Musel šetrit kde sa da. lebo tento z 2008 ma 3,2 kila. zavodne bajky maju tak do 6kilo. Ako imidžovka super, ale bal by som sa o životnosť. musi to byť všetko strašne tenke.
+popis dielov:
? Frame: SPIN Custom by Marc Siebert (677.5g)
? Fork: THM custom Scapula SP Tuned by Thomas Mertin (214.0g)
? Cranks (incl. BB): THM custom Clavicula by Thomas Mertin (366.7g)
? Headset: custom integrated headset (26.7g)
? Chain: KMC X10SL Silver (214.8g)
? Saddle/seatpost combination: Schmolke seatpost tube w/Speedneedle upper by Jürgen Mikus (the maker of the Tune Speedneedle) (77.0g)
? Cables: PowerCordz Derailleur Cordz (for the derailleurs as well as the brakes) / 4.5mm pneumatic hose for housing (15.6g)
? Brakes: AX-Lightness Orion, modified by Günter Mai (88.6g)
? Front derailleur: Campagnolo Record, customized with carbon parts by Bernhard Langerbein of Bike-Tuning-Parts (28.5g)
? Stem: Nordischer Rahmenbau by Oliver Grest (custom length and angle) 110mm x -8deg (53.8g)
? Bar: Schmolke custom TLO by Stefan Schmolke (111.3g)
? Brake levers: Campagnolo Record, modified by Günter Mai (86.5g)
? Chain rings: small ring carbon 36T, big ring alu 50T modified by Günter Mai (69.2g)
? Rear derailleur: Sachs Huret, customized with carbon parts by Bike-Tuning-Parts (48.3g)
? Skewers: Tune Skyline by Uli Fahl (16.3g)
? Chainring bolts: Tune (9.3g)
? Pedals: Aerolite Titan, tuned by Günter Mai (65.2g)
? Cassette: Recon Alu block 11-16 6speed, 11T sprocket steel – modified by Günter Mai (52.8g)
? Shifting levers: BTP carbon downtube shifters (9.0g)
? Wheels: Lew custom boron by Paul Lew, modified by Günter Mai (704.4g)
? Tires: Tufo Elite 110 (218.0g)
? Seat clamp: BTP carbon 34.9mm by Bernhard Langerbein (6.0g)
? BB cable guide: Campagnolo (2.7g)
? Bar tape: Veloplast (only on the top of the bars) (12.3g)
? Tire glue & air: (20.0g)
Musel šetrit kde sa da. lebo tento z 2008 ma 3,2 kila. zavodne bajky maju tak do 6kilo. Ako imidžovka super, ale bal by som sa o životnosť. musi to byť všetko strašne tenke.
no "závodné" biky nemajú ani náhodou do 6 kilo limit UCI je 6,8 kg
no "závodné" biky nemajú ani náhodou do 6 kilo limit UCI je 6,8 kg
Prepáč opravím sa. Aby to bolo pochopene. Zavodne je pre mna aj Ferrari 430, Nissan GTR a dalšie ale zavodit s nimi nemusim. Závodné bajky zastrešované UCI tak ako Tdf maju od 2004 limit 6,8kilo. Ale na trhu su aj bajky ktore maju menej ako je táto váha. Sagan jazdil na Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod ktory ma 6,8 podla predpisov. ale da sa kupiť aj na dura-ace a hned ma ten bajk 5,2kg(SuperSix Evo Black).
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Musel šetrit kde sa da. lebo tento z 2008 ma 3,2 kila. zavodne bajky maju tak do 6kilo. Ako imidžovka super, ale bal by som sa o životnosť. musi to byť všetko strašne tenke.
+popis dielov:
? Frame: SPIN Custom by Marc Siebert (677.5g)
? Fork: THM custom Scapula SP Tuned by Thomas Mertin (214.0g)
? Cranks (incl. BB): THM custom Clavicula by Thomas Mertin (366.7g)
? Headset: custom integrated headset (26.7g)
? Chain: KMC X10SL Silver (214.8g)
? Saddle/seatpost combination: Schmolke seatpost tube w/Speedneedle upper by Jürgen Mikus (the maker of the Tune Speedneedle) (77.0g)
? Cables: PowerCordz Derailleur Cordz (for the derailleurs as well as the brakes) / 4.5mm pneumatic hose for housing (15.6g)
? Brakes: AX-Lightness Orion, modified by Günter Mai (88.6g)
? Front derailleur: Campagnolo Record, customized with carbon parts by Bernhard Langerbein of Bike-Tuning-Parts (28.5g)
? Stem: Nordischer Rahmenbau by Oliver Grest (custom length and angle) 110mm x -8deg (53.8g)
? Bar: Schmolke custom TLO by Stefan Schmolke (111.3g)
? Brake levers: Campagnolo Record, modified by Günter Mai (86.5g)
? Chain rings: small ring carbon 36T, big ring alu 50T modified by Günter Mai (69.2g)
? Rear derailleur: Sachs Huret, customized with carbon parts by Bike-Tuning-Parts (48.3g)
? Skewers: Tune Skyline by Uli Fahl (16.3g)
? Chainring bolts: Tune (9.3g)
? Pedals: Aerolite Titan, tuned by Günter Mai (65.2g)
? Cassette: Recon Alu block 11-16 6speed, 11T sprocket steel – modified by Günter Mai (52.8g)
? Shifting levers: BTP carbon downtube shifters (9.0g)
? Wheels: Lew custom boron by Paul Lew, modified by Günter Mai (704.4g)
? Tires: Tufo Elite 110 (218.0g)
? Seat clamp: BTP carbon 34.9mm by Bernhard Langerbein (6.0g)
? BB cable guide: Campagnolo (2.7g)
? Bar tape: Veloplast (only on the top of the bars) (12.3g)
? Tire glue & air: (20.0g)
? Total:3194.5g
alebo skor o ten kostitras
hm...skoro všetko je tam customized alebo modified
no "závodné" biky nemajú ani náhodou do 6 kilo
Prepáč opravím sa. Aby to bolo pochopene. Zavodne je pre mna aj Ferrari 430, Nissan GTR a dalšie ale zavodit s nimi nemusim.
žeby budúcnosť ?
žeby budúcnosť ?
dobré to je, vždy som ako malé decko rozmýšľal ako spraviť bike na "4x4"