Ahoj
po precitani kopec stranok o bezdusakoch ma napadla jedna mozno blazniva myslienka....

...co tak naliat tmel do duse?

malo by to vyhodu duse a aj samozacelovanie defektov pri pouziti tmelu na bezdusakoch?

Dik!
08.02.2014 - 15:04:36
00
post495217.html#p495217
08.02.2014 - 15:09:27
00
kua... tak zas som objavil ameriku....:-)
08.02.2014 - 15:21:15
02
ja som si prerobil bezdušaky podla tohto videa za pomoci 24" duše a pohoda aplikácia bola ešte jednoduchšia ako keď som dával iba pásku. Dokonca som nemusel namydliť patky :D nafúknute doma pumpičkou :-)

youtube.com/watch?v=IQX3CciWsSg&t=0



uz to tak mam aj ja vzadu len som pouzil 20" dusu...nahodenie uplne bezproblemove pumpou z lidla :y:
12.02.2014 - 15:14:27
02
ja tiež nabudúce použijem 20" ale rozhodne je montáž jednoduchšia ako bez tej duše :-)
12.02.2014 - 15:37:03
00
dnes som dostal defekt na devinskej ceste pri tom bordeli. asi tam bola nehoda a je tam plno rozbiteho skla.
nemate nejaky tip na mlieko co by som nastriekal do dusi aby to vzdy zalepilo dieru?
27.02.2014 - 22:36:33
00
tufo tmel extreme, lepi ganusky, duse aj bezdusove tubeless ready plaste, osobne vyskusane
28.02.2014 - 00:02:38
00
Ja som vozil v dušiach na zimákovi, kým som nemal bezduše, klasické tmely (Rubena, NoTubes). Možno aj Joe´s Eco zažili, no to si istý nie som. Každopádne hocijaký tmel. Pokým som mal dosť tmelu, vždy mi to spoľahlivo zalepilo.
01.03.2014 - 10:06:39
00
Zdar chlapi.Možno sa to tu riešilo už, ale keďže je tu taká nočná hodina nechce sa mi listovať ďalej...mám nasledovný problém...kúpil som bezdušové UST ráfky Shimano Deore XT....avšak dlhú dobu jazdím kevlarovú pásku medzi dušou a plášťom, takže som to tam chcel nechať v pôvodnom stave, čiže klasika-plášť medzi nim a dušou kevlarová páska..nafúkam a hotové vybavené....ALE !! mám veľký problém...dnes som stratil za kýbel nervov...pokiaľ chcem navliecť plášť samotný bez duše, tak neni problém...navlečiem aj rukou poprípade mi stačí jedna páčka na navlečenie, ale ak tam pichnem dušu je to katastrofa...plášť sa tak ťažko navlieka že to nie je možné...potrebujem pri tom minimálne 4 páky a z polhodinovej záležitosti sa stáva hodina a pol....zalepil som už milion defektov, prezul milion plášťov, ale takéto čosi som ešte nezažil...samozrejme keď som dával pákami plášť na ráf, tak sa mi podarilo porobiť diery do duše, takže všetko zasa odznova pokiaĺ som nepoužil tvrdšiu dušu.... :( Neviete mi nejako poradiť ? Ďakujem moc :)
20.03.2014 - 23:21:15
00
mal som podobný problém (ráfy wtb plášte fat albert pace star trail star) lámal som montpáky jednu za druhou potom som išiel na výjazd so skúsenejšími bikermi dostal som defekt a opravoval ho samozrejme som nevedel obuť plášt tak som zobral moju doma vyrobenú kovovú montpáku aby sa mi nelámala a vysmiali ma. teraz k veci :D chytíš zacnes nazúvat jednu stranu dáš celu druhu das dnu hned pri ventilku a pokračuješ ručne smerom od ventilku ked prides do miesta kde to uz nejde pomágaš cely nazutý plášt a postup opakuješ este sa mi nestalo aby som nenazul tymto sposobom nejaky plast (aj kamaratove drotove plaste) neviem či rozumieš ale hádam áno
21.03.2014 - 14:10:12
00
To "pomagas cely nazuty plast" by som spresnil na "treba pätku obutej casti plasta dostat co najviac do prehlbenej strednej casti rafika", potom to pojde lepsie.
21.03.2014 - 15:36:13
03
Pridam svoju cerstvu skusenost s novymi plastami.

Nahadzoval som Specialized Ground Control 29x2.3 do predu a Specialized Fast Trak 29x2.2 do zadu. Oba su "control level casing". Nahodene bez problemov na moje Mavic UST kolesa doma iba s velkou pumpou. Fast trak dokonca uplne tesnil aj bez tmelu po prvotnom skusobnom nahodeni. Ground control trochu pustal a do druheho dna zmakol. Kazdopadne po pridani tmelu drzia obidva super, s utesnenim nebol ziadny problem (nie ako schwalbe ktore este aj po dvoch dnoch pustali tmel dierami v bocniciach :D ).

Zatial Specialized plaste s oznacenim 2 Bliss Ready (2BR), co je ich marketingovy nazov pre tubeless ready, mozem len a len odporucit.
23.03.2014 - 16:09:41
02
Z klasickeho kola som vybral dusu, posunul pasku na rafiku aby kryla dieru na ventil, nasadil okuliare a hla. Obycajny nivea dezodorant

youtube.com/watch?v=0So3MKTrolY&t=0

24.03.2014 - 22:41:31
03
zdravim, po kupe noveho plasta som sa rozhodol prejst na bezdusovy system. kombinacia raf DT Swiss 445D a Schwalbe Hans Dampf (performance) 2.35. a pouzil som sadu Rubena tubeless kit. islo to nahodit velkou pumpou bez problemov. toho rubena sealantu som tam dal radsej na prvy krat viac. uz som si myslel ze sa mi to podarilo na prvy krat, ale tlak do druheho dna klesol. myslel som ze sa to upravi po par vyjazdoch, ale stale to trocha pusta. napr. v sobotu rano som to dal na 3,5 bar a vecer ked som sa vratil z vyjazdu tam bol tlak ledva 2 bar. co s tym? viac sealantu, alebo to cele rozobrat a skusit znova, alebo...?
26.03.2014 - 20:42:06
00
Treba ten tmel dostať na všetky miesta. Najlepšie to zaberie ak pred tým nafúkaš na max. tlak. Poriadne to poobracaj, pohrkaj spodnou častou kde je hladina tmelu dokola po celom obvode aby tmel ošpliechal aj steny a pätky. A skontroluj aj dotiahnutie ventilku
26.03.2014 - 21:22:39
00
keyboard_arrow_up