vybavovanie by sa to len zdržalo.
Netvrdím že tento postup ktorý som robil ja je štandardným. Samozrejme že postup by mal byť taký ako píše palo1707, doniesť bike aj s vidlicou do predajne kde bol bike kúpený.
Ale ako si už v prvej odpovedi zbadal ...vidlica na 20mm os sa nedá nahodiť na koleso s nábojom na klasický rýchloupínak, takže je asi bezpredmetné riešiť nejakú "budúcu" reklamáciu.