Nobby Nic neboli nic moc ani na XCckovy full v lahkom terene. Ale boli oblubene, kvoli vahe , sam som to vozil. A s vahou to je tak .. karbonovy ram na bajk so 140-150mm zdvihom sa robi aj s vahou 2.2kg Ale seriozny enduro karbonovy ram mava okolo 2.7kg Asi nie bezdovodne. A takto to plati pre kazdy jeden komponent. A aj to usetrenie hmotnosti na absencii presmyku konci v okamihu, ked proste retaz na pile nedrzi na skokoch a jednoducho to voditko tam musi byt. Takze seriozny EN bajk, ktory netreba servisovat a menit diely pomaly po kazdej navsteve bikeparku, skutocne 11kg mat nebude (pokial teda jazden nema 50g, tam by to mozno bolo realne). Pretoze kategoria EN (alebo pripadne aj AM) nie je definovana zvihom.
05.02.2015 - 08:55:10
06
koľko stojí ten CUBE?

2500EUR . Ale neviem ako to je s dodaním ci netreba cakat aspon u 18´´
05.02.2015 - 08:55:54
00
Ja som gramaril len do chvile kym som si neuvedomil, ze jednak moja hmotnost kolise 2-3kg hore dolu a takisto aj hmotnost batohu. Budem ja riesit drahe gramy na biku potom? Ze mam kilovy tlmic niekde v tazisku biku? To ma vobec netrapi. Hlavne ako som spominal tie kolesa, kde to ozaj citit a to riadne. Vozil som sa na Spesli EVO co je hmotnostne aj kategoriou to iste co mam ja a pritom rozdiel v slapani bol enormny. Koli kolesam a plastom. Tam sa treba zamerat.
05.02.2015 - 09:21:02
016
Čista pravda, dobre pises..
05.02.2015 - 09:24:28
00
na zadnom plasti by vedel usetrit skuseny biker. ja sa bojim davat cokolvek co drzi menej ako HRII. jednak nechcem prezuvat pocas roka kvoli pocasiu a radsej sa viac narobim,ako by som sa smykal.

inac ked uz sme pri NN,tie nove vyzeraju dobre,podobna vzorka ako HD.

skusil by som rad niekedy na tvrdom podklade nejaky semi-slick,ci to usoferujem.
05.02.2015 - 09:46:27
00
toto síce nie je do 11, ale fajn setup
http://ere.mtbiker.sk/bike/#bike-7288-yeti-sb66-carbon
a nemyslím, že by sa to pri endure rozsypalo pod riťou
05.02.2015 - 14:25:22
00
a xtr namiesto xt tiež uberie pár deka bez straty enduro funkcie
05.02.2015 - 14:31:14
00
Zoidberg uz vidim jak zacnu pisat, ze tie kolesa niesu enduro.
Co sa tyka plastov tak som pisal o Hans Dampfoch snakeskin 2,35 na 2014 modely, foto som daval 2013 kedze ten bol este o kilo lahsi.
resurection: uz na nich pracuju http://www.pinkbike.com/news/spotted-prototype-maxxis-minion-semi-slick-tire-2015.html
lto: tych 2,7kg si myslel s tlmicom a hlavovym? 2,7kg bez tlmica uz ma aj trek session a ten je zdvihom aj pouzitim od endura zas niekde inde. Stereo ako holy ram ma dobre pod 2kg a co som bol prekvapeny znesie aj slovensky pohar v DH. Konkretne prezil 2 dni v Lucivnej a zrejme aj par dalsich kol ale tie som nazivo nevidel.
Co sa tyka furiousov tak v 2,4 je to podla mna fajn zadny plast do sucha, NN som neskusal.
05.02.2015 - 14:41:30
01
toto síce nie je do 11, ale fajn setup
http://ere.mtbiker.sk/bike/#bike-7288-yeti-sb66-carbon
a nemyslím, že by sa to pri endure rozsypalo pod riťou

vidlica 32, plaste RR nie su moc (zakazane slovne spojenie) ,,enduro specific,, :) chyba teleskop, bez ktoreho neviem ci by chcel niekto ist na enduro preteky. na druhej strane este by sa dalo usetrit na pohone par sto gramov.
05.02.2015 - 14:44:58
01
no RR vpredu, mokre korene a kamene a blatko...no radsej by som asi tlaci :D ale inak pekny stroj :)
05.02.2015 - 15:01:45
00
XT vs XTR komplet sada je cca 350g rozdiel v hmotnosti, a to tam ešte má 3 prevodníky
05.02.2015 - 16:16:01
00
lto: tych 2,7kg si myslel s tlmicom a hlavovym? 2,7kg bez tlmica uz ma aj trek session a ten je zdvihom aj pouzitim od endura zas niekde inde. Stereo ako holy ram ma dobre pod 2kg a co som bol prekvapeny znesie aj slovensky pohar v DH. Konkretne prezil 2 dni v Lucivnej a zrejme aj par dalsich kol ale tie som nazivo nevidel.
Co sa tyka furiousov tak v 2,4 je to podla mna fajn zadny plast do sucha, NN som neskusal.

S tlmicom by to malo byt.
Furious Fred je do terenu nepouzitelny. Nie preto, ze je semislick, ale ze ho prerazis na prvom kamienku (ma slabsi behun, kvoli valivemu odporu). Neviem si ho predstavit jazdit na malom tlaku :) .. myslim, ze by som ho roztrhal uz pri zjazde z tych 4 schodov, co mam pri baraku :lol:. Podotykam, ze 2.25" som jazdil, tak ho poznam :) (defektil som aj na sotoline :D) A co sa tyka dezenu, ano .. ti co to vedia, jazdia enduro na semislickoch. Aspon mam teraz predstavu, co mas na mysli pod pojmom enduro a chapem, preco sa ti zda v pohode 10kg na taky bajk :)
05.02.2015 - 16:52:22
00
lto myslim ze rozdielne chapeme skor pojem zivotnost alebo vydrz. Plaste su podla mna spotrebak a ked vydrzia len par vyjazdov tak si ich bud uz nekupim alebo pouzijem na inom bajku. Co sa tyka furiousov tak jazdil som 2,0" a 2,4" a v skrinke cakaju na jar 2,25". 2,0 su v terene zalostne a bojim sa ich naklopit aj na horsom asfalte. Momentalne na nich jazdim do roboty ked je sucho. 2,4 uz ale ma aj v porovnani s 2,25 vyssi vzor. Lokalne brdky zatial prezil vhode, zjazd z medziholia do Stefanovej tiez, na jar skusim Mincol po modrej, tam je trocha viac kamenia. Teraz mam ale vzadu nahodeny Spesl Purgatory v 2,2 a zaber je urcite lepsi ale aj napriek slusnej vahe ten plast proste nejde tak lahko ako FF.
05.02.2015 - 19:06:54
00
toto je poctivy ram, ktory asi aj cosi znesie. zaujimava geometria. polozeny a kratky, moze byt celkom zabavne pojazdenie.

http://canfieldbrothers.com/frames/balance
http://www.vitalmtb.com/product/guide/Frames,7/Canfield-Brothers/Balance,13425#product-reviews
06.02.2015 - 10:39:11
04
No toto vyzera paradne!
06.02.2015 - 10:40:57
00
keyboard_arrow_up