jasné Fuji je známa značka.
27.08.2014 - 22:58:10
00
fuji je hodne známe.Inak ešte sa chcem opýtať pri tom rose je tam na výber rozdielna výbava a to 105 5800 50/34 a 105 5800 52/36. čo je lepšie ? :)
28.08.2014 - 00:11:39
00
lepsie je to, co utiahnes :) tzn. aky styl jazdy preferujes (kopce alebo rovina) a hlavne aku mas kondicku.
Sagan jazdi 53/39. citis sa na 52/36? ak nie, bral by som 50/34. s vhodne zvolenou kazetou utiahnes rovinu aj kopce.
kym neroztocis 50/12 alebo 50/11, tak ti bude 52/36 zbytocne :)
28.08.2014 - 07:11:14
00
a ešte by mala mať na to vplyv aj postava cyklistu a tým pádom dĺžka kľuky akú si zvolí
28.08.2014 - 08:14:56
00
Ahoj a viete mi niekto povedať čo znamenajú tie čísla ? Ja som v cyklistike začiatočník dakujem
28.08.2014 - 10:11:38
00
matQ811 ...tie cisla su pocty zubov na prevodnikoch...ak sa nemylim,ale ak ano tak ma kludne opravte....ak mas vpredu cim vacsie tym mas prevodovy pomer vacsi a teoreticky tym rychlejsie mozes ist...len to treba aj rozsliapat..napr. ak mas vpredu 52/36 a vzadu 11/25 tak mas najvacsi pomer 52/11 t.j. pomer mas 4,72 a najmensi 36/25 t.j. 1,44........a pri 50/34 a 11/25 je to 4,54 a 1,36...............no ak sa nemylim :)

dovo---pisal si ze s vybavou by si nesiel pod 105...je za tym osobny skusenost alebo len tvoje presvedcenie?....cize preco?

a trocha z inej temy :)......ako vybrat kolesa?...myslim tym ze ake by sa hodily na nase rozbite cesty?.....co mam sledovat pri vybere?
28.08.2014 - 11:22:12
00
Inak hej tie kolesa by aj mňa zaujímali. Ja osobne by som bral nejaké okrúhle :D :D .. ale bolo by fajn keby poradil niekto kto sa vyzná
28.08.2014 - 11:25:33
00
11Bbiker11 tebe sa momentálne najviac páči CUBE ktorý má kolesá mavic aksium a poviem ti že asi nič lepšie do cenovky 1000eur nezoženieš. tie kolesá sa dávajú aj na o dosť drahšie bicykle.
28.08.2014 - 13:01:47
00
blacksmith .......mozem sa spytat ze preco su tie kolesa dobre?......co sa ma sledovat pri ich vybere?
28.08.2014 - 13:46:47
00
il34 dobre si to vysvetlil.
za tym su hlavne moje skusenosti a na nich sa zaklada osobne presvedcenie. v cyklistike za malo penazi vela vody nenamutis. zial setri sa na materialoch a v najnizsich radach to vidiet. nizke vyrobne naklady sa musia niekde odrazit, aby bola koncova cena tiez nizka. v nej je este zisk vyrobcu, prepravcu, dovozcu aj predajcu. nehovorim, ze najdrahsie je automaticky najlepsie, to zase nie. poznam silu marketingu in medias res. preto apelujem na tiezve uvazovanie pri vybere s chladnou hlavou a nie iba emocie :)
kolesa - zavisi od sumy a planovaneho profiloveho vyuzitia. nasledne ide o dostupnost servisu a nahradnych dielov. na to vela ludi, zial, zabuda a neskor mozu byt neprijemne prekvapeni :)
blacksmith Aksia sa davaju na drahsie bicykle hlavne preto, aby sa znizila vysledna cena :)
28.08.2014 - 13:57:43
00
práve to si myslím že tie kolesa od mavicu by mali niečo vydržať. ani ta váha nie je až taká hrozná.
dovo pri cenovke okolo 1000eur sa používajú len pri niektorých modeloch vačšinou tam dávajú všeliaké svoje kolesá. sám musíš uznať že v tejto cenovke lepšie kolesá nezoženieš. ak hej rád sa nechám poučiť.
28.08.2014 - 14:45:25
00
INak čisto teoreticky. Kedže sa tu bavíme o lacných bicykloch tak je samozrejmé že nevydržia také zaobchádzanie ako pretekárske kúsky. Preto sa pýtam či sú kolesá na takýchto bicykloch až tak dôležité ? Lepšie kolesa sú teoreticky iba pevnejšie nie ? Tá váha sa pri rekreačnom jazdení zanedbáva. A stáva sa často že pri rekreačnom jazdení dochádza k nejakému poškodeniu kolies ? Síce vždy som jazdil len mtb, ale s ráfikmi som nemal problém. Preto sa pýtam či je tento problém až taký výrazný u cestných
28.08.2014 - 21:17:36
00
v cestnej tematike som taktiež nováčik tak ti neporadím.. len hladám a čítam. a momentálne kedže som už 2 týždne doma s vyklbeným ramenom od nudy toho čítam dosť :D
28.08.2014 - 21:53:13
00
cisto teoreticky: lacny bicykel moze vydrzat viac ako zavodny, lacne komponenty nemusia byt vobec zle, skor tazsie.
na mojej CX (pozri si profil) mam same lacne komponenty. kupoval som ho uz jazdeny, tento rok som na nom dal cez 7000, z toho vyse 1000 v terene - okrem retaze, plastov a brzdovych spalkov som nemenil nic a vyzera to, ze tak rychlo ani nic nebude treba. bycykel je pouzivany dost "hrubo" (dochadzam na nom v kazdom pocasi do prace)
ak aj nieco poskodim, ci zoderiem, tak sa mi pri kupe nahradnych dielov nepretocia oci z ceny novych.
kedze som ho aj kupoval ako pracovny bicykel, tak som nemienil do neho vela investovat a ako to tak citam, tak tato tema je tiez tak trochu o kupe cenove prijatelneho stroja.
edit: menil som este 2 spice, ked som v lese pomlel konar = 40centov, skus si zistit kolko by stala vymena spicu na zapletanych setoch ;)
29.08.2014 - 07:34:57
00
blacksmith moj koment bol iba na margo toho, ze pri drahych bicykloch je ich osadenie iba dovodom pre znizenie celkovej ceny. po kupe takeho bicykla ich majitel bud preda alebo si ich necha ako zimne a automaticky kupuje dalsie.
neda sa povedat, ze do cenovky 1000€ lepsie nezozenies. daju sa vyskladat, ale pri kupe komplet bicykla je velka sanca, ze bude osadeny na Aksiach.

na bicykli su 3 dolezite veci:
1. sedlo
2. ram
3. kolesa
29.08.2014 - 08:43:59
00
keyboard_arrow_up