niesom si uplne isty ci to bol kurier od GLS, ale nam sa raz stalo, ze segra nasim objednala telku ako darcek a kontaktny udaj nechala mamine cislo, zhodou okolnosti mama nebola doma a kurier sa jej nedovolal dalsi den uz bol telkac odoslany naspat do eshopu bez akehokolvek upozornenia resp. dalsieho pokusu o dorucenie....segre boli peniaze vratene na ucet len to musela znova objednat a zas zacvakat kuriersku firmu....

k teme dnes prisli nove hracky od matta takze mozem jazdit o cosi bezpecnejsie :-) vdaka Matt
17.06.2013 - 11:33:34
00
kto mi vie povedať, že kde si môžem zmeniť adresu na doručovanie vo svojom účte na suncycle?
18.06.2013 - 13:02:22
00
v ucte priamo nikde. da sa to len prepisanim tej, ktoru ti system ponukne tesne pred odoslanim objednavky. je to jeden z uzivatelskych zadrhelov suncycle.
18.06.2013 - 13:52:23
00
napis email na adresu suncycle, napis cislo objednavky a popros o zmenu adresy
18.06.2013 - 14:51:42
00
dosť veľký zádrhel, lebo nepotrebujem potom byť registrovaný
18.06.2013 - 15:02:59
00
tak je.
18.06.2013 - 15:48:33
00
to je pravda. mozno by to malo zmysel, keby sa ti tam za predosle objednavky hromadili akesi "body" a pri dalsom nakupe nejaka zlava
18.06.2013 - 17:47:41
00
Vážení zákazníci, milí priatelia,

Týmto by sme Vám chceli oznámiť že v termíne od 28.6.2013 ( piatok ) do 7.7.2013 ( nedeľa ) bude internetový obchod Suncycle.sk fungovať v obmedzenom režime, čo znamená že sa budeme snažiť vybavovať hlavne Vaše objenávky tovaru ktorý mame aktuálne skladom. Všetky ostatné objednávky pri ktorých budeme musieť doobjenávať tovar od našich dodavateľov budeme následne vybavovať od 8.7.2013, kedy opäť nabehneme na štandardný režim. V uvedenom termíne sa budeme snažiť odpovedať na všetku mailovú komunikáciu počas pracovných dní do 24 hodín.

Vopred ďakujeme za Vašu priazeň a pochopenie.
27.06.2013 - 13:07:37
00
Druhá objednávka, tentokrát podstatne rýchlejšie vybavená ako tá prvá, všetko bolo skladom, takže to bolo klasicky, jeden ďen objednané po pracovnej dobe, druhý deň odoslané a tretí deň už doma :) Opäť musím pochváliť Matta za veľmi dobré a užitočné rady, tak nejako si predstavujem komunikáciu aj v kamennom obchode, kde sa nie vždy stretnem s odbornou a príjemnou pomocou. Aj druhú ojednávku sme doladili prakticky k dokonalosti, až sa mi nechce veriť, že to všetko objednávam cez internet bez toho, aby som si vec mohol omáknuť, resp. vidieť na vlastné oči. Všetko sedí na 100%, obrovská pochvala Mattovi. A keďže ja som ten z tých zákazníkov, čo vie oceniť aj snahu predávajúceho (rád to robím aj v kamenných obchodoch, preto aj vyššie ceny ma tak neodrádzajú keďže dostanem aj nejakú službu v podaní užitočnej rady navyše, samozrejme slovom vyššia cena rozumej trošku zvýšená oproti e-shopu... 5-10%) takže si myslím, že svojho "dodávateľa" mne ako koncovému spotrebiteľovi neplánujem nejako meniť a určite sa budem pozerať týmto smerom, kde je ochota, promptnosť aj výborná cena zaručené :)
29.06.2013 - 00:11:28
00
Neviete niekto ci sa da teraz ked funguje suncycle v obmedzenom rezime prist po tovar osobne do Partizanskeho? Lebo som roztrhol retaz a novu potrebujem co najrychlejsie nech mozem zacat jazdit :(
01.07.2013 - 21:08:37
00
Super shop, v utorok objednané a dnes už na pošte :y:
11.07.2013 - 15:53:07
00
Môžem odporučiť e-shop všetkým bajkerom.
Bral som zo suncycle.sk prvýkrát, bral som viac vecí, niečo nebolo skladom tak mi zdarma dali ekvivalentnú náhradu, aby mi nestál bike a neskor doposlali orginál.
Nie bežný a štandartný jav na SK.
Klobúk dole a nabudúce nakupujem na suncycle.sk
12.07.2013 - 10:20:11
00
Aj ja mam s tymto obchodom iba dobre skusenosti :) . Dobra komunikacia a dobry tovar :)
13.07.2013 - 22:38:28
00
Včera neskoro večer objednané Tretry (18.7.2013 - :o: 22:17 ) dnes poobede 15:30 už v ruksaku na ceste domov :y:
matt dík za superrýchlosť ;)
19.07.2013 - 16:21:24
00
Toto snáď aspoň okrajovo patrí do tejto témy, gratulujem :)

Prílohy:

2.jpg
2.jpg 409.53 KiB thumb_up0thumb_down

21.07.2013 - 16:22:44
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up