h


Naposledy upravil syny dňa 26.01.2014 - 16:57:29, celkovo upravené 1 krát.

10.05.2013 - 20:41:59
00
budes to asi robit normal klucom. daj pozor aby si tocil na spravnu stranu a ked ich mas tak zakusnute jak som ich mal ja tak bude potrebovat pekne velku paku :lol:
10.05.2013 - 20:50:58
00
Neviem že čo tam máš spredu a čo zo zadu lebo ja som zatiaľ videl len pedály, ktorý sa montujú s obyčajným asi 15 kľúčom. A pozor nato kde máš pravý a kde ľavý závit (malo by to by napísané zvnútra kde sa to montuje do kľuky a bude tam R pravý a L ľavý)
10.05.2013 - 20:54:45
00
ked ich uz budes spat montovat tak daj na zavit madennu vazelinu a neskor uz nebudes mat problem s povolovanim
10.05.2013 - 20:55:43
00
wd40 alebo lepsie brzdova kvapalina cez noc, aby spoj povolil, potom prislusny vidlicovy kluc a vhodne dlha trubka na predlzenie paky. musi to ist.
10.05.2013 - 20:58:04
00
popripadne stiahny kluky daj do sveraku a potom to uz musi ist klucom alebo imbusom
10.05.2013 - 21:06:23
00
h


Naposledy upravil syny dňa 26.01.2014 - 16:57:21, celkovo upravené 1 krát.

10.05.2013 - 21:16:22
00
točíš na správnu stranu? skús zohnať vacsu paku :)
10.05.2013 - 21:28:23
00
Môže tým roztvoriť vidlicový kľúč. To sa mi stalo pri pokuse odmontovať "továrensky" montované pedále na novom horskom. Skoro sme urvali rám a strhli kľuky zo štvorhranu. Celé sa to ohýbalo ako paragraf. Našťastie nič neruplo a nakoniec tie pedále nasucho zakusnuté v hliníkových kľukách povolili pomocou dlhého kľúča určeného práve na pedále. Tiež vidličák, ale masívnejší a podstatne dlhší ako klasické vidličáky. Taký som si potom kúpil do náradia. :whew:
10.05.2013 - 21:46:10
00
Chce to len dobry kluč a aj taku metrovu trubku do ktorej ho strčíš aby si mal riadnu páku otoč si bicykel opačne najlepšie ak ti ho niekto pridrží nezabudni ale spravne točit nie že poškodíš závity
10.05.2013 - 21:59:21
01
ked sa ti podary vytiahnut zavit spolu s pedalom aj to sa da este stale spravit takze len smelo
11.05.2013 - 13:43:06
00
Keď som nemohol povoliť misku hollowtech, stačilo chvíľku zospodu nahriať zapaľovačom a šlo to potom povoliť len jemným tlakom. Možno to zaberie aj na pedále.

Vždy správny spôsob povolenia pedáľov. Keď si dáš kľuku dopredu a vidlicový kľúč smerom dozadu, tak v zábere (nebudeš točiť kľukami do voľnobehu) vždy povolíš pedále a rovnako na každej strane. Blbo sa to vysvetľuje, raz to pochopíš a nikdy nebudeš musieť riešiť, kde na akej strane je aký závit. Nejako takto, len si predstav, že je bike normálne kolesami dolu a s reťazou www.jezdimenakole.cz
12.05.2013 - 00:10:48
00
keyboard_arrow_up