Pripajam 16 min.video z bicykloveho obchodu ktory sa nachadza v bancu v suterene.Toto je pristup k platiacemu zakaznikovi.urobte si nazor sami. https://www.youtube.com/watch?v=drR3RRBZKHk
To dufame asi vsetci ze to bola len nechutna telenovela.a ze sa viac krat nebude opakovat....no aj pre takych ludi svieti slnko.ved by nebolo o com pisat..B-)
zdravim, pracujem ako predavac v spominanej predajni a dotycnemu som predaval aj bicykel kedze ho aj osobne poznam tak som mu aj urobil pri kupe cenu, bicykel kupoval v marci minuly rok, na garancnej prehliadke bol po mesiaci a ked sme sa ho pytali ci je tam chyba povedal ze ziadna ze len prisiel na garancku. po cca 1 roku v marci prisiel ku nam na servis tak o ziadnej takejto zavade nas neinformoval iba povedal ze mu menili loziska v inej predajni vsetko fungovalo v poriadku asi o 2 mesiace prisiel ze je strhany zavit na rame, tak som sa spytal ako na to prisiel, povedal ze mu to povedali v servise kde mu menili loziska, cize keby tam bola chyba ked mu menili loziska tak by mu to lozisko nevymenili a poslali ho tam kde kupoval ram, nech to reklamuje alebo su amateri a zle mu ho nasrobovali ( co by sa nestalo prvykrat. zakaznikovy som povedal ze vieme mu to opravit na jeho naklady nakolko porusil pravidla zaruky ale to neakceptoval a domahal sa reklamacie. co sa tyka spravania majitela reagoval zbytocne agresivne co som mu hne aj po odchode zakaznika povedal ale uz nevydrzal narazky od zakaznika ze sa jedna o reklamciu, dotycnemu som viackrat povedal ze sa nejedna o reklamaciu kedze bol zasah do ramu ale stale to nedokazal pochopit a nakoniec teda prisiel aj so skrytou kamerou do predajne s jedinym cielom ale to uz je vidiet na videu
Ram mal strhnutych prvych 5 zavitov na lavej strane. Misky dodane s ramom vsak mali zavit v poriadku. Ak by bola miska zle nasadena od vyroby, tak by strhla cely zavit a sama by niesla znaky poskodenia. Navyse miska co bola dodana s ramom mala na sebe zavitove lepidlo cervenej farby (ktore na montazi nepouzivame). Jozef v jednom svojom prispevku pisal ze mu menili loziska - co sa jednoducho dost dobre neda bez vymeny celej misky.
V Dedovom prispevku vyssie je to cele pekne zhrnute. Vratane priznania ze spravanie bolo neadekvatne. A z mojich osobnych skusenosti to rozhodne nieje ich standartny pristup ku zakaznikom.
Napriek zlym skusenostiam Jozefovho pana brata s obchodom (4 mesiace reklamacia Salomonov, SOI...) si v nom kupil bicykel. Dal si menit loziska bez zjavneho dovodu (aspon ja som ho nezachytil) chvilu po garancnej prehliadke v inom servise. Od danej prehliadky nastal uvedeny problem s uvolnenymi miskami. A namiesto toho aby isiel nakrutit na kameru servis, kde bol s najvacsou pravdepodobnostou strhnuty zavit, je tu video z uplne inej predajne. A 10 stran telenovely...
A Dedo pouzivaj prosim odstavce. Dost zle sa citujes.
Takto to dopadá keď si predávajúci a kupujúci tykajú
Môj názor: Pravdu má samozrejme ten zlý kapitalistický obchodník, ktorý poslal Jozefa na konci videa neomalene zo svojho obchodu preč, za čo mu strhávam pol bodu! Na reklamáciu mu to samozrejme poslať mohol. Na druhú stranu, zákazník si môže dať na vlastné náklady urobiť odborný posudok znalcom a domáhať sa náhrady škody a vzniknutých nákladov súdne.
myslím si že jozef007 je správny chlap,na správnom mieste,len už v nesprávnom čase .
ešte v minulom storočí som odišiel zo slovenska kvôli ľuďom ako je jozef007.ktorí chceli viac ako to na čo mali právo.na úkor ostatných.konštruovali obvinenia,udávali,fotili nás v tričkách s nápisom lets go...sku.vení eštébáci.
neviem či ti dobre rozumiem.ale sú všeobecne platné pravdy. ako napr.: kto chce kam...
tiež : ak to ma kozy alebo kolesa, tak s tým budú čoskoro problémy
ej veru,nehodno ich ignorovať
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ram mal strhnutych prvych 5 zavitov na lavej strane. Misky dodane s ramom vsak mali zavit v poriadku. Ak by bola miska zle nasadena od vyroby, tak by strhla cely zavit a sama by niesla znaky poskodenia. Navyse miska co bola dodana s ramom mala na sebe zavitove lepidlo cervenej farby (ktore na montazi nepouzivame). Jozef v jednom svojom prispevku pisal ze mu menili loziska - co sa jednoducho dost dobre neda bez vymeny celej misky.
V Dedovom prispevku vyssie je to cele pekne zhrnute. Vratane priznania ze spravanie bolo neadekvatne. A z mojich osobnych skusenosti to rozhodne nieje ich standartny pristup ku zakaznikom.
Napriek zlym skusenostiam Jozefovho pana brata s obchodom (4 mesiace reklamacia Salomonov, SOI...) si v nom kupil bicykel. Dal si menit loziska bez zjavneho dovodu (aspon ja som ho nezachytil) chvilu po garancnej prehliadke v inom servise. Od danej prehliadky nastal uvedeny problem s uvolnenymi miskami. A namiesto toho aby isiel nakrutit na kameru servis, kde bol s najvacsou pravdepodobnostou strhnuty zavit, je tu video z uplne inej predajne. A 10 stran telenovely...
A Dedo pouzivaj prosim odstavce. Dost zle sa citujes.
Môj názor: Pravdu má samozrejme ten zlý kapitalistický obchodník, ktorý poslal Jozefa na konci videa neomalene zo svojho obchodu preč, za čo mu strhávam pol bodu! Na reklamáciu mu to samozrejme poslať mohol. Na druhú stranu, zákazník si môže dať na vlastné náklady urobiť odborný posudok znalcom a domáhať sa náhrady škody a vzniknutých nákladov súdne.
ešte v minulom storočí som odišiel zo slovenska kvôli ľuďom ako je jozef007.ktorí chceli viac ako to na čo mali právo.na úkor ostatných.konštruovali obvinenia,udávali,fotili nás v tričkách s nápisom lets go...sku.vení eštébáci.
root to teda hej
nie janokl je dasi podareny "expert"
neviem či ti dobre rozumiem.ale sú všeobecne platné pravdy. ako napr.: kto chce kam...
tiež : ak to ma kozy alebo kolesa, tak s tým budú čoskoro problémy
ej veru,nehodno ich ignorovať