upravuje sa nejak tak ze zvatsis nejake dury cez ktore ide olej a potom pruzi uplne genialne
(nemam s tym skusenosti ale malo by to fungovat )
je to jeden z návodov na nete
má to malý háčik. Sunto tlmí oboma smermi rovnako a ked upravíš "dury" tak docieliš rýchlejšiu kompresiu ale rovnako rýchla bude aj expanzia. Ked budeš opatrný tak prídeš do stavu ked vidla pôjde relatívne lahšie a nebude kopať. Takéto riešenie zaváňa fušerinou. Na to aby vidla (akákolvek) mohla fungovať, tak musí mať nezávislí systém pre kompresiu a iný pre návrat. Pri náraze na prekážku vidla musí reagovať okamžite a rýchlo. Akonáhle si nad prekážkou musí uzavrieť prietok stláčania lebo by odskakovala od prekážky a pokračovala dalej (ventil, nie dura) Pri návrate sa zapája iná časť, ktorá musí zabrzdiť pružinu pri rozťahovaní a to nieje jednoduché. Návrat musí byť rýchli ale nesmie kopať. Až potom môžu nastúpiť rozne podporné systémy ako lock, h/l kompresia, SPV ....
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
za tu cenu toho moc nenajdes popozeraj sa po inzercii za tu cenu by si mohol najst jazdenu stance flow alebo nieco lepsie
opilec
Za bu dni. Novu nekupis, skus inzerciu.
a e*****n je odkedy freeride
(nemam s tym skusenosti ale malo by to fungovat
(nemam s tym skusenosti ale malo by to fungovat
má to malý háčik. Sunto tlmí oboma smermi rovnako a ked upravíš "dury" tak docieliš rýchlejšiu kompresiu ale rovnako rýchla bude aj expanzia. Ked budeš opatrný tak prídeš do stavu ked vidla pôjde relatívne lahšie a nebude kopať. Takéto riešenie zaváňa fušerinou. Na to aby vidla (akákolvek) mohla fungovať, tak musí mať nezávislí systém pre kompresiu a iný pre návrat. Pri náraze na prekážku vidla musí reagovať okamžite a rýchlo. Akonáhle si nad prekážkou musí uzavrieť prietok stláčania lebo by odskakovala od prekážky a pokračovala dalej (ventil, nie dura) Pri návrate sa zapája iná časť, ktorá musí zabrzdiť pružinu pri rozťahovaní a to nieje jednoduché. Návrat musí byť rýchli ale nesmie kopať. Až potom môžu nastúpiť rozne podporné systémy ako lock, h/l kompresia, SPV ....
to som iba pocul od kamosa
a dalo by sa nieco podobne na dure spravit?