zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Nepisal som to az tak davno: post851226.html#p851226
edit ano ale to som uz spravil davnejsie este pored mesiaom ci 1,5 ze som dolila ten tmel. teraz som dal koleso do vody a fucalo vsade mozne . povodne som si myslel ze to je skor defekt alebo ze netesni paska
mkII tiez maju bocnice nic moc, treba dofukovat
Malo ze sa potrhal, ci zjazdil dezen na skalach?