Pripajam 16 min.video z bicykloveho obchodu ktory sa nachadza v bancu v suterene.Toto je pristup k platiacemu zakaznikovi.urobte si nazor sami. https://www.youtube.com/watch?v=drR3RRBZKHk
len ja som to siel riesit priamo k predajcovy skus napisat priamo do kellysu ci od kial mas ram..ale myslim ze mas mensiu ako nulovu sancu uspiet s reklamaciou...
HTII ma este aj na strane kde sa vklada kluka taku dierku na zarazku, ktora ma zamedzit vysuvaniu sa kluky, takze tiez sa mi moc nechce verit ze by sa dokazalo vykrutit pol zavitu... chyba je podla mna na obidvoch stranach... kazdopadne autor temy to zverejnil kvoli pristupu a ten bol na konci videa naozaj sedlacky
Kupoval som tam bike (sice jazdeny), ale na personal sa nemozem stazovat. Kedze som mal so sebou maleho syna, predajca prisiel so mnou az k autu, pomohol mi nalozit bike do auta, dostal som k biku doklady a dokonca doklad o kupe (komisionalny predaj). Predajca vyzeral byt velmi v pohode. Tipujem, ze si ho musel velmi vytocit
Niektori predajcovia su mili len dovtedy, kym kupujes. Skus tu jazdenku reklamovat a potom daj vediet, ci tiez s usmevom nkladal bike do tvojho auta. Nevravim, ze su zli, ale casto sa stava, ze su potom menej mili, ako pri priamom predaji. Pisem aj o vlastnej skusenosti z PO.
tak urcite, niektori predajcovia nie su mili ani ked kupujes. Vlastna skusenost z BA:). Na tej jazdenke mozem reklamovat akurat ram, na ktory je "dozivotna" zaruka. Sam predajca sa mi ponukol, ze ak by mi prdol ram, mozem ho reklamovat cez neho.
Kupoval som tam bike (sice jazdeny), ale na personal sa nemozem stazovat. Kedze som mal so sebou maleho syna, predajca prisiel so mnou az k autu, pomohol mi nalozit bike do auta, dostal som k biku doklady a dokonca doklad o kupe (komisionalny predaj). Predajca vyzeral byt velmi v pohode. Tipujem, ze si ho musel velmi vytocit
ked som kupoval bike bol rovnaky ako pri tebe.Ine je vec kupit a potom riesit problem s danou vecou
Niektori predajcovia su mili len dovtedy, kym kupujes. Skus tu jazdenku reklamovat a potom daj vediet, ci tiez s usmevom nkladal bike do tvojho auta. Nevravim, ze su zli, ale casto sa stava, ze su potom menej mili, ako pri priamom predaji. Pisem aj o vlastnej skusenosti z PO.
zdravim, pracujem ako predavac v spominanej predajni a dotycnemu som predaval aj bicykel kedze ho aj osobne poznam tak som mu aj urobil pri kupe cenu, bicykel kupoval v marci minuly rok, na garancnej prehliadke bol po mesiaci a ked sme sa ho pytali ci je tam chyba povedal ze ziadna ze len prisiel na garancku. po cca 1 roku v marci prisiel ku nam na servis tak o ziadnej takejto zavade nas neinformoval iba povedal ze mu menili loziska v inej predajni vsetko fungovalo v poriadku asi o 2 mesiace prisiel ze je strhany zavit na rame, tak som sa spytal ako na to prisiel, povedal ze mu to povedali v servise kde mu menili loziska, cize keby tam bola chyba ked mu menili loziska tak by mu to lozisko nevymenili a poslali ho tam kde kupoval ram, nech to reklamuje alebo su amateri a zle mu ho nasrobovali ( co by sa nestalo prvykrat. zakaznikovy som povedal ze vieme mu to opravit na jeho naklady nakolko porusil pravidla zaruky ale to neakceptoval a domahal sa reklamacie. co sa tyka spravania majitela reagoval zbytocne agresivne co som mu hne aj po odchode zakaznika povedal ale uz nevydrzal narazky od zakaznika ze sa jedna o reklamciu, dotycnemu som viackrat povedal ze sa nejedna o reklamaciu kedze bol zasah do ramu ale stale to nedokazal pochopit a nakoniec teda prisiel aj so skrytou kamerou do predajne s jedinym cielom ale to uz je vidiet na videu
zdravim, pracujem ako predavac v spominanej predajni a dotycnemu som predaval aj bicykel kedze ho aj osobne poznam tak som mu aj urobil pri kupe cenu, bicykel kupoval v marci minuly rok, na garancnej prehliadke bol po mesiaci a ked sme sa ho pytali ci je tam chyba povedal ze ziadna ze len prisiel na garancku. po cca 1 roku v marci prisiel ku nam na servis tak o ziadnej takejto zavade nas neinformoval iba povedal ze mu menili loziska v inej predajni vsetko fungovalo v poriadku asi o 2 mesiace prisiel ze je strhany zavit na rame, tak som sa spytal ako na to prisiel, povedal ze mu to povedali v servise kde mu menili loziska, cize keby tam bola chyba ked mu menili loziska tak by mu to lozisko nevymenili a poslali ho tam kde kupoval ram, nech to reklamuje alebo su amateri a zle mu ho nasrobovali ( co by sa nestalo prvykrat. zakaznikovy som povedal ze vieme mu to opravit na jeho naklady nakolko porusil pravidla zaruky ale to neakceptoval a domahal sa reklamacie. co sa tyka spravania majitela reagoval zbytocne agresivne co som mu hne aj po odchode zakaznika povedal ale uz nevydrzal narazky od zakaznika ze sa jedna o reklamciu, dotycnemu som viackrat povedal ze sa nejedna o reklamaciu kedze bol zasah do ramu ale stale to nedokazal pochopit a nakoniec teda prisiel aj so skrytou kamerou do predajne s jedinym cielom ale to uz je vidiet na videu
spytam sa ta jednu jedinu otazku....dotiahli ste mu pri garancke hollowtech2 misky??
To je úplne samozrejme vždy skontrolovať stred, už každému pri predaji hovoríme aby si dotahoval kluky pokial sú nové a keď nemá kľúč nech sa kedykoľvek zastaví aby sa to skontrolovalo
zdravim, pracujem ako predavac v spominanej predajni a dotycnemu som predaval aj bicykel kedze ho aj osobne poznam tak som mu aj urobil pri kupe cenu, bicykel kupoval v marci minuly rok, na garancnej prehliadke bol po mesiaci a ked sme sa ho pytali ci je tam chyba povedal ze ziadna ze len prisiel na garancku. po cca 1 roku v marci prisiel ku nam na servis tak o ziadnej takejto zavade nas neinformoval iba povedal ze mu menili loziska v inej predajni vsetko fungovalo v poriadku asi o 2 mesiace prisiel ze je strhany zavit na rame, tak som sa spytal ako na to prisiel, povedal ze mu to povedali v servise kde mu menili loziska, cize keby tam bola chyba ked mu menili loziska tak by mu to lozisko nevymenili a poslali ho tam kde kupoval ram, nech to reklamuje alebo su amateri a zle mu ho nasrobovali ( co by sa nestalo prvykrat. zakaznikovy som povedal ze vieme mu to opravit na jeho naklady nakolko porusil pravidla zaruky ale to neakceptoval a domahal sa reklamacie. co sa tyka spravania majitela reagoval zbytocne agresivne co som mu hne aj po odchode zakaznika povedal ale uz nevydrzal narazky od zakaznika ze sa jedna o reklamciu, dotycnemu som viackrat povedal ze sa nejedna o reklamaciu kedze bol zasah do ramu ale stale to nedokazal pochopit a nakoniec teda prisiel aj so skrytou kamerou do predajne s jedinym cielom ale to uz je vidiet na videu
Kolko krat uz bola u Vas SOI?Myslim,ze urcite viac ako raz.Poznam viac nespokojnych zakaznikov ktory uz ku vam uz nechodia.Nechodia a vies preco?to si videl na videu.pekne viete namotavat ako tvoj kolega ale len pri kupe.ked ma niekto problem,tvarite sa ,ze vsetko si kazdy urobi sam a Vas sa to netyka.Vy reklamacie neriesite ale to asi vies tak neviem co vam robi problem.Mne ste predali model z roku 2007 v roku 2012 a chvalili ste ho(tvoj kolega)do nebies ale bol uplne rozladeny mal osmicky ,povoleny stred ktory ste si tiez nevsimli.osmicky som si ale podla Vas tiez urobil sam a prehadzovacky som si dal nastavit zadarmo v inom servise a naporiadk.bol som dost znechuteny ku vam uz vobec chodit.nikto mi nic netvrdil,ze mi to opravite na moje naklady iba ,ze som v ***** a potrebujem novy ram,tak nezavadzaj.A ako povedal tvoj kolega,ci to urobili v tom servise co urcite nie alebo som to zanedbal ja,co ste si ani vy nevsimli reklamaciu by mi neprijal.Tak o com to je?pekny vecer.
ked ste to naozaj dotiahli ako je mozne ze sa misky povolili?? lebo dobre dotiahnute hhollowtech misky sa same urcite nepovolia ked su dobre dotiahnute.....
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ja len vravim ze sa to povolit da..a akoze ono aj s podlozkou navyse to drzalo na tristvrte centumetri zavitu..
ja len vravim ze sa to povolit da..a akoze ono aj s podlozkou navyse to drzalo na tristvrte centumetri zavitu..
som rad,ze je tu niekto komu sa stalo to nieco podobne ,,dokonca mam pocit,ze to iste
ked som kupoval bike bol rovnaky ako pri tebe.Ine je vec kupit a potom riesit problem s danou vecou
presne
spytam sa ta jednu jedinu otazku....dotiahli ste mu pri garancke hollowtech2 misky??
Kolko krat uz bola u Vas SOI?Myslim,ze urcite viac ako raz.Poznam viac nespokojnych zakaznikov ktory uz ku vam uz nechodia.Nechodia a vies preco?to si videl na videu.pekne viete namotavat ako tvoj kolega ale len pri kupe.ked ma niekto problem,tvarite sa ,ze vsetko si kazdy urobi sam a Vas sa to netyka.Vy reklamacie neriesite ale to asi vies tak neviem co vam robi problem.Mne ste predali model z roku 2007 v roku 2012 a chvalili ste ho(tvoj kolega)do nebies ale bol uplne rozladeny mal osmicky ,povoleny stred ktory ste si tiez nevsimli.osmicky som si ale podla Vas tiez urobil sam a prehadzovacky som si dal nastavit zadarmo v inom servise a naporiadk.bol som dost znechuteny ku vam uz vobec chodit.nikto mi nic netvrdil,ze mi to opravite na moje naklady iba ,ze som v ***** a potrebujem novy ram,tak nezavadzaj.A ako povedal tvoj kolega,ci to urobili v tom servise co urcite nie alebo som to zanedbal ja,co ste si ani vy nevsimli reklamaciu by mi neprijal.Tak o com to je?pekny vecer.
nedotiahli a ani neskontrolovali,az kym som ich neupozornil a potom sa mi ozvali,co je vo veci ...
Keď si bol na garancke tak sa ti všetko skontrolovalo a podotahovalo tak ako kazdemu