Pripajam 16 min.video z bicykloveho obchodu ktory sa nachadza v bancu v suterene.Toto je pristup k platiacemu zakaznikovi.urobte si nazor sami. https://www.youtube.com/watch?v=drR3RRBZKHk
S kamerou by som siel riesit reklamaciu snad iba v pripade ze sa budem snazit skor o eskalaciu nez nejake riesenie. Cize Tazko sudit co tomu konfliktu predchadzalo.
Ja mam s tymto obchodom iba najlepsie skusenosti. A to uz som aj jednu bundu musel reklamovat. Vsetko prebehlo hladko a rychlo s usmevom na tvari.
S kamerou by som siel riesit reklamaciu snad iba v pripade ze sa budem snazit skor o eskalaciu nez nejake riesenie. Cize Tazko sudit co tomu konfliktu predchadzalo.
Ja mam s tymto obchodom iba najlepsie skusenosti. A to uz som aj jednu bundu musel reklamovat. Vsetko prebehlo hladko a rychlo s usmevom na tvari.
Uff, zbadal som toto vlakno len v praci kde si neprehram video a uz som sa zlakol ze sa tu jedna o Cyklo Servis Smatana a bolo mi to velmi divne...ten je nastastie o kusok vedla:-) Asi najlepsi obchod a v nom najochotnejsi ludia akych som kedy stretol. Pre biky sa mi oplatilo ist z BA.(V BA neochota a vyssie ceny). Nasledne problemy na cisto novych bajkoch vyriesne expresne k uplnej spokojnosti.
A co sa tyka pripadu s videa. Ten majitel je turbo ***** este prvych 10 minut hovorim OK bavi sa s tebou ze si tykate a poznate sa z piva ale potom to zabil na konci. Aj ked mal v podstate pravdu ze oni nic nepokazili a taka vec sa reklamovat asi neda(ten zavit sa urcite sam nepovoli tak aby sa strhol, kluky ho dos tran nepustia, ale nesudim, asi je vsetko mozne). Ale da sa to vzdy nejak vyriesit aby boli obe strany spokojne, tak ze si tam prides este v buducnosti aspon dusu kupit.. teraz uz nie.
Uff, zbadal som toto vlakno len v praci kde si neprehram video a uz som sa zlakol ze sa tu jedna o Cyklo Servis Smatana a bolo mi to velmi divne...ten je nastastie o kusok vedla:-) Asi najlepsi obchod a v nom najochotnejsi ludia akych som kedy stretol. Pre biky sa mi oplatilo ist z BA.(V BA neochota a vyssie ceny). Nasledne problemy na cisto novych bajkoch vyriesne expresne k uplnej spokojnosti.
A co sa tyka pripadu s videa. Ten majitel je turbo *****, este prvych 10 minut hovorim OK bavi sa s tebou ze si tykate a poznate sa z piva ale potom to zabil na konci. Aj ked mal v podstate pravdu ze oni nic nepokazili a taka vec sa reklamovat asi neda(ten zavit sa urcite sam nepovoli tak aby sa strhol, kluky ho dos tran nepustia, ale nesudim, asi je vsetko mozne). Ale da sa to vzdy nejak vyriesit aby boli obe strany spokojne, tak ze si tam prides este v buducnosti aspon dusu kupit.. teraz uz nie.
Tiež som v prvom momente myslel, že sa jedná o predajňu vedľa,..ale mi odlahlo,lebo som tam dlhodobý zákazník a potvrdím, že sa jedná o jednu TOP predajňu..Mal som možnosť zažiť aroganciu v iných shopoch,a preto do iného už nechodím...
K téme...myslím si ako väčšina,že predajca mal pravdu čo sa týkalo reklamácie,..riešiť veci v inom servise a po záruke ,mi príde nie moc dobrý nápad,...no čo sa týka chovania,...som na strane Jozefa...a čakám ako uspeje u Kellysu
Je veľká škoda, že sa niektorí ľudia nevyznajú v bicykloch. Kupujú totiž potom mačku vo vreci, a aj napriek tomu že zaplatia viac ako v iných predajniach kde by sa predaju a doladeniu biku naozaj dokladne venovali. Včera som mal česť vidieť fungel nový 29" Author priamo z predajne na Tomášikovej, aj napriek cene takmer 1300e to bola riadna fušerina. Ozrejmím. Sedlovka na dve skrutky nastavujúce sklon sedla. Jedna skrutka na pol závitu a druhá zatiahnutá na fest až praskla oceľová podložka! - sedlo bolo výrazne naklonené dozadu. Kotúče šúchajúce o strmeň radšej ani nebudem spomínať
Já bych byl jednoznačně na straně prodejce. Pokud mám na kolo záruku, tak ji uplatňuji tam, kde jsem kolo koupil a tím pádem nebudu ani kolo vozit do jiného servisu. Jakmile by se mi cokoli nezdálo - opět jedu k prodejci. Buď rád, že ti neřekl hned, že záruka padá a strávil s tebou tolik času.
A jinak, pokud někomu tykáš a bavíte se jako kamarádi, potom tě i jako kamarád dokáže poslat do prdele. Jako prodejce a ty jako zákazník by tě do prdele poslal třeba pěkněji
Jen tak ti ho bezplatně vymění v rámci záruky, i když je evidentní, že rám jsi zničil ty nebo ten servisák, jo? Tak to je hodně velká frajeřina od Kellysu ...i když tomu teda nevěřím
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
nic zle nasrobovane byt nemohlo...na garancke bol predsa po mesiaci cize este pred navstevou ineho servisu....
ale ano k pointe celej veci sme sa dostali neuveritelne ''rychlo''
Ja mam s tymto obchodom iba najlepsie skusenosti. A to uz som aj jednu bundu musel reklamovat. Vsetko prebehlo hladko a rychlo s usmevom na tvari.
Ja mam s tymto obchodom iba najlepsie skusenosti. A to uz som aj jednu bundu musel reklamovat. Vsetko prebehlo hladko a rychlo s usmevom na tvari.
Presne tak,tieto eštebacké spôsoby mi tiež vadia
A co sa tyka pripadu s videa. Ten majitel je turbo ***** este prvych 10 minut hovorim OK bavi sa s tebou ze si tykate a poznate sa z piva ale potom to zabil na konci. Aj ked mal v podstate pravdu ze oni nic nepokazili a taka vec sa reklamovat asi neda(ten zavit sa urcite sam nepovoli tak aby sa strhol, kluky ho dos tran nepustia, ale nesudim, asi je vsetko mozne). Ale da sa to vzdy nejak vyriesit aby boli obe strany spokojne, tak ze si tam prides este v buducnosti aspon dusu kupit.. teraz uz nie.
A co sa tyka pripadu s videa. Ten majitel je turbo *****, este prvych 10 minut hovorim OK bavi sa s tebou ze si tykate a poznate sa z piva ale potom to zabil na konci. Aj ked mal v podstate pravdu ze oni nic nepokazili a taka vec sa reklamovat asi neda(ten zavit sa urcite sam nepovoli tak aby sa strhol, kluky ho dos tran nepustia, ale nesudim, asi je vsetko mozne). Ale da sa to vzdy nejak vyriesit aby boli obe strany spokojne, tak ze si tam prides este v buducnosti aspon dusu kupit.. teraz uz nie.
Tiež som v prvom momente myslel, že sa jedná o predajňu vedľa,..ale mi odlahlo,lebo som tam dlhodobý zákazník a potvrdím, že sa jedná o jednu TOP predajňu..Mal som možnosť zažiť aroganciu v iných shopoch,a preto do iného už nechodím...
K téme...myslím si ako väčšina,že predajca mal pravdu čo sa týkalo reklamácie,..riešiť veci v inom servise a po záruke ,mi príde nie moc dobrý nápad,...no čo sa týka chovania,...som na strane Jozefa...a čakám ako uspeje u Kellysu
A jinak, pokud někomu tykáš a bavíte se jako kamarádi, potom tě i jako kamarád dokáže poslat do prdele. Jako prodejce a ty jako zákazník by tě do prdele poslal třeba pěkněji