Čafte nemáte niekto skúsenosti s RS Pilot Air SL? Zaujíma ma čo od nej môžem čakať a čo rozhodne nie a ešte kto jazdí s Avid Juicy7 ? Aké sú oplatia sa za tie peniaze?
Čaf Michal.RS Pilot Air SL je XC vidla so zdvihom 80-100 mm s uzatváraním z riadidiel.Tvrdosť pruženia možeš korigovať dofukovaním komory Air asist.Tlmenie zabezpečuje Motion Control-možeš si meniť priebeh začiatku zdvihu.Ak si jazdil značku RS,tak vieš,čo Ťa čaká.RS-ky mali vždy hladký krok,problém býval na začiatku pruženia-dosť húpali.Ale to rieši Air asist.Mám štvrtý rok JUDY XC a funguje stále na jednotku,berie aj najmenšie nerovnosti.Ak jazdíš maratóny a XC,tak isto uvítaš uzatváranie vidlice.Cenu bohužiaľ neviem.A čo sa týka brzd AVID,nejazdil som ich,ale zdajú sa mi predražené.8300,- za kus je priveľa.Ja mám HAYES HFX-9 a zabrzdia bezpečne všade,v akýchkoľvek podmienkach,teda,okrem oleja. A dajú sa zohnať aj pod 4500,-Sk.A ak by si zháňal náboje-osvedčili sa mi AUTHOR-y na priemysloch.
Ja mam Rock Shox Pilot Air XC 2004 a podarilo sa mi pri pade prerazit puzdro na lavej nohe. Neviete niekto z akeho materialu je? Nikde som to nenasiel, magnet na to nechyta takze zelezo to nebude. Asi nejaka zliatina prip. hlinik?
je to magnezium ,ak myslis vonkajsie nohy. vidlu mozez zahodit ak nezozenies nove. neviem o nikom,kto by to dokazal "zavarit" . okrem toho ,magnezium je vysoko korozivny kov...
2 brandy on myslel puzdro a to je vo vnutri vidle nepisal o nohach a odkedy magnezium vysoko koroduje? to pocujem po prvy krat a to sa s nim stretavam docela casto.
2 petersson: puzdra zozenies v kazdom lepsiom bikeshope. mal by si sa zmestit do litra (za obe). ale radsej si to nechaj vymenit a zrepasovat tam ak to nevies. aj s olejom atd.
S tym korodovanim to nebude asi pravda, ale pravdou je ze horcik je velmi reaktivny.Na horciku sa vytvori ochrana vrstva MgO(oxidu horecnateho) ktora ho chrani pred znehodnotenim.
tymi puzdrami som myslel vonkajsie nohy, blbo som to napisal. v jednom obchode som zistil ze to je magnezium a to mi asi fakt nikto nezavari
takze ak niekto zlomil napr krk alebo rozbil Pilota 2004 XC a ma
pouzitelne spodne nohy dajte vediet na [email protected]. ostatne veci
su ako nove, jazdil som tuto vidlu len toto leto. skoda ze sa tu
neda pridat foto, je to fakt zaujimavo rozbite. to sa prihodi
asi raz za zivot
magnezium je vysoko korozivny material - je to aj dovod,preco sa neda (normalne) zvarat. Pozri sa na vidlicu v mieste kde sa jej dotyka rychloupinak. pokial nemas novu vidlicu (s dost hrubou vrstvou laku) ,tak tam budes mat bielosivy prasok. to je ten MgO ,ktory vznika pri reakcii s kyslikom.
inac ,ak sledujes vyvoj zliatin - horcik by uz davno vytlacil hlinik s predajnych pozicii (je lahsi,lepsie absorbuje vybracie) - bohuzial vysoka korozivita je pricinou preco nie. (merida po 3 rokoch stiahla horcikove ramy a nahradila ich drahsim ale istejsim karbonom , pinarello ich este vyraba-ale to je uplne odlisna situacia)
ja sa s tebou nehadam ale to maju na stranke tak nech si ju aktualizuju a maju ju v sekcii bicykle ´05 a ako horske bycikle a je na stranke www.merida.sk takze asi to stary m.r. nebude iba ak to beries tak ze je uz skoro koniec roka
ti vies,net u vas na slovensku je este stale o dost pomalsi ako vsade inde
ale nie - na sk. stranke su uvedene starsie modely . aj tento je starsi - pozri sa na SID-a . tento rok je na modeloch manitou black. takze bike na obrazku je v podstate veteran
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
2 petersson: puzdra zozenies v kazdom lepsiom bikeshope. mal by si sa zmestit do litra (za obe). ale radsej si to nechaj vymenit a zrepasovat tam ak to nevies. aj s olejom atd.
takze ak niekto zlomil napr krk alebo rozbil Pilota 2004 XC a ma
pouzitelne spodne nohy dajte vediet na [email protected]. ostatne veci
su ako nove, jazdil som tuto vidlu len toto leto. skoda ze sa tu
neda pridat foto, je to fakt zaujimavo rozbite. to sa prihodi
asi raz za zivot
magnezium je vysoko korozivny material - je to aj dovod,preco sa neda (normalne) zvarat. Pozri sa na vidlicu v mieste kde sa jej dotyka rychloupinak. pokial nemas novu vidlicu (s dost hrubou vrstvou laku) ,tak tam budes mat bielosivy prasok. to je ten MgO ,ktory vznika pri reakcii s kyslikom.
inac ,ak sledujes vyvoj zliatin - horcik by uz davno vytlacil hlinik s predajnych pozicii (je lahsi,lepsie absorbuje vybracie) - bohuzial vysoka korozivita je pricinou preco nie. (merida po 3 rokoch stiahla horcikove ramy a nahradila ich drahsim ale istejsim karbonom , pinarello ich este vyraba-ale to je uplne odlisna situacia)
pridal som ti foto do galerky kat. ostatne
pozri si toto a skus napocitat ,kolko magneziovych ramov tam najdes
http://www.merida.com/s0_global/main_co ... s&group1=0
mam jedneho subdodavatela ,ktory pracuje s horcikom a tak viem,ze je to fest komplikovane - s karbonom sa pracuje lahsie...
ale nie - na sk. stranke su uvedene starsie modely . aj tento je starsi - pozri sa na SID-a . tento rok je na modeloch manitou black. takze bike na obrazku je v podstate veteran