Čaute borci, asi prichádzam trochu od veci, no mám problém s Avidami a potrebujem poradiť. Mám model Code s kotúčmi 203mm. Zadná brzda počas brzdenia rozrezonuje strmeň, kotúč aj celú zadnú stavbu tak, že brzdný účinok je nulový. Brzda je aktívna až po silnejšom stlačení páčky, ale to už idem šmykom. Nemáte niekto podobný problém, alebo neviete náhodou poradiť? Ďakujem. Miranda.
12.08.2007 - 17:00:25
00
skus trocha zabrusit platnicky, alebo uz aj kotuc moze byt zodraty, ale zas 203 priemer robi svoje, najlepsie by bolo, keby si s tym zasiel do servisu, tam ti urcite poradia
12.08.2007 - 20:09:42
00
Platničky sú zabrúsené, vyčistené aj na skúškuvvymenené (p/z). Kotúče majú asi tri mesiace. V dvoch servisoch som nechal po tisíckorune, no závada pretrváva. Dotiahol som všetky šróby - od čapov, cez tlmič a kolo, až po strmeň a kotúč. Vybrácie však vychádzajú priamo zo strmeňa a mám podozrenie, že Aviďácky adptér na 203mm kotúč nezvláda zaťaženie... BTW je o polovicu tenší aj lahší ako Hayes. Nevie mi niekto poradiť dobrého frézara, čo by zvládol spraviť adaptér??
12.08.2007 - 21:24:30
00
Neviem ci to aj tebe pomoze ale skus viac zatiahnut rychloupinak na zadnom kole (zmenia sa tym nepatrne tuhostne vlastnosti zadnej stavby v istych smeroch a teda - mozno sa prave vyvarujes rezonancii) - mne to pomohlo, robili mi to avid J-7. Taktiez som dalej nafest pritiahol kotuc a aj prasa. Keby nic ine nepomohlo skusil by som este zmenit tuhost vypletu zadneho kola - decentne ho pritvrdit, alebo naopak ak je prilis tuhy, trochu povolit. good luck
13.08.2007 - 09:40:40
00
Upnutie kola je na fest dotiahnute (aj pomocou kľúča). Vštky skrutky na prasiatku aj na kotúči sú dotiahnuté pákou z gola sady. Ale zaujala ma rada o výplete... Mne sa zdali niektoré špice trochu voľné, tak som vycentroval tak kolo, aby boli natiahnuté na maximum. Myslíš, že by som mal skúsiť ešte vymeniť špice?? Poznáš nejaké fakt kvalitné? Teraz vozím DT Revolution 2,0 mm. Vďaka za radu...
13.08.2007 - 21:13:03
00
este taky dotaz: odmastoval si to?
13.08.2007 - 21:28:49
00
Tak to bolo úplne prvé, čo som urobil... Platničky som jemne prešiel šmirgľom, potom opláchol umyl v jarovej vode a potom som ich vyfénoval. Kotúče som taktiež umyl v jari, opláchol, vysušil a vyleštil liehom. Sú čistejšie ako skalpel doktora Sovu... :lol: :cry:
13.08.2007 - 22:35:37
00
...Ale zaujala ma rada o výplete... Mne sa zdali niektoré špice trochu voľné, tak som vycentroval tak kolo, aby boli natiahnuté na maximum. Myslíš, že by som mal skúsiť ešte vymeniť špice?? Poznáš nejaké fakt kvalitné? Teraz vozím DT Revolution 2,0 mm. Vďaka za radu...


Myslim, ze DT Revolution su dostatocne kvalitne...Ak ich mas dobre podotahovane, tak ich vymena podla mna moc nepomoze...Este skus vymenit kotuc...od niekoho pozicaj a skus, mozno to pomoze. Popripade daj podlozky medzi prasa a adapter, nech sa platnicky dotykaju kotuca trochu vyssie.
14.08.2007 - 10:31:48
00
zdravim, tak ma napadla jedna vec
ked si mrknete novy model Juicy 2008
http://www.kupkolo.cz/produkty/Komponen ... _2534.html

tak sa mi zda ze je to +- to iste az na ten "drziak prasata" - adapter
ten sa mi zda ako byt masivnejsi.
mozno ze proti vibraciam by pomohla vymena za tento.
ja este skusim vyfrezovat a ked to nepomoze tak zacnem uvazovat nad touto moznostou.
aj ked mi je zvlastne to ze ked som mal asi na mesiac nahodeny XTckovy kotuc tak vibracie ziadne. teraz mam G2.
co vy na to?
14.08.2007 - 10:40:47
00
dufam ze to v jarovej vode si nemyslel doslovne ako v JAR i lebo to je ***** najvacsa co moze byt, cokolvek ine (pur, atd) je lepsie ako jar ta zanecha taku ***** filter na kotuci aj vsade a vobec to nebrzdi, radsej nejaky alkohol na to daj (okrem piva :D )
14.08.2007 - 11:06:18
00
povedal by som ze je to cisto tuhostou zadnej stavby a polohou brzdova dosticka vs kotuc. skus prasa umyselne pritiahnut trocha sikmo oproti kotucu. inak toto co opisujes mi presne robilo na HTcku a teraz na fulle uz nerobi a to ma pritom zadnu stavbu jak z blata.
14.08.2007 - 14:28:02
00
Vďaka moc ľudia za rady, ale tu pomôže asi len veľa veľa benzínu a jedna sirka... Všetky možnosti som skutočne už vyskúšal, dokonca som testoval 3 druhy kotúčov od 160 po 203mm a každý inej značky. Brzdy boli nahodené na HT, na DH, aj na mojom endurku, a ..... Ale poprosil by som Peta o kontakt. Pokiaľ by si išiel frézovať taký adaptér, mohol by si mi jeden taký vystrúhať... Zaplatím... Podľa mojích doterajších testov, je to na 90% práve v tom prašivom adaptéri.
14.08.2007 - 20:29:49
00
to Miranda: vies co ja nechcem dat vyfrezovat ten adapter, ale dat zafrezovat dosadacie plochy na rame.
skusim teraz v sobotu a dam vediet ako to dopadlo.
keby to bolo adapterom tak by som radsej skusil zohnat z modelu 2008
15.08.2007 - 08:31:34
00
keyboard_arrow_up