zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Moja vyzera asi takto.
https://onedrive.live.com/redir?resid=1F09F93DF1013DF0!2263&authkey=!ABfyxtAgUomoUO8&v=3&ithint=photo%2cJPG
To čo napísal Dano5 neber vážne. TLR ráfy sú spravidla s hlbšou preliačinou. Je na ulahčenie nahadzkovania pneu. Nahodíš jednu bočnicu (nie však ku pätke). Keď nahadzuješ druhú, snažíš sa obe bočnice dostať do stredu tej preliačeniny. Monterpáky by si nemal používať. (len výnimočne a jemne) Bez toho žliabku v strede ráfu by si sa pri nahadzovaní spravidla natrápil alebo monterpákou by si poškodil pneu na dosadacej ploche k zámku ráfika.
Pri nafukovaní pneu sa odporúča mať ich okraje v strede ráfu, v tej preliačenine. Na obvode preliačeniny by mali sprvoti lepšie tesniť ako pri okraji ráfku. Keď začne stúpať tlak, odtlačí ich k zámku a po ďalšom zvýšení tlaku ich zacvakne.
Moja vyzera asi takto.
https://onedrive.live.com/redir?resid=1F09F93DF1013DF0!2263&authkey=!ABfyxtAgUomoUO8&v=3&ithint=photo%2cJPG
stane sa to,že bude velký problém,aby pätky plášťa pri fúkaní bez duše tesnili,ak aj náhodou ten plášť nejako nafúkaš,je tu ´dalšia nevýhoda-príliš malá plocha na kraji ráfika,kde sa pätka usadí,velmi lahko niekde v zjazde môže tá pätka skĺznuť,v momente si bez tlaku-takže je to vyslovene nebezpečné-je to proste tak,že niektoré ráfiky nie sú vhodné na bezduše
bezdušové ráfiky majú špecifický,patentovaný tvar,napr:
http://www.notubes.com/ZTR-Rims-C18.aspx
alebo momentálne jedny z najlepších bezdušových od WTB
http://www.wtb.com/products/kom
Btw. mne sa najviac pozdava profilom rafik AC 101. A 330 gramov pre 26" je parada.
http://www.amclassic.com/en/products/rims/disc-101-tubeless-rims-26-27-35-29
Ja o inych neviem. Len tieto 3 su asi real UST:
http://www.mavic.com/rims/mtb#/yes/6-0_filter+/welded-%28SUP-joint%29/3-0_filter
Videl som video vychytávky, že chlapík nastriekal do pneumatiky horľavý dezodorant a rýchlo to zapálil. Vzbĺklo to a plášť bol okamžite nahodený na pätkách.( Nie že by som to odporúčal.)
Určite nepôjdem na pumpu kvôli kompresoru.
fofo050 daj potom vediet ako si dopadol