Tohtoročný posledný upgrade, ale jeden z najdôležitejších.

Prílohy:

IMG_20141203_152527.jpg
IMG_20141203_152527.jpg 261.17 KiB thumb_up0thumb_down

03.12.2014 - 16:06:06
017
Pár drobností na nového cesťáka :)

Prílohy:

seatpost_Vision_Metron_272mm.jpg
seatpost_Vision_Metron_272mm.jpg 137.03 KiB thumb_up0thumb_down

stem_FSA_SL-K_90mm.jpg
stem_FSA_SL-K_90mm.jpg 110.65 KiB thumb_up0thumb_down

ST-R785.jpg
ST-R785.jpg 85.78 KiB thumb_up0thumb_down

Werk_RR_Disc.jpg
Werk_RR_Disc.jpg 210.36 KiB thumb_up0thumb_down

03.12.2014 - 18:06:42
07
dobre tazitka :)
03.12.2014 - 18:22:40
00
kedze tam idu kotuce, pevne osky su kde? :)
03.12.2014 - 18:28:58
01
Pevné osy na cesťáka a pevnú vidlu? A to je načo dobré? ;)
03.12.2014 - 18:40:54
00
no pri kotucoch sa to dava na cestaka pevne osky :) aj rockmachine to pouziva :P
03.12.2014 - 19:09:34
00
no pri kotucoch sa to dava na cestaka pevne osky :) aj rockmachine to pouziva :P

To je síce pekné, že RM to používa, ale ja som sa pýtala k čomu je to dobré? :P


Naposledy upravil Kristina dňa 03.12.2014 - 19:19:08, celkovo upravené 1 krát.

03.12.2014 - 19:18:22
00
asi vyssia tuhost :)
03.12.2014 - 19:18:53
00
asi vyssia tuhost :)

Vyššia tuhosť čoho? Skús sa viac rozpísať. :)
03.12.2014 - 19:20:23
00
vidlica zadna stavba?? logicky to bude mat asi podobny ucinok ako pri mtb.....
03.12.2014 - 19:22:45
00
vidlica zadna stavba?? logicky to bude mat asi podobny ucinok ako pri mtb.....

Cestné kotúčové brzdy predsa nevyžadujú vyššiu tuhosť osky zadnej stavby a osky pevnej vidlice. Na cesťáku sa dokonca používajú iba 140mm kotúče a brzdový účinok je oveľa nižší ako na bajkoch s kotúčmi 180/203mm. Na MTB kde je odpružená vidla a 650b/29er kolesá to má opodstatnenie hlavne na spevnenie prednej teleskopickej vidlice, alebo zadnej odpruženej stavby. Na cesťáku kde sú kolesá upnuté v pevnej vidle a majú priemer menší ako 27,5" kolesá to nie je potrebné. (Nové Cannondale F-SI hardtaily majú 29er kola a zadnú osu na obyčajný upinák. Cannondale tvrdí, že pevná osa na XC bajku v pevnom ráme nie je potrebná a tuhosť je dostatočná aj pre svetový pohár). Oveľa viac je predsa cesťák namáhaný pri špurtoch zo sedla. Sagan, Kittel, Cav a spol. dajú pri špurte viac ako 1000W a nepotrebujú na cesťáku pevné osy, aby vyhrali špurt profi balíka. Takže ja ich určite tiež nepotrebujem :D
03.12.2014 - 19:42:38
016
Pri kotucoch sa tie tenke karobonove ramy musia uzasne krutit. Tym znizuju brzdny vykon. Pri spurte v profi to nevadi, kedze nemaju kotuacky. Ale keby mali prekvapilo by ich suchanie kotuca o prasa.
Tolko moja teoria :D
03.12.2014 - 20:44:46
00
to nie je pevna os, ale plastova zarazka na prepravu
03.12.2014 - 21:06:52
00
Tohtoročný posledný upgrade, ale jeden z najdôležitejších.

to mas ktoru verziu pravu ci lavu? a mozes potom dat foto ako ta packa bude potom na rajdoch .dik
03.12.2014 - 21:12:02
00
Pravú a pôjde doľava pod rajdy. Foto dám, len to potrvá, lebo bicykel je v servise a bude tam ešte možno týždeň.
03.12.2014 - 21:15:02
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up