samozrejme ze je lepsie kupit vhodnu sirku, ale v nudzi sa paska da rezat orezavatkom, ani to nebol az taky problem ako som cakal :)
rezal som obojstranku
15.10.2014 - 12:43:57
00
Viete mi niekto povedat ci je tento rafik TLR alebo klasika ? Neviem ci tam staci naprat iba naku tesniacu pasku alebo aj naku vlozku co upravi profil rafu. Dik.

Prílohy:

tlr.jpg
tlr.jpg 306.96 KiB 1 thumb_up0thumb_down

19.10.2014 - 20:48:40
00
Podľa foto sa zdá, že by mal byť. (tie priehlbiny na okrajoch sa javia ako "zámok") Prelep vhodnou páskou tú strednú celoobvodovú priehlbinu. Bočné nechaj voľné. Vyskúšaj, myslím, že by to malo byť OK.
19.10.2014 - 21:11:34
00
Dik. Co som pozeral fotky tak to preliepali po celej sirke od kraja po kraj. Su to DT Swiss kolesa.
http://enduro-mtb.com/wp-content/uploads/2014/05/enduro-mountainbike-magazin-dt-swiss-fr-gravity-lrs-laufradsatz-wheels-2015_-3-780x520.jpg
19.10.2014 - 21:23:33
00
Tak tá origoš páska dobre kopíruje podklad. To je OK. Pri amatérskych riešeniach sa však často stáva, že nevhodnou páskou sa tie dva bočné žliabky popsujú a potom guma nezacvakne v zámku. Tie žliabky sú tvarované na TLR gumy. Ja mám tie žliabky bez pásky. TLR používam už 5 rokov (Mavic)
19.10.2014 - 21:37:58
00
Dik moc za radu. Ak najdem naku cenovo dostupnu origo pasku tak ju tam dam. Alebo skusim patex.
19.10.2014 - 22:32:36
00
Na obr. máš na porovnanie obyčajný a TLR (ITS) ráf.
Vidno na ňom aj funciu "zámku"

Prílohy:

Schránka02.jpg
Schránka02.jpg 23.63 KiB thumb_up0thumb_down

19.10.2014 - 22:57:16
01
tie ráfiky vyzerajú byť TL Ready,nalep tam orig.pásku NoTubes,kašli na nejaké pochybné pásky,nestojí to majland a funguje to spolahlivo-k tomu ešte ventilky s vyberatelným vnútrom-tie sa hodia pri nahadzovaní "neposlušných" plášťoch :
http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?cPath=109_50026&products_id=103955

http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?cPath=109_50026&products_id=104534
20.10.2014 - 06:53:12
01
Cenovo aj kvalitou odporúčam Tracon. ;)

Tú z PVC napríklad máš odskúšanú?
20.10.2014 - 07:31:30
00
Žlto-zelenú, ktorá sa používa na značenie uzemnenia, neodporúčam. Jednofarebné sú na tom lepšie. Bielu mám odskúšanú, tá je veľmi pevná, pričom stále dostatočne ohybná.
20.10.2014 - 09:30:35
00
su nejake zasadne rozdiely medzi ventilkami? rozmyslam, ze kupim nove (predtym boli sucastou sady) a zistujem, ze ich je celkom dost druhov, hlavne chcem rozoberatelny
06.12.2014 - 09:37:33
00
Rozoberateľný je zrejme každý. (dolievanie selantu)
Pozri si tvar ráfiku v strede, kde je aj otvor na ventil. Podľa tvaru (v profile), treba vybrať ventil so zodpovedajúcim dosadaním z vnútornej strany. (gumená časť).
Niektoré sú napr. v tvare písmena "U" a niektoré sú rovné. Oblý tvar do "U" by netesnil na rovnom profile ráfiku a naopak.
06.12.2014 - 09:48:39
00
no ver tomu ze nie kazdy ventil je rozoberatelny.
06.12.2014 - 09:53:28
00
No, ak je tak ako vravíš, nerozoberateľný ventil je nič-moc. Nielen dolievanie selantu ale aj nafúknutie kompresorom môže by problémovejšie. 5 rokov používam bezdušáky. Niektoré, najmä nové pneu som musel nahadzovať za pomoci kompresoru pri vybratých "črevách" ventilku. Ak bol ventil kompletný, mal pri použitom kompresore väčší odpor, teda pomalší prietok vzduchu. (nestíhalo to nahodiť gumu do pätiek)
Aj sa mi pritrafilo, že selant mi zalepil ventil z vnútra. Vyšróboval som jeho vnútro, prečistil a bolo po probléme. Pri nerozoberateľnom by som zrejme musel ventil vymeniť celý.
Za mňa - uprednostniť rozoberateľné ventilky.
06.12.2014 - 10:07:38
00
Presne ako píšeš, kupovať len rozoberateľné. Aj keď ja mám teraz originálne nerozoberateľné čo boli ku kolesám, nie je to až také hrozné, nafúkať sa dá aj cez ne (používam CO2) a tmel dávam hneď pri obúvaní. K tomu čisteniu- dá sa vyčisiť aj nerozoberateľný, len ho treba vybrať z kolesa (keď sa úplne odkrúti tá matička tak vnútro vypadne). Vždy pri dopĺňaní tmelu to robím.. Ale keď tieto zničím tak určite kúpim rozoberateľné :)
06.12.2014 - 10:44:45
00
keyboard_arrow_up