mozem sa spytat,aj nam odpisal ze nam posiela peniaze na ucet a potom to prepravca vyzdvihne, ako ste to mysleli s tou sumou, on Vam poslal peniaze a potom vy ste mali este zaplatit dopravu?alebo chcel najprv od Va zaplatit dopravu a potom ze Vam posle peniaze-lebo v takomto pripade jasne ze moze zabudnut-dopredu len tak neposleme nikomu ziadne peniaze
dakujem
Dasa
05.08.2013 - 09:48:21
jenoducho prachy ktore zaplatis,akoze na dopravu atd.,uz neuvidis...a tych jeho penazi a kuriera sa nedockas ...
05.08.2013 - 09:53:52
to je ešte niekto taký naivný, že tomuto uverí... :D
05.08.2013 - 09:54:39
Ludska hlupost nema hranic, preto sa tak dobre dari podvodnikom.
05.08.2013 - 10:05:51
Mne tiez prisiel mail par dni dozadu z adresy: eric.bright03@gmail.com a chce platit cez paypal

I am having a serious interest in the item and i ready to pay the price, but i am currently in London(Uk) ,so please get back to me with your address so that i can confirm with the shipping company if they can pick up at your area, so after the shipping company confirms that they can reach your area we will arrange payment , and after the payment is completed, the shipping courier will come for the pick up
-----
The shipping company just confirmed they will be able to pick up at your given address, so i will be making the
payment now to your Paypal account now in advance , as it is the fastest and most secured way to receive payment online, so if you don't have an account with Paypal , you can login to there website now www.paypal.com and sign up it takes just 5 minutes, so get back to me with just your Paypal email id for the transfer.

Awaiting your reply
Greetings
12.09.2013 - 15:12:16
Čaute, takže aj mňa vyskúšal, tentoraz ako Adam Richardson z adresy adam8454@gmail.com. Ten istý text v maili ako uvádzate vyššie. Len ja blbec som pokračoval a poslal som mu aj PayPal adresu (aj keď už som bol v strehu a povedal som si, veď na PayPale nemám aj tak peniaze). A on podarený to človek, mi akože poslal peniaze a dokonca následne z adresy Service@intl.PayPal.com mi prišiel mail:

This email confirms that
Adam Richardson has sent you 1,850.00EUR via PayPal Auction Payment Service.This credit card transaction will appear on Adam Richardson's PayPal ACC

Please Note:
In order to complete this transaction and get the funds approved in your account and as the Paypal transfer policy. you are go to the nearest Western Union Office, and send the shipping fee of 450.00EUR added to your payment to the Transport Agent and send us a Scanned Copy/Photograph of your Western Union Transaction Receipt (in .JPG Format). and once we receive the western union payment details we are going to credit your total amount received of 1,850,00EUR to your account.
Please ensure to send first from your pocket the shippers fee of 450,00EUR via Western Union Money Transfer to the courier agent name and address given below.
Shipping Agent info:
Name: Veronica Kauffman.
Address:
City: Newark
State: Delaware
Zip Code: 19713

Lenže vtedy som si už povedal, že ak toto nie je podvod, tak už nič a som mu to aj napísal. A on sa normálne začal vyhrážať!!! Napísal:
"what do you mean? i have made the transfer to your account already, check your paypal email , paypal should have also sent you the confirmation of payment , and payment are been secured and monitored by the paypal FBi police depth"

a neskôr ešte:
"I hope you do understand now , if i do not get response from you , i may need to contact the PayPal FBI Police , for legal action arrest"

Takže dúfam, že mi pošlete pohľadnicu do väzenia ;)

Ale každopádne šírte túto informáciu ďalej, možno administrátor stránky by mohol dať na prvú stránku sekcie BAZÁR upozornenie, že takýto človek sa tu vyskytuje.
10.10.2013 - 14:23:55
no keby ti aj nejaké peniaze poslal, tak ich musíš mať hneď na účte...predpokladám, že tam žiadne neboli...takže nechápem čo si riešil...

inak mne keď príde potvrdenie o zaplatení od inej osoby, tak ten mail vyzerá úplne inak :)
10.10.2013 - 14:39:43
... však som už nič neriešil, len som mu odpovedal, že mi žiadne prachy neprišli a že si myslím, že je to celé podvod a že už s ním nechcem mať nič spoločné, tak preto sa začal vyhrážať ...
Inak preposlal som akože to potvrdenie z PayPal na skutočný PayPal, tak som zvedavý, čo mi odpovedia ...

PS. a taktiež som nevedel, že PayPal má svoju pobočku FBI Police ;)
10.10.2013 - 14:51:50
mal si mu napisat, ze nech si strci cele FBI, ze tu je kapo Harabin :D
10.10.2013 - 14:56:59
jj, treba takéto veci reportovať na spoof(at)paypal.com
10.10.2013 - 14:57:55
PS. ale tá Veronika Kauffman na tej adrese asi existuje, inak tie prachy, čo som jej mal poslať cez Western Union by nemohli byť doručné. Tam by sa mala poslať FBI!!!
10.10.2013 - 15:09:12
FBI nefunguje mimo USA. ;) Skús SIS.
10.10.2013 - 18:36:46
Čaute, takže aj mňa vyskúšal, tentoraz ako Adam Richardson z adresy adam8454@gmail.com.
Shipping Agent info:
Name: Veronica Kauffman.
Address:
City: Newark
State: Delaware
Zip Code: 19713

Ale každopádne šírte túto informáciu ďalej, možno administrátor stránky by mohol dať na prvú stránku sekcie BAZÁR upozornenie, že takýto človek sa tu vyskytuje.

Ten isty pisal aj mne, vtedy byval v londyne... O par hodin pisal, akoze jeho synovec jack richadson z holanska ze chce iny tovar co som mal v ponuke... podvodnik velky. Pisal mi asi 5x stale z ineho mailu a ine meno, akurat priezvisko to iste :D Polamat mu ruky
10.10.2013 - 20:04:22
PS. poslal som podozrivý mail do PayPal a prišla mi nasledovná odpoveď:

Hello ,

Thanks for forwarding that suspicious-looking email. You're right - it
was a phishing attempt, and we're working on stopping the fraud. By
reporting the problem, you've made a difference!

Identity thieves try to trick you into revealing your password or other
personal information through phishing emails and fake websites. To learn
more about online safety, click "Security Center" on any PayPal webpage.

Every email counts. When you forward suspicious-looking emails to
spoof@paypal.com, you help keep yourself and others safe from identity
theft.

Your account security is very important to us, so we appreciate your
extra effort.

Thanks,

PayPal
10.10.2013 - 21:06:18
FBI nefunguje mimo USA. ;) Skús SIS.

tak to sa velmi mylis
11.10.2013 - 03:25:11
keyboard_arrow_up