To si tam akoze cim uchytil? Spagatikmi o priecniky?
27.09.2014 - 08:46:46
00
ufff "pekne"...
27.09.2014 - 09:14:56
00
Za nim by som po ceste ist nechcel...
27.09.2014 - 09:33:09
00
Poznam ludi, co si kupili drahe auto a potom riesili ci zaplatia lizingovu splatku alebo natankuju. Toto mi pride podobne :-)

A co z toho vyplyva? Radsej nic nepisat na verejne forum. :-)
27.09.2014 - 09:45:03
03
detailnu foto nemas ?
27.09.2014 - 13:04:52
00
Existuje držiak na biky "hore koilesami". Upnú sa riadidlá na to prispôsobené svorkami. Zadná časť sa uchytáva rúrkou miesto sedlovky. Teda rúrka sa vsunie do rámu miesto sedlovky. Obzeral som si to na výstave. Mal to v ponuke jeden český distribútor. Pýtal tak veľa, že som ho okašľal. Taký držiak sa dá aj doma vyrobiť za pá grošov.
27.09.2014 - 15:48:12
00
Pred 40 rokmi sa tak vozili bicykle bežne... Uchytávali sa remienkami na klipsne - dva na barany, jeden na sedlo. Držalo to lepšie ako terajšie tyčky na rám a umelohmotne "remienky" na kolesá. Na Š1000 MB sa v pohode vošlo 5-6 bicyklov. Raz tréner riadne drbol, auto na odpis, bicykle ostali na streche, jeden ľahko poškodený nejakým kusom odletenej karosérie..
27.09.2014 - 21:14:23
00
ale staré embecky nedokazali ist 130 po dialnici a castokrat ani 90 po okreske :)
27.09.2014 - 21:25:03
00
ale staré embecky nedokazali ist 130 po dialnici a castokrat ani 90 po okreske :)

Dialnice vtedy ešte nejako moc neboli (tuším len kúsok do Brna) a embéčky išli 130. Samozrejme bez bicyklov... a s vírom v nádrži. Lenže benzín vtedy stál 2,40 Kčs. Avšak v inom bratislavskom oddiele mal tréner R-16 a tí vyrážali vždy kus po nás a na mieste boli pred nami. Ako hovorili kamaráti, na tachometri bolo bežne 150-160 kmh.
27.09.2014 - 23:17:19
02
A keď sa išlo Š1203kou, tak sa motor polieval krhlou už pri Malackách alebo Seredi. To trebalo ísť v predstihu jeden deň. :lol:
28.09.2014 - 00:35:59
00
:D

youtube.com/watch?v=zErr9z0LhCo&t=0

28.09.2014 - 14:00:31
01
toto som pri vybere auta zvazoval aj ja. Bike vozim zasadne LEN vnutri auta. Kupil som S-Max a som spokojny. Ked dam dole predne koleso na biku tak vojde postojacky, vkladam ho do kufra 'krizom' a na zadnom rade sedadiel to krajne posuniem o cca 10cm dopredu, tj. ani sklopit nemusim.
Do Livigna sme sa zbalili 3ludi a tri biky vnutri S-Maxu. Pri 3 osobach v sedadlach auta viem dokonca previezt 4 mtb vo vnutri. Treba im dat dole predne kolesa a tie potom vlozit samostatne 'okolo'. Ak je zablateny alebo mokry tak ho zabalim do tzv.humanitarnej deky co nosim v aute (kupis v rempe za 7eur).
28.09.2014 - 14:56:48
01
Na toto som teraz nahodou natrafil. Celkom fajn vizitka pre P308 kombi - dostali dnu 29" bajk bez rozkladania. A to si myslim, ze ho tam este ukladali ako dementi podla tej polohy (vosiel by sa aj krajsie).

Prílohy:

P308_vs_29_bike-1.jpg
P308_vs_29_bike-1.jpg 131.41 KiB thumb_up1thumb_down

P308_vs_29_bike-2.jpg
P308_vs_29_bike-2.jpg 110.66 KiB thumb_up1thumb_down

08.12.2014 - 13:30:56
00
za mna urcite VW Sharan.......... sam mam model 2006, do Chorvatska bez problemu 2 bajky 26" + 3 ludia.... cestou tam bez kolies priecne.... tam som riesil kam ich schovavat tak jedna sedacka prepnut dozadu a potom pekne pozdlz bez predneho kolesa vosli dnu.... a tak som isiel aj domov.... tymto stylom 3 bajky traja ludia na tyzden v pohodke :-)
dokonca existuje drziak na 3 bajky co sa upne do kolajnic sedaciek na podlahe a zapne sa donho predna vidla....100 evry..... casom ho mozno dam
08.12.2014 - 17:23:54
03
ten P308 vyzera ok ale nema ten bajk nejaky maly ram? M, L?.... XL by tam uz asi tazsie islo, ci?
08.12.2014 - 17:25:25
00
keyboard_arrow_up