co tak toto: :P
www.dirtydogmtb.com www.dirtydogmtb.com
www.dirtydogmtb.com www.dirtydogmtb.com
www.dirtydogmtb.com
a vies co,pozri si to sam :) http://www.dirtydogmtb.com/rotors.htm
31.05.2007 - 18:45:34
00
warzone nekaz tému nie je modrý :D
31.05.2007 - 18:47:17
00
warzone nekaz tému nie je modrý :D

jaaaaaaaaaaaaaaaaaj...sakris ale mozno sa zapaci.... :P
31.05.2007 - 18:49:57
00
dnes som bol pozriet, nasiel som taku farbu na tie prasata, za 175 sk akurat blby odtien modrej. V tuningovom obchode som sa pytal tiez, tam mi to mozu akurat objednat za nejakych 1100 sk...asi fakt radsej zacnem setrit a kupim take kotuce a toto radsej robit nebudem :)
31.05.2007 - 19:33:42
00
To marecej: nie kazdy zaraba kazdy mesiac tazke prachy
takto na tvoje detstvo si uz asi zabudol ako to bolo ..... :roll:


ja jazdim odjakziva vecka takze taketo hovadziny nemusim riesit :P
31.05.2007 - 19:36:28
00
To marecej: nie kazdy zaraba kazdy mesiac tazke prachy
takto na tvoje detstvo si uz asi zabudol ako to bolo ..... :roll:


ja jazdim odjakziva vecka takze taketo hovadziny nemusim riesit :P

vsak ti ani nik nic nenuti :D
31.05.2007 - 20:14:58
00
podla mna by to pri najblizsom zjazde pekne zceranlo, pokial by to nebola ozaj nejaka specialna farba. pri dlhosom brzdeni pri prudsom zjazde sa tam kludne moze urobit cez 400 stupnov, to nie je problem. a na farbu na radiatory zabudnite, alebo poznate niekoho kto ma radiatory vykurene nad 70 stupnov?
tamten plavajuci kotuc ma unasac z nejakej hlinikovej zliatiny a pekne naeloxovany, je tam viac menej pohyblivy spoj s o dost nizsou tepelnou vodivostou a to nehovorim, ze elox toho vydrzi...

obcas sa cloveku az rozum zastavi, ake ***** tu ludia dokazu vymysliet...
01.06.2007 - 00:53:42
00
Z môjho laického hľadiska: keď pozriem na moje modro lakované BBB platničky (aj farba by sedela) určite nejaká farba existuje. Farba ostáva aj na úplne zodratých. Dúfam, že tu nikto nespochybní, že platničky sa zohrievajú.
01.06.2007 - 09:28:16
00
Ja som to chcel tiež natrieť nejakou farbou už dávnejšie, a samozrejme, že mám doma červený, zelený a žltý sprej špecialne určený na autobrzdy. 8) Trošku robím aj do autotuningu, tak ma to napadlo streknúť na na brzdové kotúče už dávnejšie.
Ono to na tom kotúči drží, ale musíte to hovadzky dobre odmastniť. Ale teraz keď som kupil komplet HAYES HFX 9, tak to už neriešim.
ONO to ma aj jednu negatívnu stránku oproti tomu že to frajersky vyzerá.
Tým, že kotúč natriete farbou, tak ho čiastočne izolujete od vonkajšej teploty a on sa potom pomalšie chladí, keď je natretí farbou oproti tomu čo nemá na povrchu žiadny izolant.
8) Viem, poviete si, že je to zanedbateľný rozdiel, ale pri intenzívnejšom brzdení by Vám to mohlo chýbať.
8) Ako príklad môžem uviesť to, že prečo výrobcovia áut nestriekajú okrem karosérie auta aj bloky motorou a ďalšie časti pohonného ústrojenstva.
:?: Nie je to len kvôli prítomnosti mastného a na farbu agresívneho prostredia, ale aj kvôli prechodu tepla.............
:idea: Vysledok: farba je čiastočne izolant.........
04.06.2007 - 23:30:49
00
Niečo na tom bude. Ja osobne by som to na kotúčoch tiž neriešil. Na biku je tak veľa miest kde sa dá vyblázniť, prečo práve kotúče, keď je to taký problém. Ak chce niekto niečo zaujímavé na kolesá nech si dá svietiace čiapočky a hotovo
05.06.2007 - 15:20:32
00
Na veci ako striekanie motorov, kotucov, vyfukov a podobnych mechanicky a hlavne teplotami namahanimi suciastkami sa pouziva uhlikova farba (je aj teplovodiva). Totiz farby sa magneticky "nalepi" na suciastku a necha sa piect pri vyskokych teplotach, pokial chces striekat len male mnozstvo tak to vide draho no pokial toho mas dost tak to nieje take drahe...
05.06.2007 - 18:25:13
00
jedno viem naisto ked otec natieral novy vyfuk farbou: najprv tam daval nejaku "sklennu vodicku" alebo ky slak to je :roll:
05.06.2007 - 19:20:45
00
keyboard_arrow_up