no mala som odvahu, pustal hned od zaciatku ako som ho zatazila jazdou uz 3 km od domu som fukala prvy krat, potom aspon 6 x a jazdila som ako pototo hlavne dole kopcom a hore skoro som umrela , a este som aj posilovala rucnou pumpou, aky krasny den to mohol byt :wasntme:
07.11.2013 - 17:03:58
00
Kašli na to, hoď tam dušu a máš pokoj. :)

Potom na jar zober poriadny plášť a používaj to bez duše tisíce kilometrov bez problémov.
07.11.2013 - 17:12:58
00
no este to skusim, som tvrdohlava :lol: , nechce sa mi v studenom novembri skrehnutymi prstami robit niekde defekt
07.11.2013 - 17:17:32
00
Silva aj ja som sa tak trapil :D som mal bezduse ale ako pises na Continetaloch su bocne steny ako elemental :D Musel som tam dat duse lebo predna mi stale fucala cez bocnu stenu a zadna mi prdla na jednom skoku a nechcelo ju utesnit vytiekol skoro vsetok tmel :D
07.11.2013 - 17:37:04
00
da sa to, polovicka ma oba continentaly aj kevlar aj protection, fucali, ale zatesnili
problem je asi, ze ten moj je uz trochen jazdeny, a zistila som ze mi jemne unika pri zvare noveho rafika :?:
07.11.2013 - 17:55:10
00
No ako da sa to len mozno asi iny tmel by tomu pomohol ale teraz to uz neriesim lebo som uz nadcal bocnu stenu ...az budem menit plaste skusim znova :) Ked unika pri rafiku tak je to dost neprijemne :/
07.11.2013 - 18:11:11
00
Treba dat na zaciatok kludne aj 150 az 200ml tmelu, hlavne ak sa jedna o taketo cedníky. Lepšie to potom zaleje všetky netesnosti hned na prvý krát a keď som ho po pár km dával dole tak bolo toho tmelu možno polovica, ale zato pekne zatesnene patky,ventil aj cele bocnice.
07.11.2013 - 18:12:42
00
No ja som tam toho nalial tiez dost ale tu 1 dierku mi ani boh.vi nechcelo zatmelit len striekal a striekal .... :D
07.11.2013 - 18:21:03
00
Mal si bud nizky tlak alebo stary tmel. Toto sa mi raz stalo na myjave, jeden klinec a vsetok tmel na zemi. Tmel sa akosi zgrcol a iba vytiekol.
07.11.2013 - 18:24:57
00
Nie je lepsie vozit normalnu 130g dusu ako nalievat 200g roztoku a potom mat same problemy a este je to cele tazsie :lol:
08.11.2013 - 07:56:19
00
Tak má to kopec ďalších výhod okrem zníženia hmotnosti.
08.11.2013 - 08:00:12
00
Ak nemas normalne bezdusove plaste tak ziadne vyhody tam nie su, len nevyhody .. preto sa pytam, naco toto robit, ak nejde o hmotnost.
08.11.2013 - 08:06:45
00
Mám klasické Miniony a nie sú s nimi žiadne problémy aj keď nie sú bezdušáky. Tlaky nižšie fúkať môžem bez sekania, zaceľovanie defektov funguje bez problémov. Neviem o akým nevýhodách a chýbajúcich výhodách píšeš. Pri chrtích neutesniteľných plášťoch s tebou súhlasím.


Naposledy upravil volodaj dňa 08.11.2013 - 08:28:56, celkovo upravené 1 krát.

08.11.2013 - 08:09:12
00
Hej niektoré "klasické" plášte fungujú bez problémov, niektoré podľa výrobcu určené na bezdušové použitie (napr. aj Continental také má :D ) fungujú horšie. Alebo dokonca na niektorých ráfikoch (/pri použití nejakých druhov tmelu) vôbec nebudú spoľahlivo utesnené.
08.11.2013 - 08:18:40
01
A dokonca ak má niekto origo UST ráfiky, tak by bol hriech vozit dusu :D
08.11.2013 - 08:18:51
00
keyboard_arrow_up