Lokalizácia
Formulár sa odosiela
určite sa jazdia aj bezdušové plášte, inak by bola technológia 2-way-fit k ničomu http://www.fulcrumwheels.com/en/technologies/collection/road/2-way-fit
Zobraziť komentár 02.10.2014 - 20:23:52
00
osobne nepoznam nikoho, kto by ich jazdil. zaujimali by ma postrehy tych co to jazdia, len ci tu niekto taky je...
Zobraziť komentár 03.10.2014 - 10:06:26
00
je toho popísaného veľa kade tade ,len na rýchlo niečo v češtine pre všetkých ktorý o tejto "novinke" ešte nepočuli.
http://www.bike-forum.cz/forum/hutchinson-fusion-tubeless.html
Zobraziť komentár 03.10.2014 - 11:12:52
00
osobne nepoznam nikoho, kto by ich jazdil. zaujimali by ma postrehy tych co to jazdia, len ci tu niekto taky je...


kkgensk ich jazdí fusion III, niekde to tu tuším písal..
Zobraziť komentár 03.10.2014 - 12:07:14
00
Doteraz som jazdil na galuskách Barum a Tufo. Teraz mám na novom plášte. Môj pocit je, že galusky sú rýchlejšie, pohodlnejšie a trvanlivejšie.
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 09:39:44
00
Ja si myslím že áno ale opýtam sa vás všetkých kto má s tým skúsenosti, je možné namontovať plašťovku na koleso Fulcrum Racing Quatro ?
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 09:59:01
00
Prečo by to nebolo možné? Ak vyhovuje šírka ráfiku nie je problém :)
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 11:03:09
00
Myslím konštrukčne či to nie je problém. Napriklad ako galuska potrebuje špecial rafik.
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 13:43:58
00
Podľa toho ako som to ja pochopil tak plášťovky sú určené na rovnaké disky ako plášte. Ja by som sa spýtal na to ako sa chovajú galusky na vode? niekde som čítal, že drážkovanie na tak úzkych plášťoch ako sa používajú na bicykloch je len marketingový ťah, aby to ľudia kupovali pod dojmom, že to má lepšie vlastnosti na vode. je to tak, alebo je rozdiel medzi hladkými plášťami a tými čo majú po stranách drážky na odvod vody?
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 14:15:27
00
Dolu Donovalmi v daždi 80km/h na hladkých galuskach úplná pohoda...
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 14:44:09
00
Podľa toho ako som to ja pochopil tak plášťovky sú určené na rovnaké disky ako plášte. Ja by som sa spýtal na to ako sa chovajú galusky na vode? niekde som čítal, že drážkovanie na tak úzkych plášťoch ako sa používajú na bicykloch je len marketingový ťah, aby to ľudia kupovali pod dojmom, že to má lepšie vlastnosti na vode. je to tak, alebo je rozdiel medzi hladkými plášťami a tými čo majú po stranách drážky na odvod vody?


Presne tak. Dôležitá je zmes pri takomto rozmere a zaťažení pneumatík. Drážky nepomôžu nič, sú len na okrásu. (michelin pro 3 race - slick - na mokrom asfalte pohoda. Drážkované obyčajne speedium a nejaké staré barum katastrofa) ;-)
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 19:31:56
00
Chlapi, plášťtovky, sa volajú plášťtovky kvôli tomu, že sa dajú obuť na ráfik namiesto plášťov - bez požitia duše...
bezdušové plášte sa dajú obuť na ráfky na to určené, ale vraj aj napr na mavic r-sys,ksyrium es - kde je dvojpláštový ráfik bez dier, a domontuje sa tam patričný ventil - to som neskušal, aj keď možnosť stále je ( chýbajú financie na taký pokus, cestné bezdušovky sú dosť drahé) vraj je to ale super...
gakusky OK
Stále však treba byť v strehu, kaskadérska jazda na hrane, a aj na mokre bude bez následkov len na kvalitných produktoch v patričnej kondícii...
- myslím tým kvalitné zmesi , triple compoundy... atd. a kludne môžu byt hladké, bez drážok na odvod vody..
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 19:46:47
00
a čo tam k tým plášťovkám všetko treba, keď tam nejde duša, tiež by sa mal ten ráfik nejak utesniť, aby to nefučalo cez špice, nie?
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 19:55:01
00
zjednodusene: plastovka je galuska s patkou ktoru nahodis namiesto plasta ;)
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 19:59:28
01
a čo tam k tým plášťovkám všetko treba, keď tam nejde duša, tiež by sa mal ten ráfik nejak utesniť, aby to nefučalo cez špice, nie?

plastovka je ako galuska, akurat je tam naviac patka takze to mozes dat na klasicky rafik (clincher)
ziadne fucanie, plastovka je vzduchotesna po celom obvode
Zobraziť komentár 04.10.2014 - 20:00:12
00
keyboard_arrow_up