Němci mají lidí na zajištění delších etap dostatek, Mají i jinou techniku v terénu. Taky ty jejich tratě jsou technicky mnohem méně náročné a jede to o řád více lidí.
Je více kontrolních pointů a přehled, kde se kdo pohybuje. Neštuduj a zajeď si etapák v zahraničí.
no nerád by som tu rozpútaval nejakú nezmyselnú debatu o ničom !!!ale s hore napísaným nemôžem skoro v ničom súhlasiť - ludí maju viac, to je pravda ...ale na štarte a v cieli, v priebehu etapy okrem občerstvovačky až na malé výnimky nie je ani noha, zato je tam PERFEKTNÉ značenie
- ak myslíš inou technikou TO, že
značia a odznačujú na motorke tak to je pravda, inak nemaju NIČ zvlaštne
- o menej naročných tratiach by som HLBOKO pochyboval (to že vyjazdy a dojazdy sú po asfalte je samozrejmosťou, jednak pri tom počte štartujúcich a hlavne pre to, že každy štart a dojazd je robený ako divadlo vo forme TOUR,na hlavnom námestí, nie niekde v poli za dedinou, je to "miestna UDALOSŤ"
- to že ide daleko viac ľudí je je zly argument, skôr naopak
- kontrolných bodov NIE je viac ako napr na "beskydoch" a prehľad je veľmi, veľmi diskutabilný
- jediný velký rozdiel a velke PLUS je v tom za sa v pelotone pohybuje "záchranná 7 členná lekárska skupina" na motorkách a tá
vie čo má, kedy a hlavne kde robiťvšetky zranenie sa aj tak riešia privolaním sanitky, alebo vrtulníka podla povahy terénu a až do odvozu zraneného ma peloton za incidentom SMOLU, stojí a čaká
- nAštudoval som si a aj som si ZAJEL .... viem o čom hovorím
skúsme hladať + HORAL-u a nie výhovorky
kto CHCE ísť hľadá spôsob AKO, kto nechce ... hľadá ...