zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Ak si kupoval kolesa niekedy teraz nedavno a nie su ziadny old school, tak ten ventil by sa mal dat rozobrat, ak sa definitivne neda tak potom napr. http://www.kupkolo.cz/caffelatex-tubeless-ventilky-2-kusy_z5823/
Alebo mozes skus takuto americku fintu http://www.youtube.com/watch?v=YX5AOSSn3sA
pre mna najlepsi sposob je nafukat plast bez tmelu nech zapadnu patky a potom sfuknut a kusok (10cm ani viac netreba) odsunut (montpaky ideal na toto) a nalejes kolko treba. dofukat ide obycajnou pumpou potom
mozes mat problem s "redukciou" kedze autoventil je vacsi ako galuskovy. ako redukcia sa mi osvedcila plastova, co bola pri velkej Lidl pumpe
ja som spoko zatial, už som cez ne 3 plášte naplňal a potom aj dolieval, zatial fungujú ako majú
Vystrihni zo starej duše ako ja
http://www.kupkolo.cz/notubes-ventilek-pro-ust-cena-za-jeden-kus_z90416/
ale je pravda,že spolahlivé a lacné riešenie je vystrihnúť ich z duše z galuskovým ventilkom,pekne nožničkami kruh cca 12 mm