Veľmi som sa nad tým nezamýšľal, ale aký je bezpečný uhol pod ktorým môžem prejsť električkovú koľaj? Napríklad cez túto križovatku prechádzam takto (jazdím tam na Súdruhovi, nie na horáku)
Príloha:
elektrickove_kolaje.png
elektrickove_kolaje.png 1.17 MiB thumb_up0thumb_down

02.05.2013 - 00:19:33
00
Minimálne 29°32', pod nižším by som to s Eskou nehrotil
Zato s horákom pokojne aj pod 25°

(Myslím, že každý vie, na čo si trúfnuť môže a uhol volí "pocitovo")
02.05.2013 - 02:16:15
00
Tak potom porušujem zákony fyziky keď to sekám pod 20°-15°? :?:
02.05.2013 - 02:34:38
00
Ťažko povedať, uhol sa v závislosti od šírky plášťa, hmotnosti biku a jazdca, tlaku v plášti, zjazdenosti dezénu, obrúsenia koľajnice, stavu vozovky, poveternostnýcch podmienok a konštelácie hviezd môže jemne meniť
No rozhodne by som sa tým nechválil pred svojim poisťovákom
02.05.2013 - 03:18:26
00
Musíš ten uhol každým prejazdom postupne znižovať až kým sa nedostaneš na ten medzný, t.j. ten, pri ktorom sa už zvezieš k zemi. K tomu si pridaj nejakú bezpečnostnú rezervu a všetko vyššie bude pri daných podmienkach bezpečné :lol:
02.05.2013 - 09:01:32
00
Asi tomu významne pomáha že cez ne preletím 25-35km/h a že držím pevne riadidlá nech mi nevykriví koleso... btw kedysi sa tu riešili nejaké nešťastné koľaje v blave na ktrorých veľa cyklistov popadalo neviete kde? Nedarí sa mi to nájsť.
02.05.2013 - 17:45:34
00
Jazdi - skúšaj a uvidíš kde to už nejde :D
02.05.2013 - 18:16:42
00
v Blave su najhorsie tieto link
02.05.2013 - 18:18:34
00
Vole, jak u debilov sú tie koľaje... vlastne to je u nás, prečo ma to prekvapuje? :D
02.05.2013 - 18:24:45
00
tie kolajnice tam su uz snad od dôb dinosaurov, nepouzivaju sa uz desatrocia. Nikomu sa to nechce rozobrat, akoby to tu cestu drzalo pohromade. Ten usek okolo autobusovej stanice je nieco uzasne, krasna vizitka pre niekoho kto pride prvy krat do BA (alebo na Slovensko) presne tak ako aj okolie hlavnej stanice. Sme proste elita.
02.05.2013 - 18:31:11
00
Tie kolajnice tam boli asi od konca 19. storocia do 70. rokov... Vtedy tam bola zrusena vozovna Martanovicova/Pribinova a odvtedy tam nejazdi nic.

Mne sa na kolajniciach podarilo vylahat na kolajniciach len raz. Bolo mokro a skoro som stal a zbehlo mi koleso do kolaje. Nastastie som stihol vypnut tretru.
03.05.2013 - 03:10:23
00
Náhodou, tie koľajnice sú príjemným spestrením jazdy.
03.05.2013 - 05:23:42
00
Tie kolajnice tam boli asi od konca 19. storocia do 70. rokov... Vtedy tam bola zrusena vozovna Martanovicova/Pribinova a odvtedy tam nejazdi nic.
Máš pravdu len čiastočne... Tie koľajnice sú zo zrušenej vlečky do Kablovky a Gumonky (ešte dávnejšie do bývalej Apolky) zo stanice Nivy (tiež už zrušenej), ktorá bola na už zrušenej trati Bratislava-Filiálka - Starý most (vtedy most Červenej armády) - Petržalka - Rajka.

Do vozovne na Martanovičovej viedli koľaje s električkovým rozchodom zo Šafárikovho námestia.
03.05.2013 - 21:14:39
00
keyboard_arrow_up