cisto teoreticky: lacny
bicykel moze vydrzat viac ako zavodny, lacne
komponenty nemusia byt vobec zle, skor tazsie.
na mojej CX (pozri si profil) mam same lacne komponenty. kupoval som ho uz jazdeny, tento rok som na nom dal cez 7000, z toho vyse 1000 v terene - okrem retaze, plastov a brzdovych spalkov som nemenil nic a vyzera to, ze tak rychlo ani nic nebude treba. bycykel je pouzivany dost "hrubo" (dochadzam na nom v kazdom pocasi do prace)
ak aj nieco poskodim, ci zoderiem, tak sa mi pri kupe nahradnych dielov nepretocia oci z ceny novych.
kedze som ho aj kupoval ako pracovny bicykel, tak som nemienil do neho vela investovat a ako to tak citam, tak tato tema je tiez tak trochu o kupe cenove prijatelneho stroja.
edit: menil som este 2 spice, ked som v lese pomlel konar = 40centov, skus si zistit kolko by stala vymena spicu na zapletanych setoch