Marinada na OMV som to tiež riešil :D. Až posledné tie TR Maxxisi čo mám mi šli malým elektrokompresorom čo mám v aute. Keby nie pumpu, tak sa stav skúsime ten :D
25.02.2015 - 11:54:50
00
Hej? Dobre vediet ;)
25.02.2015 - 11:55:59
00
Kedze som drevo, kupil som UST kolesa, kde pasku netreba. :D

Ktore mas ?
25.02.2015 - 12:04:42
00
Fulcrum Red Metal 3, skoda ze len 19mm rafik, ale tak aj tak vozim uzke pneu. :) Ale ete stale som nenahodil, cakam kym zlezie sneh definitivne. :)
25.02.2015 - 12:27:56
00
pardon chyba nastala rafiky mam alexrims md 23 co znamena ze paska ma byt 25 tak ?
25.02.2015 - 12:37:27
00
mathosh To ma tesi, ze sa to vzdy da nejak spravit. Nafukania sa trosku obavam, no uvidim ako to pojde. Ked tak sa prejdem na pumpu s kolesami.

Neviem či aj tento rok (bol som na intráku ale nevšimol som si), ale minule sme na intráku pri vrátnici mali kompresor, ktorý mi vtedy veľmi pomohol :) (neviem či tam nemáš nejakého známeho)
25.02.2015 - 12:37:43
00
majorkucera, premeraj spôsobom ako som už bol popísal. Nič za to nedáš a budeš vedieť presnú šírku pásky.
25.02.2015 - 12:39:50
00
GaliPe54 myslíš že budem mať problém na 19mm diskoch pri 2,4" pneumatikách?. Niekde som to tu čítal že by to podfukovalo?.
25.02.2015 - 12:43:11
00
takto to vypadá s paskou kt. tam je

Prílohy:

DSC_0009[1].JPG
DSC_0009[1].JPG 146.4 KiB thumb_up0thumb_down

25.02.2015 - 12:47:34
00
fofo050, kamarát, ktorý dosť ostro jazdí v zátačke dokonca "vyzul" TLR plášť 2,3" (pri 19 mm ráfiku). Či bude problém aj u tvojej kombinácie, neviem. Ja mám 19 mm ráfy kde je výrobcom doporučená pneu do 2,1". Jazdím však 2,2" bez problémov. Ono záleží zrejme aj od tlaku v pneu, spôsobu jazdy atď. Ja keď zhadzujem TLR, musím ich až odtŕthať od ráfiku, že sú tam tak dobre zacvaknuté.
19 mm kontra 2,4" sa mi zdá byť už priveľa.
25.02.2015 - 12:56:40
01
takto to vypadá s paskou kt. tam je

vnútorný profil tohoto ráfika nebude vhodný na bezdušové riešenie,ten tvar je nevhodný-príliš široká a hlboká stredová drážka
25.02.2015 - 13:01:48
00
A co sa stane ak tam je prilis siroka a hlboka drazka?
Moja vyzera asi takto.
https://onedrive.live.com/redir?resid=1F09F93DF1013DF0!2263&authkey=!ABfyxtAgUomoUO8&v=3&ithint=photo%2cJPG
25.02.2015 - 13:11:14
00
majorkucera, však ti stačí premerať aj tú obyčajnú pásku po jej vystretí na šírku. Zhruba tak, ako pôvodná, mala by dosadať na šírku aj TLR páska.
To čo napísal Dano5 neber vážne. TLR ráfy sú spravidla s hlbšou preliačinou. Je na ulahčenie nahadzkovania pneu. Nahodíš jednu bočnicu (nie však ku pätke). Keď nahadzuješ druhú, snažíš sa obe bočnice dostať do stredu tej preliačeniny. Monterpáky by si nemal používať. (len výnimočne a jemne) Bez toho žliabku v strede ráfu by si sa pri nahadzovaní spravidla natrápil alebo monterpákou by si poškodil pneu na dosadacej ploche k zámku ráfika.
Pri nafukovaní pneu sa odporúča mať ich okraje v strede ráfu, v tej preliačenine. Na obvode preliačeniny by mali sprvoti lepšie tesniť ako pri okraji ráfku. Keď začne stúpať tlak, odtlačí ich k zámku a po ďalšom zvýšení tlaku ich zacvakne.
25.02.2015 - 13:15:34
01
Jazdim na AM/EN bajku Mavic 819tky UST rafky, sirka 19mm a 2.4" (55mm siroke) pneumatiky, casto aj na nizkom tlaku .. problem s tym nie je, okrem praskajuceho rafku zvnutra od ventilovej diery, ale to uz praskal ked som vozil 2.25". Ci je to kvoli tomu neviem.. myslim, ze nie.Agresivne zatacky, ani EN/DH nejazdim :lol:. Sirka rafku ma imho na vyzutie len ciastocny maly vplyv, zalezi aj na konstrukcii plasta (ust, alebo nie napr.). Samotne vyzutie je sposobene hlavne sirkou patky plasta, ktora je myslim u kazdeho plasta rovnaka a pre ucely nizkych tlakov nedostatocna (20psi a menej).
25.02.2015 - 13:25:55
00
A co sa stane ak tam je prilis siroka a hlboka drazka?
Moja vyzera asi takto.
https://onedrive.live.com/redir?resid=1F09F93DF1013DF0!2263&authkey=!ABfyxtAgUomoUO8&v=3&ithint=photo%2cJPG

stane sa to,že bude velký problém,aby pätky plášťa pri fúkaní bez duše tesnili,ak aj náhodou ten plášť nejako nafúkaš,je tu ´dalšia nevýhoda-príliš malá plocha na kraji ráfika,kde sa pätka usadí,velmi lahko niekde v zjazde môže tá pätka skĺznuť,v momente si bez tlaku-takže je to vyslovene nebezpečné-je to proste tak,že niektoré ráfiky nie sú vhodné na bezduše
bezdušové ráfiky majú špecifický,patentovaný tvar,napr:
http://www.notubes.com/ZTR-Rims-C18.aspx
alebo momentálne jedny z najlepších bezdušových od WTB
http://www.wtb.com/products/kom
25.02.2015 - 13:50:50
00
keyboard_arrow_up