dakujem za odpoved,tak mi postacia zrejme 4000 bez s.len doteraz som mal plastovky 9-10 barov,neviem ci mi mebude 8,5 malo.
13.06.2014 - 11:29:04
00
Neboj sa keď to fúkneš na 9 barov nikomu sa nič nestane pokiaľ neprekročíš tlak na ráfiku :)
13.06.2014 - 11:35:26
00
Conti uvádza na nich max. 8.5 baru ja mam s bicyklom cca 94kg a fukam to na 8aj volaco a myslím ze 9 by zniesli pokiaľ nemas moc kg
13.06.2014 - 13:11:50
00
Znesú aj 10 barov pri váhe nad 90 kg otestované dlhodobejšie.
13.06.2014 - 14:55:35
00
Zdravím..

Má tu niekto plášte Vittoria Open Corsa Evo CX II ? skúsenosti? porovnanie s Continental 4000s?
Dík za odpovede ...
18.06.2014 - 09:35:10
00
Z tych dvoch by som sa asi pre 4000s rozhodol...Co tu pisu ludia, tak su dost trvacne a aj dobre sa s nimi jadzi. Ja som mal sice iba tie corsy, boli rychle, ale zodral som zadnu po 1000km. Ale tak mal som vtedy 120kg. Pre mna osobne 4000s...som zvedavy na to ich chilli.
18.06.2014 - 10:48:43
00
tak ja som skusil tuto sezonu GP 4 seasons, ale ostal som sklamany, zadny vydrzal nieco cez 4 000 km, predny okolo 6 000 km, takze ziadny vyznamny rozdiel oproti 10 € plastom, akurat som defekt nedostal... predny som musel menit teraz v jasnej narychlo, bo uz by som na nom asi naspat nedosiel...
pozdavaju sa mi este tie nove plaste od tufo, celkom dobra cena a aj bocnice ma pevnejsie... skusime, uvidime :-)
18.06.2014 - 11:01:32
00
Tak ja mam 4000s už majú 10000km za sebou bez jediného defektu...chcel som len porovnanie, koľko vydržia a ako sú na tom s defektami..lákajú ma tie Vittorie kvôli väčšiemu tlaku...
18.06.2014 - 12:11:40
00
lenze je potrebne si skontrolovat aky tlak znesu rafky. tie su bohuzial vacsinou konstruovane do 8,5
18.06.2014 - 12:23:52
00
Zdravím..

Má tu niekto plášte Vittoria Open Corsa Evo CX II ? skúsenosti? porovnanie s Continental 4000s?
Dík za odpovede ...


Ja ich jazdím,ale zatial mám odjazdené len 2500km(zatial bez defektu),takže neviem porovnať ich výdrž s plášťami ktoré som jazdil predtým,napr.Michelin krylion carbon mi vydržali bez jediného defektu skoro 7000km.Aj napriek tomu že tie Vittorie sa dajú fúkať na 10-12 bar, ako poznamenal Matt ráfik ťa nepustí na to maximum,napr.moje kolesá majú max.tlak 9,5.Už som ich raz vyskúšal na ten max.tlak nafúkať,ale to cítiť každý kamienok alebo hrbol,preto ich fúkam na 8 bar je to taký kompromis medzi tvrdosťou a komfortom. ;).Continental som jazdil cca 3roky dozadu ale len Ultra sport,takže toto porovnanie ti moc nepomôže.Sam som zvedavý,ako budú na tom Vittorky na konci sezony(oktober-november) s opotrebovanosťou,potom si to porovnám s inými plášťami.
18.06.2014 - 17:28:44
00
Tak ja teraz fúkam conti 4000s vzadu na 8,5 a vpredu na 8....ráfik znesie 9.5.... :)
18.06.2014 - 19:33:34
00
Používam Maxxis Detonator 700x23C, plášte v pohode, akurát včera som chytil 2 defekty a prezriem zadný plášť a ten bol naboku rozsekaný (mal za sebou cca 7 000km). V obchode ho už nemali tak som si dal nahodiť Vittoria Zaffiro Pro a teraz mám dilemu- vpredu mám jazdený Maxxis Detonator (má už cca 7 000km) a vzadu nový Vittoria, nebude to mať vplyv na jazdu al. nejaké podobné problémy? Ten predný nevyzerá, že by bol nejaký rozsekaný a nechcem už moc investovať, keďže budem meniť koncom roka stroj, ale zase mať vpredu iný a vzadu iný plášť :tmi:
14.07.2014 - 18:31:42
00
Ja mam plastovky Tufo.. tusim nejaka elite verzia.. Ale dostal som uz nejake 2-3 defekty.. Vsetko na zadnom kolese.. mozno 5000km.. Inac tie plastovky sa asi daju fakt fukat aj na 15 barov, teda usudzujem z obrazku.

www.tufo.com

Inac sa mi zda, ze na klasickych plastoch napr. na GP4000 som jazdil rychlejsie :D Ale mozno sa mi to len zda.. Plastovky mam vacsinou nafukane na nejakych 8 - 8,5 barov.
17.07.2014 - 16:25:41
00
Neviem ci 8 - 8,5 nie je malo pre ne, omsi matne pamatam tak aspon okolo 10 sa odporuca
18.07.2014 - 01:08:17
00
No jo, asi vyskusam viac, len musim lepsiu pumpu zohnat :-) Prave pozeram na tej ich stranke, tak oni uz vo velkom 20-21mm robia.. Iba jednu verziu 25mm a jednu 23mm maju... Zaujimavo sa to vyvija...
18.07.2014 - 12:06:21
00
keyboard_arrow_up