jofinkoDakujem za objasnenie pojmov. Co je snakeskin som si nastudoval v katalogu pri plastoch evo line.
A preco v maloobchode ? Asi preto, že niekedy postovne "dotiahne" ten rozdiel ceny aka je v maloobchode (hlavne pri cene za tovar, ktora ma nizsiu hodnotu) a strati zmysel riesit nieco e-shopom a len zbytocne mat potom problemy s vratenim tovaru a naklady na postovne navyse. Už som mal taky pripad, ked mi veduca e-shopu chcela nabulikovať, že ked kupujem
okuliare , ktore maju vymenitelne sklička , že oni tam tu vymenu ako e-shop musia vyskusat. Reklamoval som poškriabane sklicka a mastne odtlacky prstov na 80% plochy skliciek. Samozrejme , že tie akože vymienane sklicka boli bez odtlackov. Jednoducho ich niekto už nosil podla mna.
Este mi nechcela podla zakona, co mam narok, vratit prvotne postovne ale iba sumu za tovar.
Odpisal som jej..... teda odkopiroval znenie zakona o podomovom a internetovom predaji a stále nepochopila co musi urobit. Druhy krat som jej to znova okopiroval a vyznacil zvyraznovacom sekcie v zakone, ktore sa tykaju nasho pripadu. A zase, že nevrati postovne. Uz som zacal rozmyslat, ze ci ma zmysel koli 5 evrim to riesit pravnou formou ale asi po 3-4 dnoch sa spamatala a celu sumu vratili na moj ucet....asi sa poradila s niekym co ma aspon maturitu lebo ona bola na tom zjavne biedne. Asi by som sa obratil aspon na obchodu inšpekciu s odovodnenim na porušovanie obchodneho zakona zo strany e-shopu, lebo co mi patri - to chcem. nič viac.
páč ako vravi nadporučik Mazurek "....kázeň je to hlavní, tak to má bejt, tak je to správě..."