Dobrý deň, chcel by som si kúpiť môj prvý cestný bicykel a ako fajn kúpa mi pripadá práve tento Felt F95 v tímovom prevedení Argosu Shimano. Som absolútny laik ale rozhodne by som chcel nový bicykel (servis, záruka...) Máte niekto skúsenosti s týmto bicyklom ? Nájdem do 650 € nejaký lepší ?

Ďakujem za všetky rady a pripomienky

www.eriksfietsateljee.be
a-projk.com
ysroad-funabashi.com
25.09.2013 - 20:58:14
01
nazdar neviem, ci ti pomozem, ale ja mam casovkarsky special felt b16. v zasade som s nim spokojny, jediny problem som mal s kolesami. niekolkokrat som vytrhol spic z niplu, nakoniec mi to nanovo vyplietli. druhy problem s kolesami bol, ze neustale z nich vychadzalo nejake pukanie. to uz som nervovo nevydrzal a kupil som tu na bazari kolesa mavic a odvtedy som spokojny:)
snad som ti aspon trochu pomohol
26.09.2013 - 13:45:51
00
Ďakujem za reakciu, ale keďže ten tvoj časovkársky je cenou, výbavou i konštrukciou niekde inde ako tento môj tak mi to asi veľmi nepomôžem, ale tak aspoň viem, že si s Feltom spokojný. Mňa by ale skôr zaujímalo, ako je to s výbavou. Lebo ako som si čítal príspevky tu na fóre tak väčšina sa vyjadrovala že Sora nie je dobrá a že by radšej už brali 105ku a pod. Tak by ma zaujímalo, že mne ako začiatočníkovi či by tento bickyel s touto výbavou bol postačujúci.
26.09.2013 - 13:57:20
00
ved to som sa ti snazil naznacit, ze ja na drahsom modeli som mal zle kola, tak neviem, ake budu na lacnejsom (ale podla fotky su ine, tak mozno budu ok). vybavu tam ja mam ultegru, takze to neviem posudit. ale myslim, ze s feltom chybu neurobis a ak by si mal take problemy s kolesami ako ja, tak je to stale reklamovatelna vec. Len mne sa nechcelo chodit stale do obchodu a vedel som, ze casom budem na to aj tak ine kolesa kupovat.
26.09.2013 - 14:28:26
00