Áno, mal si prísť aj po mesiaci. Pokiaľ máš na to doklad že sa ti menila duša a páska do ráfika určite si mal prísť.
Určiť vopred, t.j. pri preberaní bicykla do servisu, že koľko bude stáť oprava je komplikované, najmä ak sa jedná o starý bicykel na ktorom sa až po rozobratí objavia všetky závady.
Osobne si myslím, že buď si si to celé s dušou a páskou do ráfiku vymyslel, alebo si si neželal aby to bolo vymenené. Často sa stáva totiž aj to, že si niektorí zákazníci želajú urobiť a vymeniť len to, čo považujú za dôležité oni a nič iné. Vtedy sa opraví len presne to, čo si zákazník želal bez ohľadu na ostatné veci. No a toto robia najmä majitelia starých bicyklov, ktorí nechcú do toho svojho "miláčika" veľa investovať, lebo " veď je to už starý črep" no chcú aby im fungoval na 100%
A zopakujem znovu - rád by som tu videl doklad a objednávku do servisu, aby sme mohli porovnať skutočnosť s tým čo tu tvrdíš ...
06.06.2014 - 06:29:36
01
snad si nemyslis ze mi bude diktovat servis co vymenit a co nie. ked budem chciet jazdit na zvetralych 10r plastoch tak nech to nechaju laskavo na mna.
staci sa tu porozhliadat v temach o predajcoch/servisoch a kazdemu je jasne ze tato garazovka tu ma najviac nespokojnych zakaznikov. ti spokoni sa tu stale opakuju ako si napriklad ty. ludia si spravia vlastny nazor na tento obchod s precitania tohto vlakna. kto robi ten aj pochyby to je kazdemu jasne ale tu su pripady do neba volajuce kedy je zakaznik vedome odrbany predavajucim s tym ze sak to mozno prejde. vyskusajme...
06.06.2014 - 09:16:47
02
priatelia máme další problém, ktorý sa rieši na fore. Ťažko sa k tomu vyjadrovať bez dôkazov ,...
Chcel som povedať, že v Kubicašporte pracuje 10 ľudí - 9 na TPP a 1dohodár. Naozaj nám nejde o to, aby sme na zákazníkovi ušetrili nejakú dušu za pár eur. Denne vybavíme desiatky zákazníkov či už na predajni, eshope alebo v servise. Podľa množstva práce, ktorej máme každým rokom viac, myslím, že náš zvolený smer - ústretovosť, ochota, ponuka tovaru - je správny. Inak by sme neboli tam kde sme.
Napr. recenzia na Heureke svedčí o celkovej spokojnosti - 97% je veľmi pekné číslo : http://obchody.heureka.sk/kubicasport-eu/recenze/
Samozrejme, že sa nájde aj nespokojnosť, ale vieme ju riešiť a nieje problém ju napraviť. Je to o komunikácii a budeme sa snažiť ju vždy vyriešiť hlavne k spokojnosti zákazníka.
A potom sú neprajníci a ľudia, čo závidia, ohovárajú.... Samozrejme bikových obchodov je veľa a každý si môže vybrať ten svoj shop, čo mu je sympatický...
06.06.2014 - 11:20:19
05
Na heureka je sice pekne cislo,ale tu hovorime o servise,nie o predaji. Pri predaji sa clovek malokedy stretne so zlym pristupom. Dobreho obchodnika ale robi najme vsetko to ostatne po nakupe. A ja som sklamany. Nastastie je v Za viac lepsich obchodov.
06.06.2014 - 11:42:09
00
narovinu napis co si vlastne ziadal urobit. bola v tvojej objednavke (a naslednom zaplateni) aj vymena duse + pasky?
ak ano, tak to pokefovali v servise, ak nie, tak si to zapricinil sam
06.06.2014 - 12:01:42
00
Aj v tom najlepšom servise sa môže stať chyba. Preto je dôležité, aby bola jasná komunikácia na oboch stranách zákazník - servis. Zákazník by mal jasne povedat, čo chce opraviť a dohodnúť sa na cene. Ako l_laco povedal, cena sa nie vždy dá dostatočne presne stanoviť pri preberaní bicykla, vtedy treba cenu dodatočne upesniť a odsúhlasiť zákazníkom. Takisto sa môže neskôr pri samotnom servise ukázať, že pôvodne odhadnutý rozsah opravy je nerealizovatelný...

No a na problém vzniknutý po servise slúži záruka resp. reklamácia lebo, ako som povedal v úvode, problém vzniknúť môže a treba ho kultúrne riešiť.

No a tento nespokojný zákazník koná trochu divne. Najprv hovorí, že chcel výmenu pláštov, duší, bŕzd a blatníkov za 40€. Cenu servis neskôr zvýšil na 60€:

tak som im dal vymenit duse,plaste a brzdy a nasadit nejake blatniky. Vecer mi chlapi volali, vraj to bude za 60 EUR.

Ked som im nechaval bicykel,bol vypocet menenych veci 40 euro. Pri vyzdvyhnuti to bolo 60.Spokojny som nebol,ale chlapik mi tam porozpraval,ake vsetky veci este vymenil,tak sme sa nejako dohodli. N


No a keď vznikol problém, tak ho nerieši kultúrne s predmetným servisom v rámci záruky, ale v úplne inom servise s čudnými argumentami o 25 plášti a 28 duši (môžeme si len domýšlať význam tých čísiel) No a zaklincoval tento problém nakydaním hnoja na verejnom fóre.
Teraz argumentuje len vysokou sumou za polepenú dušu.
Nemyslel som si ale,ze je normalne zaplatit tolko eur za zle polepenu dusu.


Akosi sa zabudlo hovoriť, či tam boli aj nové plášte, duše, brzdy, blatníky a či aj niečo neplánované... proste by bolo dobré si uvedomiť, ktorý komponent a ktorý servisný úkon sa podieľal na výslednej sume za servis

Nechcel by som takéhoto zákazníka.

Budem rad ked aspon niekomu zachranim jeho peniaze.


Práve preto píšem, že tento negatívny prípad by mohol byť poučením pre neskúsených.
Dbajte v záujme oboch strán na jasnom zadaní požiadaviek na servis (najlepšie na papieri). V prípade, že servisák zistí potrebu navýšenia ceny, dohodnite si odsúhlasenie tohoto navýšenia. A ako I-laco povedal, rýchlou reakciou na požiadavku navýšenia ceny zjednodušíte servisu aj sebe život.


A nečakajte, že na lacnom bicykli bude automaticky lacný servis. Komponenty asi áno, ale práce na črepe môže byť viac, ako na poriadnom bajku.

A ešte jedna rada, ktorou sa pri práci riadim: dobrých zákazníkov si treba podržať, zlých treba poslať ku konkurencii. :-)
06.06.2014 - 16:49:42
01
A nečakajte, že na lacnom bicykli bude automaticky lacný servis. Komponenty asi áno, ale práce na črepe môže byť viac, ako na poriadnom bajku.


och, trosku som si zaspominal na casy ked som este mal servis. drviva vacsina ludi si mysli ze lacny biky = lacny servis, ale bohuzial prave tu plati nepriama umera. cim lacnejsi a este k tomu starsi bicykel, tym narocnejsia, dlhsia a samozrejme drahsia oprava. plus mnohokrat bolo potrebne zahrat sa aj na MacGyver-a aby sa hlavne niektore stare bicykle dali aspon ako tak spojazdnit.
06.06.2014 - 17:50:51
09
a sem tam aj odmontovať motyku z rámu že? :lol:
06.06.2014 - 20:06:21
00
Toto, ale aj iné fóra majú jednu spoločnú negatívnu vlastnosť. Tou je, že dávajú možnosť anonymným pisateľom bez mena, fotky a kontaktu písať, čo ich napadne a očierňovať kohokoľvek bez toho, aby svoje slová doložili nejakým dôkazom. No a potom už len stačí aby si zaujatý alebo nezaujatý čitateľ vytvoril svoj názor.... samozrejme často bez osobnej skúsenosti. Ale nech sa páči ... KICE to napísal naozaj výstižne a presne v poslednej vete.
Znovu vyzývam nespokojného zákazníka aby šiel svoj problém riešiť tam kde podľa neho vznikol s dokladmi ktoré pri zaplatení dostal a aby tu zverejnil kópiu objednávky ktorá mu bola vystavená pri prevzatí bicykla a po zaplatení. Bez tohto považujem celú túto záležitosť za smiešnu frašku ktorá je vymyslená.
06.06.2014 - 21:04:12
02
a sem tam aj odmontovať motyku z rámu že? :lol:

Si mi pripomenul, keď som bol u matta na praxi a s otcom zhadzoval závitové viackolo z náboja. Najskôr skúšal normálne, potom sa nasral a vzal 2-metrovú lešenársku rúru :D
06.06.2014 - 21:49:44
02
Len dodam,ze to co som chcel na bicykli spravit,je popisane v prvom prispevku.Vsetko bolo spisane na papieri(len o tej cene si nie som isty).Cena pri prevzati bola o 50% vyssia ako mala byt.Mechanik mi tam vysvetloval,co vsetko este musel robit.Nic z toho napisane nebolo.Ale uznal som,ze ak to spravil,cena je v poriadku.Nebol som tam dat menit dusu preto,lebo ma tou cenou jednoducho nahnevali.Tak som nevidel dovod tam chodit.Myslel som si ze mam obycajny defekt.Mate pravdu,som asi zly zakaznik.Na slovenske pomery sa dost casto ozyvam,ked s niecim nie som spokojny.Nemal som zial cas ist priamo do predajne,ale tu dusu mam stale odlozenu.Zial nevidim dovod tam ist a korektne to riesit s niekym,kto takto jedna.
06.06.2014 - 22:48:27
00
Spravne rozumiem, ze dusu si odkladas, ale papier zo servisu nie? Inak by si vedel, ci tam cena napisana bola alebo nebola.
Na vyssiu cenu ta upozornili telefonicky. O com bol ten telefonat? Predpokladam, ze si dostal na vyber, ci to maju urobit za vyssiu cenu, lebo sa vyskytol problem, s ktorym sa pri preberani a odhade prac nepocitalo. Ak si to odsuhlasil, tak co stale operujes s vyssou cenou pri preberani? Ak sa ti to nepacilo, mal si povedat, ze nech to neopravuju a zrusit zakazku alebo trvat na dohodnutej cene. Podla mna, v tomto bol pristup servisu korektny.
A k tomu ozyvaniu sa - ak sa vzdy ozyvas takto anonymne na internete, tak to ti je platne ako mrtvemu zimnik.
07.06.2014 - 07:52:09
01
Čím starší bajk tým drahšia oprava. Napríklad náboj zadný - praskne miska dajme tomu od kotúča (Použitý náboj FH-M525 Deore starší typ) Zákazník mi povie že náboj treba nový. Ale pokiaľ sa dá daná vec zachránit veľmi rád pomôžem. Nahradiť misku nieje problém - ten vznikne ak sa musí miska zohnať a tá sa nedá zohnať. Zopár ich mám. Repas náboja tiež není problém a ľudia ma za toto majú radi. :) A k nespokojnému zákazníkovi : pokiaľ je to starý favorit - bez opravy jedného komponentu neopravíš druhý ... Pravidlo starých vecí.
07.06.2014 - 08:55:30
00
Neviem ci citame to iste forum,ale ja nikde nepisem,ze ma na cenu upozornili. Volali mi ze je to hotove,opytal som sa kolko to teda bude stat(kedze to malo byt okolo 40),a dozvedel som sa ze okolo znamena +-20eur.Ja osobne som ale pisal niekolkokrat,ze tu cenu som nakoniec akceptoval.Hneva ma prevedenie opravy.Neverim ze je mozne omylom namiesto novej duse vlozit do bicykla zle polepenu dusu.Treba citat pozorne.Ja som sa rozhodol,ze sa tam uz neukazem a hotovo.Nemaju mi co ponuknut.To tam mam ist tu pracu reklamovat?A nechat ich aby mi robili s bicyklom?Nie,dakujem,to si to radsej opravim sam.
07.06.2014 - 09:55:40
00
Vecer mi chlapi volali, vraj to bude za 60 EUR.
07.06.2014 - 10:54:07
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Horské)
keyboard_arrow_up