Pripajam 16 min.video z bicykloveho obchodu ktory sa nachadza v bancu v suterene.Toto je pristup k platiacemu zakaznikovi.urobte si nazor sami.
https://www.youtube.com/watch?v=drR3RRBZKHk


Naposledy upravil jozef007 dňa 08.06.2013 - 21:36:55, celkovo upravené 2 krát.

07.06.2013 - 23:22:44
00
čo by mu to akože urobilo keby to dal na vyjadrenie dovozcovi? a ja stale tvrdím čin vacsi kkt tým sa mu viac darí v podnikaní.
08.06.2013 - 00:31:40
00
čo by mu to akože urobilo keby to dal na vyjadrenie dovozcovi? a ja stale tvrdím čin vacsi kkt tým sa mu viac darí v podnikaní.

tak isto nad tym uvazujem...
08.06.2013 - 01:31:15
00
Jeho slovne invektivy a ton komunikacie urcite nema so slusnostou nic spolocne, ale tahas za kratsi koniec ohladom zaruky a reklamacie. To snad vies. Teda uz teraz. Keby si to vedel predtym, tak by si tam ani nesiel.
Urobil si dve chyby:
1. Ked si na uvolnenie stredu minuly rok prisiel, mal si komunikovat s predajcom alebo s autorizovanym servisom. Inak stracas narok na zaruku.
2. Ked si bike odniesol cloveku, co ti nakoniec vymenil stred, mal najprv len zistit, co tomu je. Ak si mu odsuhlasil opravu, je to na tvoje triko a zaruka pada.
08.06.2013 - 10:11:56
00
V tomto spore som na strane podnikateľa,prečo neišiel majitel bicykla s problemom tam,kde bicykel kupil? Ano, bol tam sice po mesiaci,ale ta miska po mesiaci nemusela byť ešte povolena
08.06.2013 - 11:38:59
00
Súhlasím s baroncekom.
08.06.2013 - 12:41:31
00
V tomto spore som na strane podnikateľa,prečo neišiel majitel bicykla s problemom tam,kde bicykel kupil? Ano, bol tam sice po mesiaci,ale ta miska po mesiaci nemusela byť ešte povolena

rovnako si ju nevsimol ani tento rok v marci...zaujimave...video je skor o tom pristupe a jeho protireceniach.takto sa spraval vzdy ked som prisiel s nejakou vadou.vsetko som si urobil sam,to bolo jeho vyjadrenie na vsetko.no nebudem to rozmazavat iba podotykam,ze video ukazuje arogantnost a drzost obchodnika voci platiacemu zakaznikovi.


Naposledy upravil jozef007 dňa 08.06.2013 - 12:56:38, celkovo upravené 1 krát.

08.06.2013 - 12:48:12
00
Jeho slovne invektivy a ton komunikacie urcite nema so slusnostou nic spolocne, ale tahas za kratsi koniec ohladom zaruky a reklamacie. To snad vies. Teda uz teraz. Keby si to vedel predtym, tak by si tam ani nesiel.
Urobil si dve chyby:
1. Ked si na uvolnenie stredu minuly rok prisiel, mal si komunikovat s predajcom alebo s autorizovanym servisom. Inak stracas narok na zaruku.
2. Ked si bike odniesol cloveku, co ti nakoniec vymenil stred, mal najprv len zistit, co tomu je. Ak si mu odsuhlasil opravu, je to na tvoje triko a zaruka pada.

stacilo pocuvat vo videu,vedel som,ze zaruka je off ...video poukazuje na nieco celkom ine
08.06.2013 - 12:50:16
00
stacilo pocuvat vo videu,viem,ze zaruka je off ...video poukazuje na nieco celkom ine
ten stred uz riesi dotycny servis takze je to ok.ale pristup toho chlapca,to sa moze stat len na svk.bracho tam reklamoval solomony a tahal sa snimi 4 mesiace az zakrocila SOI a dostal nove boty
08.06.2013 - 12:52:48
00
Po mesiaci reklamácie sa mal vypýtať peniaze späť.
08.06.2013 - 12:54:00
01
Po mesiaci reklamácie sa mal vypýtať peniaze späť.

co som mal a nemal vtedy je uz teraz nepodstatne ale som aspon mudrejsi a poucil som sa
08.06.2013 - 12:58:12
00
Ja nehovorím že ty, ale že tvoj brat. Teraz uvažujem že či ten brat niesi ty. O.o
08.06.2013 - 12:59:52
00
Ja nehovorím že ty, ale že tvoj brat. Teraz uvažujem že či ten brat niesi ty. O.o

heh reklamoval ich po roku ...ale boli malo pouzivane...nedal sa odradit a vyhral
08.06.2013 - 13:03:14
00
stacilo pocuvat vo videu,vedel som,ze zaruka je off ...video poukazuje na nieco celkom ine

Pocuval som a napisal som ti, ze jeho slovne invektivy a ton komunikacie urcite nema so slusnostou nic spolocne. Z toho je jasne, ze ak sa v obchode k zakaznikovi nespravaju slusne, nie je dovod tam nieco kupovat.
08.06.2013 - 13:29:05
00
Pocuval som a napisal som ti, ze jeho slovne invektivy a ton komunikacie urcite nema so slusnostou nic spolocne. Z toho je jasne, ze ak sa v obchode k zakaznikovi nespravaju slusne, nie je dovod tam nieco kupovat.

Tak je,ved o to mi ide.Uz som kaslal tu zaruku ale ten pristup a nie som jediny.Chcem len aby ludia vedeli ako sa tam komunikuje zo zakaznikom v takychto pripadoch.i ked zaruka je off.
08.06.2013 - 14:12:00
00
keyboard_arrow_up