Nespokojny zakaznik s prepacenim si series do ust..najskor pises ze ti volali potom ze nie...

co sa duse tyka...tiez niekedy nevymienam hned dusu..ked je to len maly defekt radsej lepim...zakaznika to stoji menej a este sa nestalo ze by namietal :)

ano raz sa mi stalo ze som dusu zle zlepil...moja chyba...zakaznik doniesol koleso naspet...a na pockanie som mu to zadarmo opravil :)

co je toto za pristup ze neriesis problem tam kde sa stal ale stazovat sa budes....??
07.06.2014 - 13:13:27
02
Keďže sa už nevratiš akceptujem to . Vždy exustujeu náprava. Ale jedno treba mať na mysli keď niečo nejde tak ako má treba sa vrátiť a prebrať to . Rád sa na to pozriem :-) Len jedno treba mať na pamäti - zapamätaj si nie každý servis ta odpali štýlom hotovo a preč - na tomto si dávam záležať a pokiaľ to nejde ! Upozornim! Dopredu! Toto je moje resp moje krédo. A ja si na svojej práci dávam " mimoriadne " záležať. Takže do budúcna : Opýtaj sa čo chceš - pozrem to - navrhnem opravu ale skryté vady sú veľmi vážny problém. A mám skúsenosti ver mi nenechám nič ns náhodu zavolám opýtam sa zákazníka a na základe jeho požiadavky mu to urobím. Pozor najprv sa pýtaj potom rob. Takýmto prístupom veľa nevyriešiš len si ublížiš sám sebe. Príď - a vykoname nápravu :-) Toľko k téme - mám záujem to urovnať -,spokojnosti zákazníka - teda k tebe ...
07.06.2014 - 18:00:06
01
[quote=""]...pozrem to - navrhnem opravu ale skryté vady sú veľmi vážny problém. A mám skúsenosti ver mi nenechám nič ns náhodu zavolám opýtam sa zákazníka a na základe jeho požiadavky mu to urobím...

Takto by to malo fungovať v každom servise-a je jedno či je to servis bicyklov,elektroniky,atď.Je jasné,že sa môže objaviť skrytá vada,ktorú nie je vidno,ale zákazník nie je povinný to zaplatiť,keď to servisman svojvoľne opraví a potom mu zavolá že to bude drahšie.To je nefér.Fér je to presne tak ako si to CJ69 napísal-najskôr volám a až keď to zákazník odsúhlasí,potom konám.Do servisu kde by to robili opačne,by som prišiel len prvý a zároveň posledný raz ;)
07.06.2014 - 18:18:47
00
Takze to teda zhrniem.Ano,volali mi,ale nie, ze je to drahsie,ale ze je to hotovo.Na cenu som sa opytal ja.Pre pomalsich opat opakujem: ta cena nie je hlavny problem,problem je ta praca.Moje zadanie bolo NOVA dusa.To ze sa da opravit beriem,ale ten bicykel som rok predtym kupil a rok stal len u mna.Ak este x rokov predtym niekde stal,tak material tej duse uz nebola guma. Bolo to napisane aj v poziadavkach,a nikto mi nehovoril,ze dusa bola este dobra,pri preberani.CJ69, presne takto nejako by to malo fungovat.Zial,mne sa to tu nestalo,mozno som mal smolu. A preto nemam chut sa vratit.Ja potrebujen na bicykli jazdit kazdy den do prace,a nie stat nad servisakom.
07.06.2014 - 18:49:03
00
Toto zhrnutie veľmi nekorešponduje s tým, čo si napísal na začiatku. Myslím tvoj príspevok 05.06.2014 - 08:34:17
07.06.2014 - 19:21:10
02
Priď opravime a vysvetlím ti čo a ako ,,, Ja som to neprebral...
07.06.2014 - 20:48:59
00
Kice,prosim,v com to nekoresponduje s tym zaciatkom? Povedal by som,ze ho to doplna.Mam ist do vacsich podrobnosti?Alebo pisem na teba moc rychlo? Prepac,ak som nepodstatne veci nespomenul,ale opat ti zopakujem co ma najviac trapi,aby si nemotal len o peniazoch.ZAPLATIL SOM SI ZLE POLEPENU DUSU NA KOLESE OMOTANOM KANCELARSKOU PASKOU.Prosim,tu vetu napisanu velkym pismom si daj aspon 2x a sustred sa.Dakujem.
07.06.2014 - 22:00:40
00
Tak ide o zhrnutie, či o doplnenie? Nejak nemáš jasno vo vlastných výrokoch. :-)
Si schopný pochopiť čo je zhrnutie a čo doplnenie?
Zhrnutie by malo zhrnúť všetko doposiaľ povedané.
Doplnenie naopak dopĺňa to, čo doposiaľ nebolo povedané. Ja v tom vidím diametrálny rozdiel. :-)
07.06.2014 - 22:21:30
00
Úplná spokojnosť pri nákupe. Všetko tak ako sme sa dohodli. Mohlo by byť na predajni viac predavačov.
26.07.2014 - 08:35:57
01
Tiez sa radim k tym spokojnesim zakaznikom. Obchod vrelo odporucam ;)
27.07.2014 - 11:33:47
01
Daval som spravovat brzdy. Servisman mi vsetko pekne vysvetlil...dokonca mal pravdu :) zavolal po chvilke v akom stave su dosticky a co odporuca, ja som suhlasil...brzdy su po tomto servise v perfektnom stave...lepsom, ako ked bol novy
29.08.2014 - 16:24:39
00
Za mna tiez plus. Sice mala oprava na pockanie, ale zachranila mi vikendove bikovanie.
02.09.2014 - 16:55:30
00
Ahojte, pri vymene zadnych brzdovych platniciek mi vyskocil ten piest co tlaci na platnicku a vytiekla brzdova kvapalina (nepytajte sa radsej ako je to mozne - bola to moja sikovnost:)) .. v pondelok 5 min pred zaverecnou som bike dotrepal do kubicasport, chlapik ho uplne v pohode s usmevom zobral, upozornil ma na rizika (ze sa mozno ten piest nebude dat zatlacit resp. sa tam poskodia nejake tesnenia), taktiez ma informoval o cene, s tym ze by to mohlo byt v stredu hotove. Hned v utorok doobeda som uz bol kontaktovany ze je to hotove, po robote som sa tam zastavil, zaplatil vopred odkomunikovanu cenu a o chvilu som si uz s bikom vychutnaval zapad slnka na Straniku. Moja prva skusenost so servisom Kubicasport a 100%tna spokojnost.
22.04.2015 - 09:09:47
01
Ahojte, pred niekolkymi dnami som si v e-shope Kubicasport chcel kupit cestacik - karbon, ktory vsak po odoslani objednavky na sklade nemali. Ake vsak bolo moje prekvapenie, ked mi pan Kubica spätne ponukol moznost kupit si za rovnaku cenu karbonovy bike s osadenim o radu vyssie! Absolutne som take nieco necakal! Potom uz len zopar mailov, potvrdenie zaujmu, objednavky a po par dnoch bola "silnicka" doma :) Teraz si vychutnavam jazdenie na karbone a dakujem Kubicasport za promtnost, spravneho obchodneho ducha, ustretovost a vlastne aj za moznost jazdit na kvalitativne lepsom vybaveni ako som mal povodne v plane a to za rovnake peniaze, ake som bol ochotny do noveho bicykla investovat. Maximalna spokojnost s Kubicasport... P.S. Kvoli tejto spokojnosti som si tu zalozil ucet, myslim, ze je potrebne podporit ludi-obchodnikov, ktori neocakavane potesia opatrnych a kritickych zakaznikov.
12.08.2015 - 22:03:20
05
Ja som pred nedávnom potreboval takú prkotinu - kónus do zadného náboja. Našiel som ho na nete u Kubicu a hneď objednal. Došiel mi, ale bol nesprávny. Ukázalo sa, že to nie je chyba Kubicu, ale istá nezrovnalosť u Shimana, či ich dodávateľa.
Riešenie tejto banality ich potom stálo dosť síl a času, tahali to tuším z Nemecka, ale aj takúto maličkosť dotiahli a dodali mi správny diel. Mne bolo až trápne, že som im skomplkoval život nákupom za pár centov...
12.08.2015 - 22:26:54
05

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Horské)
keyboard_arrow_up