Nárast hmotnosti ma absolútne nertápi, aj tak by neboli ťažšie od tých, ktoré mám teraz. No a pri klasike by som ušetril nejakých 40-50g, to môžem pozdraviť. Aj tak šupnem do rámu 2 fľašky a 1,5kg je tam ako nič. :lol:
05.08.2010 - 08:55:40
00
Využijem tému. Nastal čas vymeniť shit AC oceľové RU za niečo kvalitnejšie. Mám v merku RWS-ká. No otázka znie, či dať dopredu 9mm a dokúpiť conversion kit (náboje Hope Pro II) a dozadu klasiku alebo dopredu 9 a dozadu 10mm (tiež kit) alebo ostať pri klasike 5mm? Na b-f som čítal, že keď už, tak ísť nie do klasiky. Čo by ste poradili. Pre týmito kolesami som jazdil vpredu 9mm a vzadu 5mm. Otázne je, či by bol prínos v 10mm vzadu...


Ak jazdis silovejsie, tak to vzadu pocitis .. ja by som do toho siel. 9/10 urcite.
05.08.2010 - 09:10:43
00
vacsi vyznam maju tuhe kolesa.
05.08.2010 - 09:12:06
00
Vidíte, že to ide. Toto som chcel počuť. Vpredu je voľba 9mm jasná, tam som pocítil precho naspäť k 5mm ako negatívum, no nevedel som si predstaviť zadok. Ale vzhľadom na občasné silovejšie zašlapnutie do kopčekov bude aj dozadu tých 10mm vhodných.
05.08.2010 - 09:18:20
00
tmax: urcite bude, spoj naboj/oska/uchyt zadneho naboja je co sa tyka klasiky dost chatrny, kruti sa to, deformuje. Urcite zlepsenie nastane, ak sa pouzije imbusova oska, ale 10tka rws oska bude znacne lepsia (50g naviac nie nie je). Ak to nahodis, potom daj vediet pocity.

romanx: tuhe kolesa ti nepomozu, ked sa ti v zabere deformuje spoj naboj-patka...
05.08.2010 - 09:49:29
00
pri slabsom vyplete kolies sa skor podda koleso ako spoj patka-naboj, pokial ho mas stiahnuty dobrym rychloupinakom. Osobne odskusane u kamarata.
05.08.2010 - 09:55:34
00
Lenže pokiaľ ten dobrý RU nemáš, tak sa ti koleso krúti a pri silovom zábere "puká" a kmitá zo strany na strenu. :D
Ak nikto nenapíše zdrcujúcu kritku, idem do toho. Ale až o 2-3 týždne, keďže budem preč. Potom dám vedieť pocity (okrem prázdnej peňaženky).
05.08.2010 - 10:07:57
00
jj, nie je RU ako RU. Ak prejdes na pevne osky, prinos to bude mat. Len netreba zabudat, ze aj RWS je treba kontrolovat, pretoze sa mi uz stalo, ze sa parkrat povolila po drncavych vyjazdoch.
05.08.2010 - 10:11:42
00
Ja ich kontrolujem, o to sa nebojím. No teraz mám lacné oceľové AC (pri kúpe kolies akosi neostalo na poriadne upináky) a tie sú tak naprd, že to nie je možné... Utiahnem ich, ako by mali byť (nie brutálne), no aj tak je koleso voľné. Potom treba trochu pridať, ubrať, hrať sa s tým a násť optimálny "bod", v ktorom koleso drží a RU nie je dotiahnutý ako marha. Aj servisák z Park Toolu na Vysočine pri nahadzovaní kolesa hneď rezignoval, že s takým nepracuje, utiahni si sám.
05.08.2010 - 10:22:18
00
tak najvyssi cas na zmenu
05.08.2010 - 10:39:23
00
prosím o radu... mám kolesá DT swiss x 1800 mám malú vôlu v zadnom kolese v náboji dá sa to nejako doladiť alebo respektíve čo s tým robiť výmena ložísk ?
14.10.2014 - 16:35:06
00
keyboard_arrow_up