Zdravim. V blizkej buducnosti planujem kupit cestak. Chcel by som znovu zacat s cyklistikou, naposledy som na bajku sedel pred 12rokmi aj to bol stary favorit . Chcem ist rovno do karbonu, lebo sa uz poznam ze po roku by som si ho aj tak kupil, tak uz chcem zainvestovat nech to uz nemusim menit. Zatial som sa obzeral po Trekoch v cenovke okolo 1500€. Chcem ale aby bol bajk skôr pohodlny ako kostitras . Mal moznost niekto porovnat domane vs. madone ci je tam neaky rozdiel, ci len marketing? Pripadne viete doporucit neaky pohodlny cestak? Limit je tak okolo 1500€ novy alebo aj bazar. Ď
30.07.2013 - 15:45:56
00
ak to spravne chapem, tak z tych dvoch by domane mal byt ten pohodlnejsi a to vdaka tomu pruznemu spojeniu sedlovej a hornej ramovej trubky

z tych pohodlnejsich by mal byt aj Specialized Roubaix, ktory ma vo vidlici a sedlovych vzperach tiez take pruzne srandicky

to je vsetko co poznam :D
30.07.2013 - 15:54:19
00
zatial kazdy co skusal domane, potvrdil ze tam ten klb nie je pre srandu :-)
30.07.2013 - 16:19:46
00
Keď už máme túto tému:
Aké sú nevýhody tých "srandičiek" vo vidlici a vzperách?
30.07.2013 - 16:51:28
00
kazdy tlmiaci komponent znamena stratu casti energie/sily a pod, ktoru treba vyvinut na hybanie sa. Samozrejme hovorime asi skor o "sportovych" vykonoch
30.07.2013 - 17:07:21
00
Ked porovnam domane 4.3 vs. madone 3.5 tak cenovo su porovnatelne, s tym rozdielom ze domane je prevazne na 105-ke a madone uz je na ultegre. Preto ma zaujima ci je az taky enormny rozdiel v komforte jazdy a ci sa oplati priplatit za domane. Kedze je domane novinka, tak aj bazarovi kusok sa bude hladat horsie. Spesl Roubaix Sport C2 ma vtej cene este slabsiu vybavu preto ma to taha skôr ku Treku aj dizajn Treku mi je najblizsi
30.07.2013 - 17:26:50
00
domane je naozaj veľmi komfortný bajk, straty energie pri šlapaní sú minimálne pretože pružný je tam kde je.Plus geometria je trochu viac zameraná na komfort než na výkon. Ku sade - ja si radšej priplácam všade inde len nie na radení
30.07.2013 - 17:36:43
00
Zertz prvky na Roubaix sú na tlmenie vibrácií od asfaltu a funguje to dosť dobre. Nejaké citeľné straty energie som nezaznamenal, nepracuje to ako tlmič, takže si nerob ilúzie o tom, že pôjdeš ako na fulle. Čo sa týka ceny, tak Spešl si za rámy necháva slušne zaplatiť a aby to neprestrelil s cenou, tak komponenty sú o triedu nižšie ako má konkurencia v rovnakej cenovej kategórii. Domaine som nejazdil, ale asi by som mu dal svoj hlas.
30.07.2013 - 17:38:06
00
Aj trek v 3-kovej rade je pohodlny ram. Ma tam carbon "najnizsej rady" (myslim v trek hierarchii) takze je skor pohodlny ako supertuhy. Aj v testoch hovoria o pohodli. Ja do madony, moc nemusim vselijake "tlmiace" sprostosti.
30.07.2013 - 17:41:23
00
ja by som bral Domane, niektori profici z leopard-treku ich vozia radsej ako madony (aj ked to je uz troska ina kategoria ramu ako to co vyberas ty)
rozdiel medzi 105 a ultegrou nezbadas :)
30.07.2013 - 21:53:32
00
Ja si tiez myslim ze rozdiel medzi 105 a ultegrou nezbadam. Len madona sa da v bazare kupit za slusne peniaze a furt sa neaky najde , co u domane nehrozi, Domane by som musel brat novy a to je cez 1800€ v "akcii" a to je uz dost. Dokonca ani v Oslanoch uz moju velkost 56 -2013 nemaju, len rocnik 2014. Preto ma zaujimalo ci je vtom az taky rozdiel . Chcelo by sa previezt a zistit na vlasnej kozi , mozno by aj madone sadol. Okrem treku a spesla vyraba aj niekto iny podobne ramy na komfort jazdy?
31.07.2013 - 11:11:29
00
Roubaix "nebrať" toto mi povedal :) kamarát ktorý ho jazdil tuhosťou v strede sa mu zdal strašne slabý aj keď na rozbytej ceste účel tlmiacich prvkov cítiť bol.. Geometriu mi prirovnal k jazde na chopperovi :) teraz vozí S-works Tarmac a nevie si ho vynachváliť. :) Domane je oveľa lepšie riešenie ako Roubaix nakoľko Roubaix vďaka zertzu a použitého ukladania karbonovej tkaniny so zámerom na rozbyté cesty stráca tuhosť. Taký Domane je v strede krásne tuhý pretože pruží v podstate hlavne sedlovka :) to mi príde ako lepšie riešenie :). Naviac neviem prečo ale specialized robí veľmi vysoké hlavovky... Trek má aspoň u vyšších modelov možnosť voľby H1/H2 geometria.
31.07.2013 - 11:28:38
00
domane jazdím,lebo mám vyššiu váhu.predtým som jazdil madone.neviem ako si na tom ty s váhou aby som ti poradil dobre...pohodlnosť domane pociťujem pri zalátaných,rozbitých a kockacestách.hodne závisí od triedy carbónu.
31.07.2013 - 13:13:38
00
Momentalne mam 95kg a 180cm .
Dnes som bol v jednej predajni kde mali nad sebou zaveseny domane 2.3 ktory ma taku istu vybavu ako 4.3 len ram ma z hlinika. Rozdiel hlinik vs. karbon cini cca 600€, tak som zas nerozhodny, ci ist do karbonu. Vo vahe az taky rozdiel nieje ako som si myslel. Predajca mi tvrdil, ze karbon je komfortnejsi. Hlinikac domane stoji 1270€. Za tu cenu uz v bazare kupim madonu 4 prip. 5kovu radu....
31.07.2013 - 20:31:28
00
Na tvoju váhu by som ti radil len nový a pevný carbón.jazdené sú buď riadne "vymačkané" alebo s prasklinami či kradnuté.a na ultegre.minimum teda domane 4.5.alebo madone 4.7,teda treba viac investovať.aj hliník za 1500.-má vidlicu z carbónu,no biednej kvality. hlinikáče a lacné carbóny proste nechaj vysušeným dedkom s malým dôchodkom.aby si to neoľutoval .osobne ti môžem poradiť bycigle.com všetci jazdia,a vyznajú sa,dobre poradia... mám 85 a jazdím 6.2 tak nebuď ani ty na seba lakomý ccc:
01.08.2013 - 21:35:45
00
keyboard_arrow_up