Fajny :)
11.08.2013 - 18:33:09
00
Tak, sem pridám aj toho môjho po miernom urpage :)

ahoj, to mas sedlo sq-lab ?
11.08.2013 - 19:40:54
00
Rokie, iba 203 mm, a neveril by si, ako sa mi vo Vysokých Tatrách zišiel...:)
11.08.2013 - 20:13:26
00
Rokie, iba 203 mm, a neveril by si, ako sa mi vo Vysokých Tatrách zišiel...:)

Tak na vedoru hentaky kotuc je brutalne, ja by som sa tam bal nahodit aj 180ku, jedna poriadna supa do zabrzdeneho kolesa a zadnu stavbu zmota jak hasicsku hadicu :D
11.08.2013 - 20:48:28
03
No veru nejeden raptor presne takto zaplakal. Ale to boli este stare starucke modely bez vyztuhy.
11.08.2013 - 20:51:10
00
Tak na vedoru hentaky kotuc je brutalne, ja by som sa tam bal nahodit aj 180ku, jedna poriadna supa do zabrzdeneho kolesa a zadnu stavbu zmota jak hasicsku hadicu :D


Nerozumiem, aká šupa? Zadné koleso je hneď v šmyku aj pri "jemnom" zabrzdení aj pri použití len 140 mm kotúča. Máš na mysli nejakú šupu práve v dobe, keď je to zadné koleso zablokované a je v totálnom šmyku? Akože vtedy narazí na nejaký napr. obrubník, alebo niečo také?
11.08.2013 - 21:19:37
00
laco páka 140mm kotúča na zadnú stavbu je iná než pri 203mm kotúči. Vedia to aj výrobcovia vidlíc... Niečo na tom isto bude :)
11.08.2013 - 21:20:51
02
Už som videl niejednu zadnú stavbu zlomenú pri navarkoch na kotúč keď sa použil neprimerane veľký.
11.08.2013 - 21:24:13
05
vagimir svätá pravda, každý rám je stavaný na konkrétny rozmer dá sa urobiť nejaký kompromis ale v medziach normy.. toto mi pripomína: čím viac pásikov, tím viac adidas :-)
11.08.2013 - 21:41:57
00
Vidlica je iné, tam nejde koleso hneď do šmyku. :D :D Zadné ide do šmyku hneď, už pri veľmi malej sile pôsobiacej na zadnú stavbu, prakticky rovnakej pri akomkoľvek priemere kotúča. Keď už je v šmyku, nepôsobia naň už skoro žiadne významné sily.

Ja som reagoval na toto:
... ja by som sa tam bal nahodit aj 180ku, jedna poriadna supa do zabrzdeneho kolesa a zadnu stavbu zmota jak hasicsku hadicu


Aká sila zmotá zadnú stavbu "jak hasičskú hadicu"?
11.08.2013 - 21:45:05
00
Taká ???

Prílohy:

mountain-bike-jump-crash.jpg
mountain-bike-jump-crash.jpg 25.25 KiB thumb_up0thumb_down

rims-downhill-crash.jpg
rims-downhill-crash.jpg 33.55 KiB thumb_up0thumb_down

11.08.2013 - 21:55:04
00
:D :D :D
11.08.2013 - 21:56:49
00
laco Bolo to myslené obrazne s istou dávkou fantázie. Väčšina hneď pochopila o čom bola reč ale len ty ma chytáš za slovíčka. Ak to berieš doslovne a hneď si predstavuješ slimáky zo zadných stavieb tak s tým ti ja bohužial nepomôžem ;)
11.08.2013 - 21:59:14
07
Nechytám ťa za slovíčka ale popieram v celom význame, čo si napísal. Ani "väčšina" nepochopila.

Ešte raz, na zadnú stavbu pri zabrzdení zadnou kotúčovou brzdou pôsobí najväčšia sila práve v čase, keď sa zadné koleso dostane do šmyku. Tá sila je rovnaká, či je tam kotúč 140-ka alebo 200-ka.
11.08.2013 - 22:06:48
00
Kee ma niekto v zadu 203 kotuc, tak akosik automaticky ma aj siroke gumy a tym padom su tie tlaky vacsie. Zastavit 2.5 drapak uz ten ram potrapi.
11.08.2013 - 22:11:43
00
keyboard_arrow_up