pisal som to tu uz viackrat, kto raz jazdil galusky tak nic ine uz nechce, oprava defektu mi trva do 1 minuty ako pisal donny (a neklame ze kukal ako puk ze sa to da tak rychlo zalepit), len dvakrat som musel volat odvoz domov kvoli defektu, z toho raz to bolo mojou vinou, bol som lenivy nalepit novu galusku, stara nevydrzala vyjazd a zodral som ju durch, az z nej trcali fuzy
ked dostanes vacsi defekt tak je jedno ci mas plast alebo galusku, aj tak sa domov nedostanes pokial nenosis zo sebou obrovsku kapsu pod
sedlom a v nej milion kadejakych sprostosti ako kusok gumy ktorou podlepis plast, aj tak musis potom kupit novy
kto napise ze pri defekte s
galuskou musis automaticky volat odvoz domov bud este galusky nejazdil alebo je najvacsi smoliar na svete
oprava je ovela rychlejsia a bez nejakej namahy s vyzuvanim a obuvanim plasta (ak nosite casto biele oblecenie tak je to dost velka vyhoda mat ciste ruky aj po oprave
)
matt ma pravdu s tym tmelom, ten biely stoji za hovno (duplom pre ludi ktori jazdia menej km a vydrzi im jedna
galuska aj celu sezonu) a mne sa parkrat stalo ze mi zalepil ventilku, ale oranzovy funguje spolahlivo a zatial nesklamal
pri 2-3mm diere (ten lepkavy ostry kamienok z cerstvo opraveneho vymolu, neviem ktory kkt dovolil takou technologiou opravovat cesty) mi udrzal asi 4-5 barov takze sa s tym v pohode dalo dojst domov. Bezny clovek dostane 1-2-3 defekty za rok takze pre mna je to slaby argument preco galusky nie....
Jazdim uplne najlacnejsi model S33 Pro 24mm (predtym 21mm ale to bol strasny kostitras) 20e/kus a kludne by som isiel aj do 25mm a mozno aj viac a tie jazdne vlastnosti mas pri najlacnejsich galuskach niekde uplne inde ako ked kupis aj lepsie
plaste (posledne plaste som jazdil Michellin Pro Race 3 a na galusky sa to nechyta aj ked to boli super plaste). Prve galusky som mal Tufo Elite Pulse, este po predchadzajucom majitelovi, keby nemam kam davat peniaze tak nevaham ani sekundu, len 60e/kus je dost vela, ale ta jazda na nich za tie prachy urcite stoji
Nalepenie novej galusky je brnkacka, tazsie je strhnut staru, ale aspon viem ze ju za jazdy urcite nevyzujem
to stare lepidlo z pasky som daval vzdy dole technickym benzinom a celkom dobre to islo, ten rim cleaner som este neskusal ale urcite pride jeho cas
Tufo priklada jednoduchy zrozumitelny navod ako to nalepit takze to zvladne fakt kazdy