Dobrý deň,
do bicyklov som úplný laik (pardon, ak niektoré časti nazvem zle), čo-to som tu prečítal, ale stále si niesom istý, či by som mal investovať do môjho asi 10r Kelly's imagine s nasledovnými poruchami(aspoň čo som zistil pri poslednej jazde, prvej tohto roku) :
doohýbaný zadný prehadzovač (voľným okom si myslím, že je zohnutá ako patka, tak aj prešmykač)
mierne zohnutý pedál - možno celá kluka, neviem, ale cítiť,že to nieje správne
vidla RST gila TL - keby tam bola neodpružená vidla, možno by to bolo lepšie. (ale nikdy som sa v nej nešpáral, tak možno keby dostane dobrý servis, tak beží fajn. )
+ dal som si včera asi 15km výlet a dosť ma bolel chrbát, mám dojem, že pri mojej výške 195cm by som si mal dať trochu vyššie riaditka, ale to asi nieje také jednoduché - tipujem, že tam treba dokúpiť také krúžky...
(možno to je len pocit, pretože som už zopár rokov poriadne na biku nesedel, ale ma to chytilo)
čo jazdím (alebo chcem jazdiť) : poľné / štrkové cesty v lese, občas niečo náročnejšie, ale zjazdy z lomničáku neplánujem, asfalt len nutné minimum. trasy s dĺžkou 20km++.
ak sa mi neoplatí investovať do upgrade, tak by som vás poprosil o tip - som otvorený aj bazárovým bicyklom.
výška 195cm, váha 88kg.
môj budget je približne 500e.
Opravy a podobné veci by som si chcel robiť sám, mám čas, aj trpezlivosť.

Za rady/tipy vopred Ďakujem.
10.07.2013 - 20:53:14
00
tento bike sa mi celkom zapáčil - http://www.mtbiker.sk/bazar/bicykle-celoodpruzene/175934/orbea-rallon.html
10.07.2013 - 20:54:33
00
Ak je funkčný a nemá prasknutý rám, nemusela by to byť zlá voľba....
A aj veľkosť by ti mala pri tvojej "veľkosti" sadnúť. Choď sa na ňom previezť a zabudneš na upgrade :-)
10.07.2013 - 22:31:08
00
No niesom si moc istý, či sa oplatí ísť do vyššie spomenutého bicyklu. Celkovo pri tejto cene by som nešiel do celoodpruženého. Byť tebou, idem do hardtailu. (odpružený má len predok)
10.07.2013 - 22:36:42
00
ad jaro: ak spravne chapem, tak do ramu mensieho ako 21" ani nemam ist.