Fulli1987 samozrejme ja mam tiez len flasticku s tmelom, no tiez som reagoval na ten clanok, ze pri dlhych vyjazdoch cez 100km by bolo mozne nosit jednu nahradnu lacnu plastovku v pripade prerezania tej nahodenej,namiesto plasta a duse. lebo nie kazdy moze zavolat niekoho na odvoz a nie vzdy aj ked ma koho musi byt ten dotycny doma.
fofo050 to si neviem predstavit, teda to ako to myslis ano, ale ked ju znicis tak ze sa neda opravit tmelom je pravdepodobne, ze keby si aj dokazal odrezat spodok a vlozit tam dusu ze by ti ju nevydulo resp asi by ju vydulo :)
06.10.2014 - 21:14:57
00
ja som presiel tiez z plastov na plastovky, momentalne jazdim TUFO S 33 SPECIAL a zmena je citelna, v zakrutach drzia ako prilepene dokonca aj za mokra. Zatial mam na nich najazdene len cca. 1300 Km (bez jedineho defektu) ale mozem len odporucit. Zo sebou nosim len tmel, pre pripad nudze sa na poskodenej plastovke da prejst par kilometrov aj bez tlaku.
06.10.2014 - 21:16:44
00
Na prepichnutej plášťovke sa dá prejsť viac km ako urobíte za celý výjazd, takže dojazd netreba riešiť! Keď pichneš buď naleješ tmel a zalepí sa to a ideš ďalej alebo keď tam spravíš 1cm veľkú dieru tak plášťovku budeš musieť samozrejme vyhodiť ale domov prejdeš plnohodnotne.
06.10.2014 - 21:24:00
00
A co rafik? Myslis, ze aj on znesie cestu domov na vypustenej plastovke?
06.10.2014 - 21:46:29
00
Samozrejme, pokiaľ netrafíš nejakú hranu prípadne jamu.
06.10.2014 - 21:55:08
00
A co rafik? Myslis, ze aj on znesie cestu domov na vypustenej plastovke?

Ideš pomalšie keďže na prázdnej plášťovke máš váčší odpor, takže máš čas sa vyhýbať dieram na ceste. Keď pichneš plášť, tak sa buď vnorí do ráfika a ideš po dvoch hranách ráfika alebo sa vykriví na jednu stranu a ideš po jednej strane ráfika alebo sa plášť úplne zvlečie z ráfika. Každoprípadne - betón alebo asfalt a kov je zlá kombinácia a hodne šmýka.

Prázdna plášťovka ostane uchytená gumou na kraji ráfika a zvyšok plášťovky zakryje kraje ráfika, takže nepríde k styku kovu a asfaltu. A drží aj v zákrutách - samozrejme pri jazde v klesaní treba udržať nízku rýchlosť a neklopiť.

Osobne som došiel domov na pichnutej plášťovke z Oprátky (cca 15 km), z Pezinka (cca 20 km), z Passau do Niederrany (cca 30 km) - tam som však mal pomalý defekt a na začiatku niekoľkokrát dofukoval... Plášťovku som mohol po dojazde vyhodiť, ráfik ostal nepoškodený.
06.10.2014 - 23:11:00
06
Ideš pomalšie keďže na prázdnej plášťovke máš váčší odpor, takže máš čas sa vyhýbať dieram na ceste. Keď pichneš plášť, tak sa buď vnorí do ráfika a ideš po dvoch hranách ráfika alebo sa vykriví na jednu stranu a ideš po jednej strane ráfika alebo sa plášť úplne zvlečie z ráfika. Každoprípadne - betón alebo asfalt a kov je zlá kombinácia a hodne šmýka.

Prázdna plášťovka ostane uchytená gumou na kraji ráfika a zvyšok plášťovky zakryje kraje ráfika, takže nepríde k styku kovu a asfaltu. A drží aj v zákrutách - samozrejme pri jazde v klesaní treba udržať nízku rýchlosť a neklopiť.

Osobne som došiel domov na pichnutej plášťovke z Oprátky (cca 15 km), z Pezinka (cca 20 km), z Passau do Niederrany (cca 30 km) - tam som však mal pomalý defekt a na začiatku niekoľkokrát dofukoval... Plášťovku som mohol po dojazde vyhodiť, ráfik ostal nepoškodený.


JoKo vdaka za odpoved... toto ma uz dlhsi cas trapilo. Zaujima ma este jedna vec. Defekt na galde a cesta na spustenom kolese domov. Je to brutal makacka odkrutit si to? Dajma tomu takych 50km
07.10.2014 - 20:31:38
00
Ono vačšinou nejaky ten nízky tlak v nej ostane hlavne, ked tam uz mas preventívne tmel, takze ja som si z troch defektov všimol jeden iba doma, raz som na defekte odkrútil približne 25 km a pohode sa dalo držať 35km/h a raz teraz sobotu som asi prešiel asi po rozbitom skle, lebo tam mám 3 dierky vedľa seba a všimol som si iba, ze inak šuští koleso pri 40ke, ked som ale zastal a čakal na druhé koleso, tak spustila úplne. Takze nie je to vôbec hrozne, hlavne, ked mas ešte pumpičku po ruke.
08.10.2014 - 09:02:57
00
ty sa mas, ked ti druhe koleso pride samo :D
08.10.2014 - 13:13:54
01
nedavno pridane video zrovna k tejto teme (ENG)
https://www.youtube.com/watch?v=Nit55MSaFJ4
09.10.2014 - 17:13:59
00
Ja jazdím continental grand prix 4000 a continental grand prix 4 season
09.10.2014 - 19:24:13
00
Čaute, dá sa použiť plášťovka na 29er ? Chcel by som ich nahodiť na nevyužitý pár kolies na natáčanie jarných kilometrov.
Mám 19mm ráfik a bezdušové systémy mi vyhovujú viac ako duše.
Objavil som toto (force made by tufo) http://www.dvekolesa.sk/cestne_cyklo_diely/cestne_galusky_plastovky_prislusenstvo/plastovka-pologaluska-force-tufo-c-s22-700x21-cierna-cierna
13.10.2014 - 11:39:58
00
Nedá...
Plášťovky, galusky, cestné plášte sú robené na 27 palcové ráfky
Plášťovky TUFO sú na vnútornú šírku ráfku 13-14 mm, už pri 17 mm ráfkoch sa zvliekajú (mám odskúšané), predpokladám, že aj Force budú na rovnaké rozmery.
14.10.2014 - 00:11:18
00
Ahojte. Chcem sa spytat, kolko asi tak vydrzia cestne plaste na ,,vesiaku´´. Chcel by som objednat teraz, ale mozno ich nahodim az v polovici sezony 2015. Nedegraduje ta guma nejako? Dik
16.11.2014 - 16:43:40
00
Mam totizto skvelu skusenost s plastami Bontrager R1 - 3000km a ziaden defekt. A teraz ich maju po 9€.
16.11.2014 - 16:45:34
00
keyboard_arrow_up