Mohol by si prosim poslat tieto inormacie na email info@kellysbike.com?

It would hurt more to stop

21.06.2013 - 16:49:33
00
Jozef: přesně tak, jak píšeš...jsem na straně prodejce...

A ty jsi si jistý, že střed byl od začátku špatně dotažený, přesto jsi to tak dlouho neřešil? :D

A na videu jsem si nevšiml, že by si protiřečil prodejce. Jinak pokud nejste kamarádi, nechápu, proč mu taky tykáš a proč on tě zná jménem :)

No každopádně buď rád, že to všechno dobře dopadlo a příště si všechno líp kontroluj...

PS: A tou SOI se moc neoháněj - na udání přijede kamkoli a kolikrát chceš ;-)
21.06.2013 - 17:07:27
00
[quote="marosh16v"]Jozef: přesně tak, jak píšeš...jsem na straně prodejce...

A ty jsi si jistý, že střed byl od začátku špatně dotažený, přesto jsi to tak dlouho neřešil? :D

A na videu jsem si nevšiml, že by si protiřečil prodejce. Jinak pokud nejste kamarádi, nechápu, proč mu taky tykáš a proč on tě zná jménem :)

No každopádně buď rád, že to všechno dobře dopadlo a příště si všechno líp kontroluj...

PS: A tou SOI se moc neoháněj - na udání přijede kamkoli a kolikrát chceš ;-)[/quo
Nevsimol?Tak si to pozri znovu a pocuvaj velmi pozorne.Ked rozprava ako vsetko kontroluju je to na case 11:24 .Ked vsetko kontroluju a nedotiahli na garancke je to chyba ich a nie moja.nemyslim si ,ze ma pozna menom ,nikde ma neoslovuje mojim menom.Soi nikde nepride len tak,ako som pisal moj brat sa s nimi tahal 4 mesiace a az potom zakrocila soi,potreboval kopec papierov aby to mohol podlozit,takze nemas pravdu a mylis sa.Chapes ,ze keby som ani nesiel do ineho servisu,ze by to bolo rovnake presne ako povedal na videu?Citujem ho.Je jedno ci si na to sral ty alebo si isiel inde je to moja chyba.nepotrebujem zavadzat,pisem ako veci su a boli.Bodka
21.06.2013 - 17:33:32
00
[quote="Dymino"]Mohol by si prosim poslat tieto inormacie na email info@kellysbike.com?[/quote
Rad sa s Tebou porozpravam daj mi cislo.Chcem zaroven vediet zopar inych veci od teba ja.Nebudem mailovat len tak kadetade hocikomu.Chcem vediet kto si ,ako si v tom zainteresovany .vsak daj cislo dohodneme sa.Alebo ja Ti dam moje a mozes zavolat Ty mne.necham to na teba
21.06.2013 - 17:36:57
00
Jozef, pocuj, nemas doma nahodou protiatomovy kryt?
21.06.2013 - 17:50:53
00
Jozef: zamysli se - asi při té garančce, byl ten střed v pořádku, anebo ho utáhli. Nechápeš?? Jak můžeš říct, že nebyl dotažený, když jsi to sám nepoznal? :D
21.06.2013 - 17:54:40
00
Jozef007,

Reklamacie a slovensky trh ako taky niesu mojou naplnou prace. Cyklistiku mam rad a mam velke stastie ze sa nou mozem zaoberat aj v ramci pracovneho casu. Na tomto fore som vsak iba ako sukromna osoba.

Svoje sukromne cislo na verejnom fore z pochopitelnych dovodov neuverejnim a ani Ti ho neposlem na sukromnu spravu. Poziadal som Teba aby si sa obratil na nasu oficialnu mailovu adresu. Tam mozes uviest svoje cislo a verim tomu ze riaditel slovenskeho zastupenia Ta bude kontaktovat.

Z mojich a trufam si povedat ze zasvatenych zdrojov si firmou Kellys nebol kontaktovany. Aj ked Ti zaruka prepadla, tak sa predajca snazil Ti pomoct a zariadit novy ram za cenu ovela nizsiu ako je cena ramu na pulte. Myslim ze nieje potrebne to tu nadalej takto hrotit.

It would hurt more to stop

21.06.2013 - 17:56:53
00
takto: nech uz spravil cokolvek, ak by ten ram narezal pilou na 2 kusy je psou povinnostou toho predajcu spisat reklamaciu a dat mu oficialne zamietnutie. poslanie do ***** po 15min rozhovore sa v zakone nespomina.

a jozef ak by nebol sprosty tak nespomina ziadny druhy servis a hra to na blbeho :-D

"Be the person your dog thinks you are"

21.06.2013 - 18:06:24
00
tLAMA napísal:
takto: nech uz spravil cokolvek, ak by ten ram narezal pilou na 2 kusy je psou povinnostou toho predajcu spisat reklamaciu a dat mu oficialne zamietnutie. poslanie do ***** po 15min rozhovore sa v zakone nespomina.

a jozef ak by nebol sprosty tak nespomina ziadny druhy servis a hra to na blbeho :-D

uz to vedeli skor,hrat som nic nechcel ..len som pisal,kellys mi s tym pomoze..a som rad..
21.06.2013 - 18:48:25
00
root napísal:
Jozef, pocuj, nemas doma nahodou protiatomovy kryt?

nie,teda neviem,ze by bol :)
21.06.2013 - 18:49:48
00
marosh16v napísal:
Jozef: zamysli se - asi při té garančce, byl ten střed v pořádku, anebo ho utáhli. Nechápeš?? Jak můžeš říct, že nebyl dotažený, když jsi to sám nepoznal? :D

sam sa nepovoli...ak si cital vlakno jeden chlapec mal rovnaky problem
21.06.2013 - 18:50:53
00
jozef007 napísal:
sam sa nepovoli...ak si cital vlakno jeden chlapec mal rovnaky problem

ked sa to nestalo |Tebe alebo si o tom nepocul ,nespochybnuj !
21.06.2013 - 18:54:59
00
nabuduce pouzi tlacitko Editovat a necituj vlastny prispevok :D

Nikdy neraď tomu kto si nechce dať poradiť.

21.06.2013 - 19:03:08
00
jozef007 napísal:
sam sa nepovoli...ak si cital vlakno jeden chlapec mal rovnaky problem



Lenze pokial viem, tak sa mu samovolne povolil ... Cize ak sa sam ten stred nepovoli, tak ho musi niekto povolit :)

Nejak sa zaciname motat :)
21.06.2013 - 19:13:50
00
jozef007 napísal:
No ty zrejme patris do kategorie zastancov toho pana predajcu ktory je na videu a tara hluposti a protireci si az je to na smiech.rozprava sa zo zakaznikmi(nie som jeho kamarat a ani som nebol) ako s nejakym dobytkom,v servise kde uz bola niekolkokrat slovenska obchodna inspekcia,kde tucet ludi uz nenakupuje kvoli jeho arogancii a neprofesionalite.Ti ludia su realny,mozem to aj podlozit a Ty si to mozes overit.Tak isto si mozes overit to,ze kellys mi to prijal,kludne si dam tu namahu a poskytnem ti info ,cisla a pod..Stred bol nedotiahnuty od zaciatku a ani po mesacnej garancke sa to nezmenilo a tak sa zavity strhali.Bol som tam aj s inymi problemamy na ktore reagovali podobne ako si to videl na videu.Uz mi to liezlo na nervy tak,som siel inde.Urobili co sa dalo ale stred uz bol na kasu [pred tym.Skusil som to teda este raz s reklamaciou kde som to kupil.Ostatne ste uz videli.Citaj temu uz sa opakujem po x krat.


Tady jsi vzpomínal, že není problém dát čísla info, apod.

Dymino psal, že ať to teda předložíš... Pochopil jsem, že má s Kellys co do činění. V tom případě, nám tedy poskytni vyjádření výrobce. Protože zatím očerňuješ prodejce - který krom toho, že mu ruply nervy (po 15 minutách) neudělal dle mě nic špatně. Jak už někdo psal - když už jde někdo s kamerou řešit reklamaci, asi to hodlá vyhrotit natolik, aby to stálo za záznam.

Já osobně bych přišel s tím, že mám v háji závit protože se neustále povoluje a chtěl sepsat reklamační protokol... Jenže ty tam opravdu vystupuješ jako blbec a tomu prodejci se nedivím...promiň ;-)
21.06.2013 - 19:29:39
00
keyboard_arrow_up