Je to akceptovateľná výbava vzhľadom na ostatné vlastnosti čo ponúka
Čo niekomu nemusí sadnúť je ten dvojprevodník, potom ani plášte nie sú nič extra (to je problém takmer všetkých bikov v tej cene a tiež to je individuálne do akej miery by si s nimi bol spokojný).
Obratnosť - taký stred, citeľný rozdiel oproti najobratnejším a aj najneobratnejším
Funkčnosť - vidlica funguje ozaj dobre, tiež tlmič. Podobný systém pruženia v tej cene a kategórii v kombinácii s pomerne krátkou zadnou stavbou iný výrobca neponúka, takže je to v tomto ohľade veľmi výhodná ponuka.
Nedostatky - nemá pevnú os vzadu - to je asi taký hlavný (takmer až nepochopiteľný) nedostatok. Potom neštandardný rozmer hlavového zloženia (ale vidlica tam je klasika "tapered" 1.5" - 1 1/8", čiže aspoň to je OK), trochu menej štandardný rozmer tlmiča, ale to ani pri dlhodobom používaní neprinesie nejaké problémy, lebo nie je predpoklad že by bolo potrebné tieto veci meniť. Radenie nič extra, ale celkovo všetko funguje a napríklad
kľuky veľmi príjemne prekvapili (vzhľadom na to aká je to lacnota). Kolesá ťažšie, ale tuhé a podľa skúseností aj vydržia. Zadný
náboj low-end, hlavne má málo POE - je to veľmi citeľné. Brzdy brzdia, ale je trochu blbé že majú hodnotu 50€ a teda nájdeš ich napr. aj na
bikoch za 400-500€, aspoň sú 180mm kotúče aj vpredu aj vzadu.
Sedlovka má 375mm, čiže málo ak máš podobne dlhé nohy ako ja, neodporúčam ju používať. Pre používanie bez starostí (aby sedlovka siahala pár cm pod spoj hornej rámovej trubky a sedlovej, aby nebola vysunutá na(d) minimum), treba vymeniť sedlovku za 40cm, alebo dlhšiu (to je otázka pár desiatok eur).
(NE)podstatné plusy - ľahký a pekne spracovaný/premyslený rám, pekný vzhľad a fajn cena, v mojom prípade aj rýchle dodanie a fajn prístup obchodu (bral som ho z toho velosprintu).
Ak je v tvojej veľkosti skladom/v dohľadnej dobe dostupný, tak po zvážení niektorých prvkov ho môžeš pokojne objednať, celkovo je to dobrá voľba.