Nazdar Matt, 3 objednavky a 3 x dodany iny tovar. Preco sa mi toto stava iba a iba so suncycle?
19.06.2014 - 20:36:48
00
Dostal si ho v horsiej kvalite?
19.06.2014 - 21:07:52
00
otazocka ohladne 120mm vidlic Rock Shox Reba, je tomu tak "rok" co su v ponuke len 100 a 80mm (26/no taper), kedy sa vratia 120ky?
ci je len zly popis vyrobku a kazda ide dat aj na 120mm
29.06.2014 - 16:00:55
00
Vážení zákazníci, milí priatelia. kvôli menším technickým problémom sa nám momentálne nedá odpovedať na vaše mailové otázky a dotazy. Dúfame ale, že všetko bude do dnešného večera vybavené a do odpisovania sa budeme môcť pustiť po 19:00hod. Rovnako všetky balíky s tovarom budeme opäť zasielať od utorka 1.7.2014. Ďakujeme za vaše pochopenie a trpezlivosť.
30.06.2014 - 00:32:28
00
Dostal si ho v horsiej kvalite?

Nedostal to, co si objednal. Ja som napriklad tiez nebol nadseny, ked som namiesto dvoch plastov Conti Gravity dostal jeden Gravity a druhy Vertical. To ze Vertical je drahsi na tom nic nezmeni. Ak by som o zamene bol vopred informovany, asi by som suhlasil, ale aspon by som nebol neprijemne prekvapeny po rozbaleni.
Matt by mal pridat pri objednavke moznost, ze pouzivatel pozaduje byt informovany o tom, ze doslo k zmene v objednavke (aj za cenu, ze sa dodanie predlzi o jeden), neodpovedanie zakaznika do 24hodin, by sa bralo automaticky ako suhlas so zmenou (pripadne opacna logika).
30.06.2014 - 08:14:56
00
zaslat Vertical namiesto Gravity je urcite velka chyba, ktora sa vsak musela stat roky dozadu. to je nieco ine ako zaslat napriklad retaz HG93 namiesto HG73.

problem pri tom co pisal teraz Tecka bol v tom ze objednal hydraulicku hadicu Shimano a namiesto tej ktora ma nalisovanu koncovku sa zaslala bez nalisovanej koncovky. aj ked od dovozcu som objednal tu "spravnu" tak som si to pri baleni ani neuvedomil a zaslal tu bez nalisovanej koncovky. ( mensi problem bol aj v tom ze Shimano na 99% dodavame v krabickovych verziach a nebolo vidiet dovnutra co tam je zabalene )...ale myslim ze uz to je vybavene a vsetko v poriadku.
30.06.2014 - 10:12:01
01
Ahoj matt, bude mať suncycle niekedy v ponuke vidlice 29er s rovným krkom, najlepšie na 9mm rychloupinak od rock shox-u
30.06.2014 - 15:40:54
00
Nazdar Matt, 3 objednavky a 3 x dodany iny tovar. Preco sa mi toto stava iba a iba so suncycle?


Mne vzdy najprv dal Matt vediet, ked mi chcel dodat nieco ine ( vacsinou o triedu lepsie za cenu toho povodneho)...Svojvolne bez komunikacie so mnou to nikdy nespravil. ..Aspon si na to nespominam....Myslim, ze keby som nesuhlasil, tak objednavku vybavi tak, ako som o nu ziadal hned na zaciatku. Akurat by som zrejme dlhsie cakal. Je to o komunikacii. To je fakt.
30.06.2014 - 15:56:29
01
Zdravim vsetkych citatelov,

Uvodom,
Ked to trvalo dva tyzdne povedal som si , ze nebudem vypisovat reakcie do fora . Ale pozajtra to budu !!! ŠTYRI TÝZDNE !!!.

Pomocou kontaktneho formularu som napisal dotaz na SUNCYCLE (SC) ohladom moznosti dodanie dvoch druhov brzdovych gumiciek nie je podstatne akych.
Dostal som odpoved ze nieje problem ich dodat.

Objednaval som ich 6.júna s tým, ze ich potrebujem najneskor do 25. juna ,kedy odchazam jazdit do Talianska.
Takmer trojtyzdnova rezerva sa mi zdala O.K.
Prislo mi potvrdenie o registracii objednavky ,tak ako malo.
12.6.to zamena cca tyzden po objednavke som pisal ohladom objednavky spravu, v ktorej som sa pytal co este chyba k odoslaniu.
Odpoved bola ze cakaju na tovar od dovozcu.
Pri predbeznej komunikacii pomocou kontaktneho formularu a emailovej komunikacii vobec nebol spomenuty mozny problem s dodacou lehotou.

Odvtedy som kontaktoval SC este 2 krat s tym, ze som zdoraznil ze gumicky uz zacinam surne potrebovat , ze termin odchodu sa blizi.
Bolo to 16.6. a opätovne 19.6.
Na tieto emaily mi neprisla ziadna odpoved.

Ak by mi pri prvotnej komunikacii oznamili , ze moze byt
problem s dodacou dobou, vybral by som si ten druh gumiciek, pri ktorom by bola istota vcasneho dorucenia,
alebo by som si od SC neobjednal a hladal ineho predajcu.

Na dovetok,
uz som z Talianska doma a nedorazila ani ziadna odpoved na emaily ani gumicky .

P.S. aby si diskutujuci nemysleli , ze som nejaky vrtak co si raz nieco objednal a uz ma reci.
Zo SC som si objednal uz viackrat a musim povedat ,ze :
ceny O.K.
orientacia iba na mailovu komunikaciu ???
nepresnost v informaciach weshopu o dostupnosti skladom ????
ako sa mam spoliehat na termin dodania ak su info nepresne !!! A TELEFON NIKTO NEZDVIHA I KED ZVONI !!!

Dakujem , ze Ste si to precitali a dufam, ze ak bude takychto prispevkov viac konecne sa dockame toho , ze
budu informacie na webshope realne a aktualne alebo aspon SC bude schopny zdvihnut vyzvanajuci telefon
a informaciu o dostupnosti PRAVDIVU kupujucemu poskytne.

Jozo
01.07.2014 - 10:45:01
01
Asi sa niekde stala chyba. Myslím že zo strany SC to nebol zámer. Som prekvapený lebo ja mám len dobrú skúsenosť. Snáď sa to nejako vysvetlí ☺
01.07.2014 - 13:56:54
00
Pridám moju skúsenosť - objednával som si kopu drobností vrátane sady Ultegra - vždy všetko prišlo expresne rýchlo a bez akýchkoľvek problémov. Objednal som si rám Pina - vopred som bol upozornený na dlhú dodaciu lehotu. Taliani sú taliani - termíny im nič extra nehovoria, ale musím oceniť Mattovu ochotu komunikovať s výrobcom a urgovať dodávku rámu. Vždy ma informoval a dokonca preposielal mailovú komunikáciu s Pina. Pri osobnom prevzatí rámu som ešte dokupoval nejaké drobnosti - 100% spokojnosť.
02.07.2014 - 08:05:52
00
Tak pridám aj moju skúsenosť.
Je pravda že suncycle má veľmi dobré ceny, ale po pár nákupoch je to jediné plus tohto obchodu.

Ani raz sa mi nestalo aby tovar prišiel skôr ako po 2 týždňoch (čo je ešte OK doba dodania). Ale teraz ma už dorazila posledná objednávka na ktorú čakám 6 týždňov. Okrem automatického potvrdenia objednávky v deň objednania žiadna komunikácia so mnou, že tovar nie je alebo je dlhá dodacia doba. Pritom všetky veci čo som objednal mali dostupnosť 2-5 dní. Až po mesiaci keď som sám napísal mail čo je s objednávkou, prišla odpoveď po 2 dňoch že sa čaká na niektorý tovar a že do konca týždňa bude. Vravím OK, ešte týždeň vydržím. Po týžni stále nič, tak píšem ďalší mail, odpoveď na druhý deň že ešte stále tovar neprišiel a ponuka na iný tovar - kus drahší, bez ponuky nejakej zľavy. Dnes som bjednávku definitívne mailom zrušil, nebaví ma čakať na veci ktoré do konca týždňa súrne potrebujem a troška pochybujem že by to dovtedy prišlo.

Okrem toho ma nemilo prekvapili posledné dve objednávky, keď mi tiež prišiel iný tovar ako som objednal a bez predchádzajucej komunikácie či je to OK:
1) Namiesto XT brzdových dosiek mi došli SLX, bez vyjadrenia. Keď som sa pýtal mailom ako je to možné, odpoveď bola že podľa dodávateľa je to úplne ten istý výrobok... Podľa mňa teda nie je, a jazdil som aj XT aj SLX doštičky.
2) V ešte predchádzajúcej objednávke som objednal 2x duše Continental, doma po rozbalení (asi po 3 týždňoch od doručenia) som zistil že v jednej krabici bola duša Kenda miesto Continentalu a myslím že aj v menšom rozmere ako som potreboval, takže úplne nepoužitelná. Toto som vtedy ani neriešil, keďže bolo už dlho od doručenia balíka a tiež nemusela to byť chyba (alebo zámer) Suncycle, ale mohlo to takto prísť od dodávateľa.

Rozhodne po niekoľkých nákupoch sú moje pocity skôr negatívne a budem musieť nakupovať inde, pretože hrať lotériu, aký tovar mi príde a za aký čas nemám chuť.
15.07.2014 - 14:25:31
00
Od napisania môjho prispevku ubehli dalsie dva tyzdne a stale ziadna komunikacia zo strany Suncycle.
Opätovne Dakujem za promptnu komunikaciu???!!!
Jozo


Zdravim vsetkych citatelov,

Uvodom,
Ked to trvalo dva tyzdne povedal som si , ze nebudem vypisovat reakcie do fora . Ale pozajtra to budu !!! ŠTYRI TÝZDNE !!!.

Pomocou kontaktneho formularu som napisal dotaz na SUNCYCLE (SC) ohladom moznosti dodanie dvoch druhov brzdovych gumiciek nie je podstatne akych.
Dostal som odpoved ze nieje problem ich dodat.

Objednaval som ich 6.júna s tým, ze ich potrebujem najneskor do 25. juna ,kedy odchazam jazdit do Talianska.
Takmer trojtyzdnova rezerva sa mi zdala O.K.
Prislo mi potvrdenie o registracii objednavky ,tak ako malo.
12.6.to zamena cca tyzden po objednavke som pisal ohladom objednavky spravu, v ktorej som sa pytal co este chyba k odoslaniu.
Odpoved bola ze cakaju na tovar od dovozcu.
Pri predbeznej komunikacii pomocou kontaktneho formularu a emailovej komunikacii vobec nebol spomenuty mozny problem s dodacou lehotou.

Odvtedy som kontaktoval SC este 2 krat s tym, ze som zdoraznil ze gumicky uz zacinam surne potrebovat , ze termin odchodu sa blizi.
Bolo to 16.6. a opätovne 19.6.
Na tieto emaily mi neprisla ziadna odpoved.

Ak by mi pri prvotnej komunikacii oznamili , ze moze byt
problem s dodacou dobou, vybral by som si ten druh gumiciek, pri ktorom by bola istota vcasneho dorucenia,
alebo by som si od SC neobjednal a hladal ineho predajcu.

Na dovetok,
uz som z Talianska doma a nedorazila ani ziadna odpoved na emaily ani gumicky .

P.S. aby si diskutujuci nemysleli , ze som nejaky vrtak co si raz nieco objednal a uz ma reci.
Zo SC som si objednal uz viackrat a musim povedat ,ze :
ceny O.K.
orientacia iba na mailovu komunikaciu ???
nepresnost v informaciach weshopu o dostupnosti skladom ????
ako sa mam spoliehat na termin dodania ak su info nepresne !!! A TELEFON NIKTO NEZDVIHA I KED ZVONI !!!

Dakujem , ze Ste si to precitali a dufam, ze ak bude takychto prispevkov viac konecne sa dockame toho , ze
budu informacie na webshope realne a aktualne alebo aspon SC bude schopny zdvihnut vyzvanajuci telefon
a informaciu o dostupnosti PRAVDIVU kupujucemu poskytne.

Jozo
16.07.2014 - 14:17:34
00
Je kopec inych eshopov a aj s lepsimi cenami ako ma Matus. Jedna zla skusenost a objednavam odinakial, nikto vas nenuti brat veci od neho. Aj ked beriem ze toto je tema o Suncycle, tak to sypete sem samozrejme. No ako vidite je to dost individualne, niekto objedna 4x a je nadmieru spokojny a niekto raz a bohuzial.
16.07.2014 - 14:51:28
02
pani, napisem to na rovinu... ( aaa, radsej nic )

marek65, ano, priznavam ze sa tentokrat dlho cakalo na dratene plaste Nobby Nic ktore nemali absolutne u ziadneho dodavatela, ale s tym bohuzial nic nenarobime. Ale "Ani raz sa mi nestalo aby tovar prišiel skôr ako po 2 týždňoch", tak o tom neviem co si mam skutocne mysliet. dole v prilohe zasielam priebeh o vybavovani poslednej objednavky a to mi na dva tyzdne nevychadza. co sa tyka dusi Kenda, tak to si ani nespominam zeby sme niekedy mali na sklade. Platnicky priznavam ze sa mohli omylom zamenit, ale vsetko sa da dodatocne vymenit.

slobodaj, odpisujem postupne na vsetky maily ale obcas sa moze stat ze sa nejake cestou "stratia". pozeram ze dnes tam jeden mam, ale je pred nim dalsich 60...takze urcite sa dnes k nemu dostanem ( alebo zajtra do 02:00 )

no a teraz idem dalej pracovat aby som vybavil vsetko co sa da...

Prílohy:

1.jpg
1.jpg 55.43 KiB thumb_up0thumb_down

16.07.2014 - 21:55:48
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up