S touto teóriou sa snažím presviečať ludí na fórach už asi 3 roky.Zatial zväčša neúspešne.
15.11.2005 - 17:01:23
00
Písal som to sinaiovy.
15.11.2005 - 17:02:40
00
nejako sa mi ta teoria nepaci. skusme to takto. pokial je vsetkym dobre znamo brzda je ucinna len kym nezablokuje koleso takze koleso blokne trabant aj ferari a nedaju sa porovnat. dovolim si povedat ze nezaoberajme so silou brzdy ale jej ucinnostou a mernym spomalenim ktore sa da preratat k vahe, pake, atd. zablokujes kolo aj na mech tektre a aj na 6 piestovom hope a predsa sa brzdny ucinok neda porovnat. tu ide o spomalenie a cim vacsi kotuc tym vacsia paka a tym rastuci ucinok a schopnost chladenia atd. a treba si uvedomit kto co jazdi a ci to s rukou na srdci naozaj potrebuje lebo s vidlou ktora ma vnutorne nohy 28mm nemozem cakat pevnostne zazraky a rozhodne tam nemozem dat 203 kotuc.
15.11.2005 - 18:13:00
00
Súhlasím s tým zablokovaním,ale len pri zadnom kolese.A okrem toho to čo si napísal sa navzájom nevylučuje s tým čo napísal sinsai.
16.11.2005 - 09:34:09
00
203mm kotuc by som daval len na vidlu s pevnou osou:) Na mojej Z1 bez pevnej, mi uz 160mm kotuc citelne krutil vidlu, samozrejme, tiez tam vznika vacsia vola...PS: Skoda ze sa k reakcii neda prilozit foto, mam sfoteny bike jedneho optimistu na meride, Skareb + 205mm kotuc a Hope M4:)
16.11.2005 - 10:47:01
00
to dijck:obrazok sa prilozit da.je to hned vedla buttonu odoslat...
16.11.2005 - 13:47:28
00
sry, neviem jak tam ten cerveny bazmek pribudol...musim konecne pokukat jaka skratka hadze jakeho smajlika :)
16.11.2005 - 23:09:17
00
prestante polemizovat a zacnite jazdit..
19.11.2005 - 21:53:54
00
keyboard_arrow_up