Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ak sa najde niekto kto jazdil tieto plaste napiste mi pls svoje postrehy.Dobre a zle stranky.Diky
Zobraziť komentár 15.07.2007 - 23:16:52
00
jazdil som ich na xc, spravil na nich asi 1200km - zadny uplne v kybli a predny ako tak.. a nesmykal som ich nikdy. asi su trocha maksie a hlavne maju riedko vystupky.
maju velmi radi blato a sneh :D po dvoch metroch je cely dezen zabity a nedrzi co by mal.
inak su rovnake ak nie sirsie jak minion dh 2.35 :P
Zobraziť komentár 16.07.2007 - 17:38:20
00
prave ze som chcel take 2,2 plaste pretoze 2,1 mi boli malo a 2,35 uz nestiham slapat po ceste ked nahodou trochu zafuka.No a podla tvojich postrehov tieto 2,2 radsej nekupovat ako ano.Dik za odpoved
Zobraziť komentár 16.07.2007 - 17:50:45
00
maxxis 2.35 a spesl 2.2 je taky isty, skor ten spesl je este mozno trochu sirsi :)
Zobraziť komentár 16.07.2007 - 18:14:18
00
maxxis 2.35 a spesl 2.2 je taky isty, skor ten spesl je este mozno trochu sirsi :)

fakt? :roll: retardacia
Zobraziť komentár 16.07.2007 - 19:26:41
00
Ja len usudzujem podla toho, ze kamos ma spesl plaste 2.1 alebo 2.2, a prirovnali sme k mojim 2.35 maxxis high roller, a take iste bolo :)

si zober ze napr. tioga 2.35 je ovela sirsia ako maxxis 2.35.

Inac nevie niekto podla coho to je? je to nejaky pomer asi ako na autach.
Zobraziť komentár 16.07.2007 - 21:49:32
00
dami a pani uvazujte aj nad tym na com su obute. je rozdiel ci to obujes na xc rafik s vnutornou sirkou 17mm alebo fr s 28mm
Zobraziť komentár 16.07.2007 - 21:52:16
00
mam singletrack a na nom 2.2 spesl porovnaval som s minion dh na doubletrackoch a este nejakym inym maxxisom na singletrackoch.. maxxis robi uzke plaste asi. a este som porovnaval s kendou 2.35 na nejakom xc biku a tiez boli rovnake. zato kenda nevegal 2.5 co mam vzadu uz je skutocne 2.5 :)
Zobraziť komentár 16.07.2007 - 22:34:37
00
nebol to XC rafik, obaja sme mali pomerne rovnaky rafik :)
Zobraziť komentár 16.07.2007 - 22:50:52
00
Ja ich neodporúčam, jazdím ich už druhú sezónu. Predný som už dal dozadu a zadný je v predu. Dosť rýchlo sa derú. Podľa testov majú skoro najhorší valivý odpor. Na druhej strane dobre držia. Ten zadný má vzorku vysokú v strede už max. 1 mm a to má za sebou cca 2000 km, prevažne v teréne. A netreba vôbec pozerať na šírku 2,2 a porovnávať s inými plášťami. Je to u každého výrobcu rôzne. Každopádne moje ďaľšie plášte budú jedny z týchto: Michellin, Continental, Schwalbe, IRC
Zobraziť komentár 17.07.2007 - 08:02:58
00
to sa ti zda malo 2000 km v terene na jeden plast? :P
Zobraziť komentár 17.07.2007 - 08:13:05
00
jasne že dá SCOTT OXYD som menil po cca 3300, lebo sa mi "smiali" kamoši na maratone v Brezne a prešiel som ho ešte na ňom bez problemov a ho mam v garaži a na jesen použijem na cestu
Zobraziť komentár 17.07.2007 - 08:18:12
00
to sa ti zda malo 2000 km v terene na jeden plast? :P


nie je to málo, je to tak akurát, ale sú plášte ktoré vydržia oveľa viac, samozrejme že aj tie ktoré nedajú ani tisícku. Všetko závisí od zmesi. Ale od univerzálneho plášťa som očakával väčšiu výdrž. Napr. IRC Serac XC vydržia oveľa viac a sú lepšie.
Zobraziť komentár 17.07.2007 - 12:42:00
00
keyboard_arrow_up