hups, sorry, mas pravdu :) vyzera to presne ako moja tektro nastavovacia fajka, ale hento ma vnutri pruzinku a moja srob :)
18.02.2015 - 10:17:38
00
Ahoj tak ja mam fajky s modulatorom bral som ich tuhttp://www.bikeservis.com/voditko-lanka-vbrake-inox110%C3%82%C2%B0reg-p-2569.html na nastavenie super a brzdenie je plno hodnotne. Nafotim a hodim sem pre ilustraciu. Ja som si skladal vlastny cx bike aj ked tam mam teraz 26-622 plaste. Vlastny ram aj montaz.
26.02.2015 - 21:41:50
00
takze TEKTRO 926AL odporucam :D je tam pisane na krabicke ze freestyle/bmx :D kompatibilita z Ultegra road pakami 2013 je v pohode. Jednoducho nastavis dost daleko od rafka aby nescuhali a paka ma aj dobry chod, zaber, zaber nieje na konci ale tak ako ma byt. Brzdny ucinok som vcera vyskusal, oproti kantileverom je to neporovnatelne, toto su brzdy!, kantiky su slabe oproti tomu, cize na cestu v pohode miniV. Cca 3 tyzdne trvalo kym dorazili postou z UK z CRC. A pouzita nastavovacia skrutka SHIMANO z toho linku co som dal je tiez v pohode, ziadny problem, dal som ju do polovice bowdenu od riditok. ...takze kto ma podobny problem z brzdami tak toto je jedno z rieseni.
09.03.2015 - 16:24:35
00
maju len jeden maly problem - nenamontujes ich na vidlicu Specialized a napr. tusim aj Giant :) (preto som musel kupit tie TRPcka)
09.03.2015 - 22:01:49
00
ale? akoto? co je special na ich vidlach? tak na mojom FOCUSe Mares CX pasuju nastastie :) a tie tektra pekne sedia, shimana "odstavali" ako to uz pisali na forach.
09.03.2015 - 22:10:39
00
neviem ako to po slovensky opisat :D
navarka na brzdy je na takom "hrbole", ktory zasahuje do ramena brzdy .... v urcitych pripadoch sa da z brzdy kusok odpilit aby to voslo :)
tuna je to odfotene
https://www.flickr.com/photos/ah_blake/sets/72157632446746441/

na mojom spesl ta "kolizia" bola dost velka na odpilenie tak zial isli do krabice...
10.03.2015 - 15:15:11
00
aha, celkom nepekna situacia to veru nevymysleli najlepsie .. a to je spesl :D
10.03.2015 - 15:32:01
00
Avid Shorty Ultimate jednoznacne!
07.01.2016 - 00:56:32
00
ja som kupil po "upchati" TRP CX8.4 blatom na jednom preteku TRP RevoX (podobne ako avid shorty ultimate), ale 1000 otcenasov a zdravasov tomu kto to vie nastavit aby to nepiskalo ako *ebnute.... Skusal som rozne gumicky (original aj koolstop), osmigrlovat, ocistit rafik, presmigrlovat rafik, rozne natocenie spalkov "do V" (toe-in po anglicky), ale stale to aj pri najjemnejsom zabrzdeni na sucho skrieka tak ze to zobudi aj mrtvych z hrobu a hanbim sa s tym vobec pri dome brzdit :) mozno je to kolesami (Fulcrum 5 CX), ale neviem co spravit hehe... Mozno nahodit znovu mini-V s tym ze v blate si sem tam viac pobezim ako pojazdim, alebo kotuce (ja idiot som mal uz pred rokom ked som kupoval novy ram na ne prejst), to vsak musim dat prec 3 sady kolies, paky, 2oje brzdy a ram ...
07.01.2016 - 09:02:21
00
CX jazdim Felta, mal som F65X 2012ku na Avid BB5, teraz mam 2015ku model s TRP Spyre. Absolutna fantazia. Neskrkaju, uzasne brzdia, BB5ky bolo trapenie vyladit.
07.01.2016 - 09:46:16
00
hej, vidim to aj na zavodoch ze 95% ma kotuce, lebo v blate tie gumickove brzdy stracaju ucinnost ... ale keby kotuce tak asi hydraulika, kedze sram taha malo kabla na tieto mechanicke kotucovky :( (a shimano paky uz nechcem hehe)
07.01.2016 - 11:44:02
00
Paradox tie kotuce, ked citam a pozeram galerie zo zavodov tak velmi malo profi jazdcov jazdi na kotucoch... Doteraz mi inak nie je jasne, preco nikto skor neprisiel s napadom ako TRP Spyre s oboma aktivnymi platnickami a pritom je to tak primitivne a jednoducho spravene prepakovanie na obe strany...a ta brzda aj vyzera podla mna velmi dobre, trapenie/ucinok uplne inde ako bezne mechaniky.
TRP ma este jeden zaujimavy model, mechanika - lanko sa napaja na strmen s hydraulikou TRP Hyrd. Tie uz nie su pekne, ale chvalia ich velmi.
08.01.2016 - 11:08:31
00
...toto riesenie si inak pamatam z MTB, prvopociatky mechanik, kombinacia lanko nasledne strmen s kvapalinou, potom ich samozrejme predbehla full hadraulika
08.01.2016 - 11:09:53
00
ono profici to davaju podla pretekov, ak je sucho tak tam asi kvoli vahe hodia obycajne brzdy ... klasiky su este stale vzdy lahsie ako kotuce, a pri CX sa na spodny limit nedostanu takze setrit sa vzdy da
plus vela ich je odchovanych na klasikach tak sa im asi nechce zvykat, ale mladi co jazdia od zaciatku s kotucmi ich maju stale :) - van der Haar, van der Poel
zaujimave je ze momentalne naj jazdec Wout van Aert jazdi vzdy len klasiky - mozno otazka sponzora? alebo je proste len zvyknuty :) ale Nys napriklad uz casto bol na kotucoch... na suche trate dava klasicke, ako som spominal vyssie

ono zase naco sa pri "neobmedzenom" rozpocte babrat s nakym prevodom lanko/kvapalina, ked sa daju rovno supnut hydro paky bez akychkolvek nevyhod (ok, pri mechanike troska iny tvar, ale pri elektrike je to to iste ako klasicke paky viacmenej)
11.01.2016 - 14:23:48
00
keyboard_arrow_up