uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
Ku Suncycle, obchod dobrý, hlavne ceny, ale ani po druhej objednávke sa nemôžem zbaviť dojmu "Jožo povie Ferovi, ten mu síce niečo pošle, ale aj keď to nie je to čo chcel, tak to v podstate nevadí, veď je to len detail"
Objednal som čierny prevodník, prišiel mi strieborný, ku reťaziam mali byť rýchlospojky, neboli a bez predchádzajúceho upozornenia som si našiel doma na faktúre poznámku "spojky dopošleme" paráda, veď je to len detail.
Budem parafrázovať jeden film, "Suncycle je ako ruleta, nikdy nevieš čo Ti príde domov..."
No hlavne kvôli tým cenám privriem jedno oko.
Inak mám jeden dotaz, prišli mi tri ráfiky od výrobcu Mach 1, 2xhttp://www.suncycle.sk/sk/produkt/mtb-rafik-mach1-mx-v-brake/4752 a 1xhttp://www.suncycle.sk/sk/produkt/mtb-rafik-mach1-390sl-disc/5029
Je normálne, že u všetkých troch v mieste spoja je vidno špáry? Pri pohľade proti svetlu je vidno, že steny ráfika nedoliehajú. Mala by to byť technológia Sleeved Joint, máte s tým niekto skúsenosti?
TomasTom mne to urobili na dvoch zasielkach po sebe. Nechaju ma zaplatit za celu zasielku a na fakture si najdem poznamku, ze Doposleme a tovar chyba ... nebol som moc poteseny.
Veď ja verím, že nikoho nechcú nedajbože okradnúť, ale takéto detaily na obraze profesionálneho obchodu moc nepridajú. Teraz momentálne mi to nehorí, ale viem si predstaviť, že pri inej príležitosti by ma to naštvalo. Ako pri predchádzajúcej objednávke, kedy som objednal plášte, nemali, bol som ubezpečený, že tie ich navrhnuté sú vlastne také isté a nakoniec som ich musel predať, lebo som ich nenazul na ráfik. Proste nemalo by to asi vyzerať ako na tržnici.
No schvalne daj, ake si objednal a ake Ti prisli ?
Inak nemozem povedat zleho slova, chapem aj to posielanie na 2 a viac krat .. Kazdy ked objednava, tak to chce mat cim skor doma, preco by mala cela objednavka cakat kvoli jednej veci, ked ostatne veci moze mat niekto davno doma ?
Veď nejde o to, že to príde na dvakrát, ale o to, že zákazník sa to dozvie ako hotovú vec, aj keby s tým nesúhlasil, tak už mu to moc nepomôže. Tie plášte už si nepamätám, kolesá mám DT Swiss 1800, ale plášte tam boli bežné dušové a také som aj objednával, ale poslané mi boli nejaké tubeles rady, Rubena myslím a tie nešli nazuť. Potom som kúpil Schwalbe RR a tie išli normálne.
Pointa je tá, že mi bolo povedané, že je to to isté, ale očividne nebolo.
ospravedlnujem sa vsetkym ktorym som sposobil nejake problemy dodanim tovaru na dvakrat, ale bolo to myslene tak ako pisal patooo. chcel som aby tovar prisiel zakaznikovi domov cim skor a ak nahodou chybala nejaka drobnost, tak sa na nase naklady v co najkratsom case doposlala. ale kedze vidim ze to asi nie je to najlepsie riesenie, tak od neho upustame a bohuzial sa niekedy bude cakat kvoli nejakej drobnosti mozno aj tyzden na odoslanie balika. to ze som nekontaktoval zakaznika vopred bolo sposobene tym, ze som kedysi v takychto pripadoch aj pisal mail ci mozem nejaky tovar doposlat aj neskor a zakaznici odpovedali mnohokrat aj po troch, pripadne viacerych dnoch ked uz bol dany tovar aj skladom a balik odoslany ( 99% odpovedi vsak bolo pozitivnych ).
co sa tyka zle poradenych plastov, za tie sa tiez ospravedlnujem, ale naozaj som sa roky nestretol s tym, zeby na DT kolesa nesli nasadit Rubena, pripadne akekolvek ine plaste ( ci uz klasicke, TLR, alebo UST )
Mne v emaily o potvrdeni objednavky bola poznamka "Cakame na dodanie toho a toho tovaru". Z toho som usudil, ze objednavka bude odoslana az vtedy, ked vsetky polozky su na sklade, cize kompletne. Ved aj postovne platime len raz. To zaskrtavacie policko by malo byt opacne, cize "necakat na skompletizovanie objednavky - polozky skladom posielat okamzite"...
Matt ja som nemal problem s tym, ze mi to neprislo naraz, ale na niektore veci som cakal a tie prave neprisli. Doposlali ste ich az za 2 tyzdne. Stacilo poslat email, ze toto pride o 2 tyzdne neskor a nebol by ziaden problem. Zariadil by som sa podla toho. Samozrejme si cenim to, ze ste to doposielali na vlastne naklady...
Chcelo by to skvalitnit system v samotnom webshope. A nielen pri tejto veci. Tych haluznych veci je tam omnoho viac.
Napr. tu sa da doplnit zaskrtavacie tlacitko na kompletnost objednavky, ako navrhovali chalani vyssie. Nech si sam zakaznik zvoli, ci chce zaslat aj nekompletnu alebo nie. Alebo v kosiku pri jednotlivych polozkach dat moznost oznacit ich ako dolezite. Uviest telefonne cislo ako povinost. Email je zdlhavejsi, nie kazdy je na nom online. Ale telefon ma skoro vzdy a kazdy u seba. Ak nie je nieco na sklade, okamzite kontaktovat a dohodnut sa na postupe. Ved o to v obchode ide - o dohodu, nie o jednostranne rozhodnutie.
S tym zaskrtvacim polickom suhlasim, ale nezabudnut potom rozpisat aspon desiatimi vetami o co presne ide ( pretoze z vlastnej skusenosti viem aky su niektori ludia nechapavi ). S tym oznacovanim dolezitych/nedolezitych veci si to neviem moc predstavit, skor by to vsetko zacalo komplikovat. Mozno usledovat si to ked obchodnik vybavuje 5 objednavok denne by bolo mozne, ale ked sa objednavky kopia tak to uz asi nie. Skor ako bolo pisane vyssie, ak nieco surne potrebujem, tak napisem do poznamky ze "veci x,y potrebujem surne, zvysne ak nebudu, poslat aj bez nich".
Ako hovori dovo ku kazdej objednavke by malo byt aj tel.c.
Mat ked zisti ze nieco nema nieco bude meskat a pod len zavola zakaznikovi co a ako a dohodnu sa na postupe a nemusi ani riesit web stranku ... urcite by to vsetko zlepsilo
oakley Ziadna komplikacia. Kazdej objednavke sa musis venovat, spracovat ju a nezalezi, ci je cez den 5 objednavok, 50 alebo 100. Ak je webshop prepojeny so skladom, clovek vidi priamo v systeme, co je skutocne na sklade. Velmi to setri cas (napr. kupkolo.cz, bike-discount.de, bike24.com) Pokial to prepojene nie je, obchodnik to vie rovnako zistit este predtym, kym fyzicky tovar skompletizuje, zabali do skatule a vytlaci fakturu. Napr. cez vytlacenu objednavku a vizualnu kontrolu v sklade. Vidim, co je a co nie, ak nieco chyba, priamo na zozname pri mene je telefon, volam. Ak je logistika dobra a je ochota, da sa vsetko.
Matt kolkokrat doruci tovar zo dna na den, to je skvele. Tovar je super, ceny rovnako, obcas nizsie ako v zahranici (obcas aj nie). No komfort nakupovania priamo na stranke (vyhladavanie/popisy, zobrazenie, moznosti platby) ma chyby, ktore clovek v zahranicnych webshopoch a velakrat ani v slovenskych nenajde.
corratec moznost vyplnit cislo tam je, ale nie je povinna. Ja napriklad som mimo emailu aj par dni, telefon mam u seba skoro vzdy. Kto posle email, nemusi sa mu dost odpovede hned. Kto zavola, vacsinou ju dostane okamzite. Ked mi naposledy volali z jedneho webshopu kvoli chybajucim veciam, bol som rad. Neurobili rozhodnutie za mna, ale opytali sa a dospeli sme k dohode o doruceni. Tak to ma proste byt, ved kupujuci dava svoje peniaze. Bez neho obchodnik nepreda vobec nic.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Objednal som čierny prevodník, prišiel mi strieborný, ku reťaziam mali byť rýchlospojky, neboli a bez predchádzajúceho upozornenia som si našiel doma na faktúre poznámku "spojky dopošleme" paráda, veď je to len detail.
Budem parafrázovať jeden film, "Suncycle je ako ruleta, nikdy nevieš čo Ti príde domov..."
No hlavne kvôli tým cenám privriem jedno oko.
Inak mám jeden dotaz, prišli mi tri ráfiky od výrobcu Mach 1, 2xhttp://www.suncycle.sk/sk/produkt/mtb-rafik-mach1-mx-v-brake/4752 a 1xhttp://www.suncycle.sk/sk/produkt/mtb-rafik-mach1-390sl-disc/5029
Je normálne, že u všetkých troch v mieste spoja je vidno špáry? Pri pohľade proti svetlu je vidno, že steny ráfika nedoliehajú. Mala by to byť technológia Sleeved Joint, máte s tým niekto skúsenosti?
Inak nemozem povedat zleho slova, chapem aj to posielanie na 2 a viac krat .. Kazdy ked objednava, tak to chce mat cim skor doma, preco by mala cela objednavka cakat kvoli jednej veci, ked ostatne veci moze mat niekto davno doma ?
Pointa je tá, že mi bolo povedané, že je to to isté, ale očividne nebolo.
co sa tyka zle poradenych plastov, za tie sa tiez ospravedlnujem, ale naozaj som sa roky nestretol s tym, zeby na DT kolesa nesli nasadit Rubena, pripadne akekolvek ine plaste ( ci uz klasicke, TLR, alebo UST )
Napr. tu sa da doplnit zaskrtavacie tlacitko na kompletnost objednavky, ako navrhovali chalani vyssie. Nech si sam zakaznik zvoli, ci chce zaslat aj nekompletnu alebo nie. Alebo v kosiku pri jednotlivych polozkach dat moznost oznacit ich ako dolezite. Uviest telefonne cislo ako povinost. Email je zdlhavejsi, nie kazdy je na nom online. Ale telefon ma skoro vzdy a kazdy u seba. Ak nie je nieco na sklade, okamzite kontaktovat a dohodnut sa na postupe. Ved o to v obchode ide - o dohodu, nie o jednostranne rozhodnutie.
Mat ked zisti ze nieco nema nieco bude meskat a pod len zavola zakaznikovi co a ako a dohodnu sa na postupe a nemusi ani riesit web stranku ... urcite by to vsetko zlepsilo
Matt kolkokrat doruci tovar zo dna na den, to je skvele. Tovar je super, ceny rovnako, obcas nizsie ako v zahranici (obcas aj nie). No komfort nakupovania priamo na stranke (vyhladavanie/popisy, zobrazenie, moznosti platby) ma chyby, ktore clovek v zahranicnych webshopoch a velakrat ani v slovenskych nenajde.
corratec moznost vyplnit cislo tam je, ale nie je povinna. Ja napriklad som mimo emailu aj par dni, telefon mam u seba skoro vzdy. Kto posle email, nemusi sa mu dost odpovede hned. Kto zavola, vacsinou ju dostane okamzite. Ked mi naposledy volali z jedneho webshopu kvoli chybajucim veciam, bol som rad. Neurobili rozhodnutie za mna, ale opytali sa a dospeli sme k dohode o doruceni. Tak to ma proste byt, ved kupujuci dava svoje peniaze. Bez neho obchodnik nepreda vobec nic.