iron.hide,
bolo to tak, že Klasovitý dostal carbon MERIDU SED.On mi nechal hlinikový RED BULL, ale keďže mi sedela veľkosť, tak som sa tým nezaoberal. Ostala mu
sedlovka a stredová osa ULTEGRA a na RED BULL bol systém BB30, pevne zabudované ložisko na kľuky. Ložisko bolo poškodené, teda kryt. Keďže Klasovitý nemal žiadne
náradie a veľmi sa ponáhľal, tak sme nedemontovali reťaz, ani šmykač. K výmene došlo fyzicky za prítomnosti obidvoch.Klasovitý nevyjadril žiadne pochybnosti o nevýhodnosti. Neviem, či si si všimol, ale v jednom z príspevkov sa priznal, že sa mu zdalo, že táto výmena je nevýhodná pre mňa, on dostal carbový rám, ja hliník. Z toho, ako sa zachoval pri predaji sedla je zrejmé, že keby to bolo tak nevýhodné pre neho, tak by to neurobil. Opäť sa opakujem, mieša hrušky s jablkami, aby odpútal pozornosť od seba a vidíš, že sa mu to aj podarilo, chytil si sa.Ja som sa k tomu nevyjadroval z toho dôvodu, lebo som to považoval za vec, ktorá absolútne nesúvisí s tým, čo sa tu rozoberalo.
P.S k tomu predstavcu ešte toľko, že Klasovitému som nechal svoj
predstavec FSA. Na RED BULL ostal predstavec preto, že vo vidlici bol špeciálny expander a ten "nevedel" Klasovitý vybrať, takže bola výmena 1:1, takže aj v tomto zavádza, aby zo seba urobil "obeť" "podvodu".Už skutočnosť, že RED BULL bol osadený radou 105 a MERIDA ULTEGROU svedčí o tom, že rám, ktorý som mu vymenil bol mierne povedané a 1 triedu vyššie.
Úsudok si urob sám, nepotrebujem sa obhajovať, len som reagoval na tvoje vyjadrenie, že čakáš, ako sa vyjadrím, tak som to urobil. That is all.