marek_K napísal:
Uff, zbadal som toto vlakno len v praci kde si neprehram video a uz som sa zlakol ze sa tu jedna o Cyklo Servis Smatana a bolo mi to velmi divne...ten je nastastie o kusok vedla:-) Asi najlepsi obchod a v nom najochotnejsi ludia akych som kedy stretol. Pre biky sa mi oplatilo ist z BA.(V BA neochota a vyssie ceny). Nasledne problemy na cisto novych bajkoch vyriesne expresne k uplnej spokojnosti.

A co sa tyka pripadu s videa. Ten majitel je turbo *****, este prvych 10 minut hovorim OK bavi sa s tebou ze si tykate a poznate sa z piva ale potom to zabil na konci. Aj ked mal v podstate pravdu ze oni nic nepokazili a taka vec sa reklamovat asi neda(ten zavit sa urcite sam nepovoli tak aby sa strhol, kluky ho dos tran nepustia, ale nesudim, asi je vsetko mozne). Ale da sa to vzdy nejak vyriesit aby boli obe strany spokojne, tak ze si tam prides este v buducnosti aspon dusu kupit.. teraz uz nie.


Tiež som v prvom momente myslel, že sa jedná o predajňu vedľa,..ale mi odlahlo,lebo som tam dlhodobý zákazník a potvrdím, že sa jedná o jednu TOP predajňu..Mal som možnosť zažiť aroganciu v iných shopoch,a preto do iného už nechodím...
K téme...myslím si ako väčšina,že predajca mal pravdu čo sa týkalo reklamácie,..riešiť veci v inom servise a po záruke ,mi príde nie moc dobrý nápad,...no čo sa týka chovania,...som na strane Jozefa...a čakám ako uspeje u Kellysu
18.06.2013 - 22:29:53
00
Je veľká škoda, že sa niektorí ľudia nevyznajú v bicykloch. Kupujú totiž potom mačku vo vreci, a aj napriek tomu že zaplatia viac ako v iných predajniach kde by sa predaju a doladeniu biku naozaj dokladne venovali. Včera som mal česť vidieť fungel nový 29" Author priamo z predajne na Tomášikovej, aj napriek cene takmer 1300e to bola riadna fušerina. Ozrejmím. Sedlovka na dve skrutky nastavujúce sklon sedla. Jedna skrutka na pol závitu a druhá zatiahnutá na fest až praskla oceľová podložka! - sedlo bolo výrazne naklonené dozadu. Kotúče šúchajúce o strmeň radšej ani nebudem spomínať :)
18.06.2013 - 22:43:10
00
Já bych byl jednoznačně na straně prodejce. Pokud mám na kolo záruku, tak ji uplatňuji tam, kde jsem kolo koupil a tím pádem nebudu ani kolo vozit do jiného servisu. Jakmile by se mi cokoli nezdálo - opět jedu k prodejci. Buď rád, že ti neřekl hned, že záruka padá a strávil s tebou tolik času.

A jinak, pokud někomu tykáš a bavíte se jako kamarádi, potom tě i jako kamarád dokáže poslat do prdele. Jako prodejce a ty jako zákazník by tě do prdele poslal třeba pěkněji ;-)
19.06.2013 - 14:49:00
00
plne si trafil to co si o tom myslim :y:
19.06.2013 - 17:05:45
00
Servis smatana je best,budu mi rozoberat bike aby som mohol poslat ram do kellysu.Pripominam kellys mi poskodeny ram vymeni za novy!!!
21.06.2013 - 08:17:36
00
Jen tak ti ho bezplatně vymění v rámci záruky, i když je evidentní, že rám jsi zničil ty nebo ten servisák, jo? Tak to je hodně velká frajeřina od Kellysu ...i když tomu teda nevěřím ;-)
21.06.2013 - 10:16:53
00
prosim ta co je to pre kellys 50 €
21.06.2013 - 10:26:13
00
Keby mu to Kelly´s nevymenil, tak je nahraný!

Jozef 007, s povolením nahrávať.

... "Jinýmu bych žebřík půjčil, ale Hájkovi na.ser."

21.06.2013 - 10:44:25
01
veď píše že vymenia.bolo by myslím dobré aj pre ostatných majiteľov tejto značky,ktorí by mohli mať nejaké podobné starosti,keby tu jozef007 zverejnil kontakt s menom na toho pracovníka čo to s ním riešil.prípadne aj ako prebehla tá obhliadka.
21.06.2013 - 13:13:20
00
(Ďalší, čo nemá zmysel pre humor.)

... "Jinýmu bych žebřík půjčil, ale Hájkovi na.ser."

21.06.2013 - 13:27:56
00
a ak spravil video,rád by som si pozrel ako taká obhliadka vlastne prebieha.možno i ostatní čo to tu sledujú
21.06.2013 - 13:41:45
00
Ano, jak píše CHICAGO, kdokoli, kdo si sám skurví závit v rámu na svém Kellysu, ať ho pošle výrobci a oni mu ho vymění za nový.

CHICAGO a Jozef007n chápu to tak správně, že?
21.06.2013 - 13:47:49
00
marosh16v napísal:
Jen tak ti ho bezplatně vymění v rámci záruky, i když je evidentní, že rám jsi zničil ty nebo ten servisák, jo? Tak to je hodně velká frajeřina od Kellysu ...i když tomu teda nevěřím ;-)

No ty zrejme patris do kategorie zastancov toho pana predajcu ktory je na videu a tara hluposti a protireci si az je to na smiech.rozprava sa zo zakaznikmi(nie som jeho kamarat a ani som nebol) ako s nejakym dobytkom,v servise kde uz bola niekolkokrat slovenska obchodna inspekcia,kde tucet ludi uz nenakupuje kvoli jeho arogancii a neprofesionalite.Ti ludia su realny,mozem to aj podlozit a Ty si to mozes overit.Tak isto si mozes overit to,ze kellys mi to prijal,kludne si dam tu namahu a poskytnem ti info ,cisla a pod..Stred bol nedotiahnuty od zaciatku a ani po mesacnej garancke sa to nezmenilo a tak sa zavity strhali.Bol som tam aj s inymi problemamy na ktore reagovali podobne ako si to videl na videu.Uz mi to liezlo na nervy tak,som siel inde.Urobili co sa dalo ale stred uz bol na kasu [pred tym.Skusil som to teda este raz s reklamaciou kde som to kupil.Ostatne ste uz videli.Citaj temu uz sa opakujem po x krat.
21.06.2013 - 16:11:22
00
Daj prosim tie cisla, info a pod... :-)

It would hurt more to stop

21.06.2013 - 16:29:41
00
Dymino napísal:
Daj prosim tie cisla, info a pod... :-)

Poskytni mi tvoje tel.cislo rad Ti to poviem osobne
21.06.2013 - 16:33:09
00
keyboard_arrow_up