Ja odtial objednavam, aj kamosi a nemali sme nikdy za tie roky zlu skusenost. Ziaden eshop nebude mat 100% uspesnost, proste mate smolu ze akurat na vas vyslo, statistika :D
17.07.2014 - 12:57:12
03
Cerstva skusenost. V piatok vecer objednane tretry Shimano SH-MT34B. V pondelok odoslane z predajne. V utorok prebrate. Cize rychlovka.
17.07.2014 - 13:17:28
00
ja mám s týmto e-shopom tiež negatívnu skúsenosť. Okrem už " tradičnej " zámeny tovaru (samozrejme bez oznámenia) mi poslali tyčinky Enervit (6 ks) ktorým o týždeň končila záruka a tak isto nápoj Enervit, ktorý som musel roztĺkať drevenou varechou aby som ho nejako dostal do bidonu. Nemohol som to reklamovať, lebo v čase dodania tovaru to ešte bolo v záruke. To bola moja prvá aj posledná objednávka v tomto obchode !
17.07.2014 - 13:30:53
00
Ja odtial objednavam, aj kamosi a nemali sme nikdy za tie roky zlu skusenost. Ziaden eshop nebude mat 100% uspesnost, proste mate smolu ze akurat na vas vyslo, statistika :D

Je to naopak .. mas praveze stastie :) Statistiku eshopov radsej nebudem davat :), v kazdom pripade by som tomuto eshopu doporucoval reorganizovat interne procesy vzhladom na time management a radsej povedat nie ako slubit vsetko. Nic v zlom :)
V kazdom pripade, su obchody a predavaci nemenovaneho pichliaca, kam chodim len s velkym sebazaprenim :whew:
17.07.2014 - 13:47:55
01
Alebo do objednávky dodať checkbox "V žiadnom prípade mi nezameňte tovar, aj keby som mal čakať mesiac" pre večne nespokojných zákazníkov :-) Je tu trhový mechanizmus (alebo aspoň paródia naň), tak každý si môže vybrať kde minie svoje peniaze.
Ja si pochvaľujem a môžem len doporučiť.
17.07.2014 - 16:32:02
00
ja mám s týmto e-shopom tiež negatívnu skúsenosť. Okrem už " tradičnej " zámeny tovaru (samozrejme bez oznámenia) mi poslali tyčinky Enervit (6 ks) ktorým o týždeň končila záruka a tak isto nápoj Enervit, ktorý som musel roztĺkať drevenou varechou aby som ho nejako dostal do bidonu. Nemohol som to reklamovať, lebo v čase dodania tovaru to ešte bolo v záruke. To bola moja prvá aj posledná objednávka v tomto obchode !


na zaciatok mi je divne ze ked zakaznik nie je s niecim spokojny, preco nam nenapise mail? myslim ze uplne vsetko sa da riesit. dokonca aj tie tycinky pred koncom spotreby sa dali vyriesit. a ako ze nemozes reklamovat? nech sa paci, tu je reklamacny formular :
http://www.suncycle.sk/reklamacnyformular.pdf

...sice som sa NIKDY za tie roky nestretol s praskovym iontakom ktory je vakuovo zabaleny zeby bol stvrdnuty ale stat sa asi moze vsetko.

mimochodom predlzili sme cas na moznost vratenia tovaru na 30dni, viac info v novej sekcii FAQ
http://www.suncycle.sk/sk/faq
17.07.2014 - 17:58:17
00
...a mne je zase divné že mi z nejakého obchodu pošlú potraviny tesne pred koncom záruky.
17.07.2014 - 18:48:19
01
Shogun, ako uz bolo pisane, preco si to neriesil obratom ked ti to prislo? Lebo takto mi to pride len ako tvoje tvrdenie bez dokazu.

Ja pouzivam praskove jontaky uz 15 rokov, ale zhrudkovateli mi iba vtedy ked som ich otvoril a nechal ulozene na vlhkom mieste.
17.07.2014 - 19:23:14
00
V obchode tiež kúpiš potraviny aj 1 deň pred dátumom spotreby nieje na to nič divné len s tým človek nerata že budú pred dátumom spotreby ale ono je v tom toľko svinstva že je jedno či sú pred či po enervit som už inak mal aj ja stvrdnutý a kupoval som ho v kamennej predajni. Keď kupuješ cez net podľa eu môžeš tovar vrátiť do 7 dní bez udania dôvodu samozrejme neporušený a žiadať peniaze alebo iný tovar
17.07.2014 - 19:27:51
00
Najlepsie je ten odpad do seba nepchat, energeticke gely, tycinky, iontaky, su bordel alebo inak pivedane metabolicke "znasilnenie". Ako napisal wizard, tovar si mohol vratit bez udania dovodu. Samozrejme, ze toto nie je prijemna skusenost, ale stava sa. Ja som mal so suncycle dobru skusenost, tovar dosiel rychlo, necakal som.
17.07.2014 - 19:36:44
03
keď kupuješ v obchode potraviny deň pred koncom záruky tak je tam zľava a tovar je zvlášť uložený.....
17.07.2014 - 20:00:50
00
ja mam zatial chvala bohu len dobre skusenosti, sice par rokov do zadu som dlho cakal na kolesa mavic, ale vtedy to viazlo u frantikov....teraz mam u Matusa objednane tretry mavic, ktore nema v ponuke ochotne poradil s velkostou a zakazdym zodpovedal na moj mail dufam, ze frantici budu tento krat rychlejsi :-D chcel by som tretry pojazdit este tuto sezonu :-D
17.07.2014 - 20:07:51
00
Pridám skúsenosť aj ja. Neviem koľkokrát som objednal zo suncycle veci, ale bolo to vždy promptné a bez problémov. Naposledy som objednával 7.7.2014 a do poznámky som dal, že by som to potreboval najneskôr vo štvrtok 10.7.2014 a 9.7. už to bolo na pošte. Zostal som trošku zaskočený, pretože som objednával Michelin Wild Grip a na doručenom je Country Grip. Je to však drôtená verzia Wild Gripu. Áno, malo by to byť uvedené aj na stránke, ale vo finále je všetko OK. Myslím si, že každému eshopu sa podaria kúsky do čiernej kroniky, ale kto nič nerobí, nič nepokazí. Mám pocit, že konkurenčný boj už veľmi rozmaznal zákazníkov. Nič v zlom, ale keď mi príde niečo s čím nie som spokojný, tak to buď vrátim alebo si to nechám a som ticho a nevytiahnem to po dlhšom čase, ako keď ťahá argumenty žena spred x rokov. Ako vravieval môj kamarát: ,,Stávajú sa aj horšie veci."
17.07.2014 - 20:15:07
07
čo sa týka tej reklamácie : ja som najskôr bežal na poštu poslať im balík s inou odpruženou vidlicou (peniaze mi vrátili samozrejme bez poštovného) a tie dátumy spotreby som si všimol až na druhý deň. A to som už nemal nervy posielať ďalší balík. Tyčinky som porozdával kamarátom, z toho nápoja som niečo minul, ale asi 2 týždne po otvorení to bolo už ako guma, tak som to radšej vyhodil.
Moje príspevky v tejto téme treba vnímať ako kritiku tohto e-shopu. Nič viac, ja nie som zástupca nejakej konkurenčnej firmy.
17.07.2014 - 20:36:59
00
Ja velmi chválim komunikatívnosť,ceny,ochotu a najmä rýchlosť dodania od objednania, zatial som mal asi štastie ale maximálna spokojnosť, už inde nenakupujem takmer nič, vlastne nič :D
17.07.2014 - 20:42:54
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up