Takže dnes som bol skusit sneh na Conti MKII 2.2 Protection, aj v 10cm bez jedineho preklzu hore kopcom, vyborne sa cistili od snehu aj blata. Pri brzdeni a v zakrutach som daval pre istotu pozor, ale drzali bez zavahania, takze zatial mam z nich velmi dobry pocit. Mam ho aj vpredu aj vzadu, a bez problemov sa s nimi da jazdit po akomkolvek povrchu, vzadu vynikajuca trakcia a nezdali sa mi byt pomalsie ako XK. Jedinu nevyhodu vidim v tom, ze MKII na rozdiel od XK viac zbiera kamienky a vyhadzuje ich na ram.
Ja ich jazdim bez dusi a prvotne nafuknutie bol problem, patky nechceli zaskocit. Nakoniec to vyriesil kompresor na stlaceny vzduch. Treba ale pouzit na zaciatku viac mlieka, aby sa zalepili boky, napr. predne mi spusta doteraz..
29.10.2012 - 15:00:55
00
Akurát mi dorazili XK.
Ak je niekto gramár. Bacha! (
XK UST 770 gramov miesto 700 gramov
XK Racesport 520 miesto 485
XK Protection 610 miesto 570
pôvodne som chcel XK Protection kúpiť v kamennej predajni, tam mali na váhe 630 gramov.
Píšem o veľkosti 26 X 2,2
Reálna šírka je však len 50,5 mm
No i tak ich rád nahodím. Mne vyhovú viac než Rocken Rony. (aj Schwalbe na váhe oblbuje)
29.10.2012 - 16:01:24
00
Ako vyzera XK protection? tie moje MKII boli ako z umelej hmoty, uplne tvrde a nepoddajne. Vazia 588g a 592g, su dost uzke tj. 51mm vysoke 52mm.
29.10.2012 - 16:07:39
00
Rozmery plášťa pred kúpou môžeš pozrieť tu:http://reifenbreite.silberfische.net/reifen-Continental-X_King-26x2.20.html. Ja asi teda pôjdem do MKII/XK 2.4 RaceSport. ;)
29.10.2012 - 16:08:36
00
Na tej stránke sú nejaké nezrovnalosti. Podľa ich tabuľky XK 2,2 je užší ako XK 2,0 (chyba?)
Ja som reálne maximálnu šírku XK 2,2 nameral 50,5 mm pri tlaku 2 atm.
(moja pôvodná, meraná je made in Azia - momentálne budem nahadzovať ale made in Germany)
29.10.2012 - 17:18:34
00
50,5 je ledva 2 palce :) kde udelali soudruzi chybu?
29.10.2012 - 20:22:31
00
To je zámer. Do roku 2030 chcú vyrovnať 1 palec s dĺžkou 1 cm. :D
29.10.2012 - 20:59:19
00
To je mierka continentalu... Moje MK II 2.2 maju tiez okolo 50mm
29.10.2012 - 21:01:27
00
Pri Michelin mi to vždy sedelo. Používal som a používam asi 7 druhov v troch rozmeroch 1,75 2,0 a 2,2 pršteka. :-)
29.10.2012 - 21:06:59
00
Ešte k tým verziám. Môj RaceKing ma 180tpi a tuším som ani raz nepichol, zato predný MK, tiež 180tpi, niekoľkokrát. Myslím že stačí Racesport. Cenový rozdiel je cca 5 evri na plášti.
X-King Racesport: 3 plies / total 180 tpi - 560g
X-King Protection: 4 plies / total 240 tpi - 630g
29.10.2012 - 21:52:51
00
MICHELIN Wild Grip'R Advanced technology 2.10 UST sa veľmi od deklarovanej váhy nelíšia, 15g je nič ;)

Prílohy:

michelin wildgrip´r advanced ust1.jpg
michelin wildgrip´r advanced ust1.jpg 94.46 KiB thumb_up0thumb_down

michelin wildgrip´r advanced ust.jpg
michelin wildgrip´r advanced ust.jpg 243.28 KiB thumb_up0thumb_down

29.10.2012 - 22:02:38
00
potom podaj hlasenie :)
29.10.2012 - 22:24:04
00
Myslím že stačí Racesport. Cenový rozdiel je cca 5 evri na plášti.

Dnes mi došli XK v troch verziách (bral som aj pre kamaráta)
UST vyzerajú na omak veľmi tvrdé a hrubé aj z boku.
Protection su zjavne tenšie a ľahšie ako UST. Bočnice sú tenké ale tvrdé ako z plechu
Racesport sú také tenké a z boku krehké, že budú iste konkurovať Švalbákom v bočných prerazeniach.
Doma v byte u mňa vyhrávajú jednoznačne Protection. Či tak bude aj v teréne sa ešte len uvidí.
Test: http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/general/downloads/download/Testwinner_XKing_en.pdf
29.10.2012 - 22:48:53
00
Aj ten RK je celkom papierový. Ale 140g váhový rozdiel. Porozmýšľam. Dík ;)
30.10.2012 - 07:32:56
00
na zimu uvazujem prezut z Continental MK 29x2,4 na tieto http://on-one.co.uk/i/q/TYOOSM29X225/on_one_smorgasbord_29x225_tyre (dobra cena) zdaju sa mi do snehu a mokra lepsejsie, aj ked su iba 2,25, len otazkou zostava, ktora zmes? :?:
30.10.2012 - 09:29:51
00
keyboard_arrow_up